Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
"Eikö nuo oo jo maksettu, jäädytettiin n 20 000 dollaria ja Laki Sue ottaa omansa. Eikö nuo oo jo maksettu, jäädytettiin n 20 000 dollaria ja Laki Sue ottaa omansa. "
Kun en minä ainakaan pysty selvittämään, niin ehkä joku on täällä pysynyt kelkassa. Minusta Mikko teki valituksen supreme courtiin, mutta tulos oli denied.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiselta keskustelupalstalta löytyi tällaista ja paljon muuta. Ei olekaan kultapoju mikään sankari entisessä kotimaassaan:
"I seem to recall catching a little something about Koivu and Paul Fenton's wife. Unsubstantiated, of course, and I never heard anything about it again. Not that I expected such private stuff to come to light."
"Rumor has it he messed around with one of the Wild's former TV personalitie's wife I've heard other stories as well...the dude is not a good human.
"Crossed paths with her once at the X, my heart skipped a beat. One of the more beautiful people I've seen in person. What the heck Mikko?"
anteeksi? siis Helena mukamas yksi kauneimmista ihmisistä mitä tuo kirjoittaja on ikinä nähnyt? sorry en usko.. Ja en siis tarkoita että H ois mikään r
Minne pertsan isä katosi? Joutuiko vankilaan vai joiko itsensä hengiltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä sitten syötiin ruoka ilman ketsuppia MIKKO KOIVUN takia.
Mikko Koivu syönyt minunkin ketsupin Hgissä.
Mikko Koivu jätti minun ketsuppini yöksi lämpimään ja nyt se maistuu pahalle.
Turussa ketsuppi loppu joka kaupasta, mikko tainnut vetää oikein urakalla. Vai hamstraako tuleviin häihinsä tuire-mumman makaroonilootan lisukkeeksi?
Vierailija kirjoitti:
Mietitäänpä pieni hetki Helena Koivua! Hän ei ole elämässään tehnyt mitään merkittävää tai ansiokasta, josta hänet muistettaisiin.
Ennen avioeroa Helenalla oli instassa noin 1000 seuraajaa, nyt niitä 13 900. Miksi seuraajien määrä on lisääntynyt? Me halauamme nähdä mihin kaikkeen yksinkertainen, loukattu keski-ikäinen nainen pystyy.
Helenassa itsessään ei ole mitään kiinnostavaa tai ihailtavaa. Hänen kaikki julkaisunsa liittyvät Mikkoon ja niitähän me luemme ja huokailemme Helenan katkeruutta ja mustasukkaisuutta.
Helenalla on todella huono itsetunto! Helena on myös mennyt sekaisin rahasta ja sama sekoilu jatkuu nyt ilman rahaa. Johtuuko huono itsetunto neukkukasvatuksesta? Kaikki mikä on sinun on myös minun, mutta minun on vain minun ei meidän!
Mikko ei asioita huutele julkisuuteen vaan pitää perheen asiat yksityisinä ja antaa myös lapsille oikeuden yksityisyyteen.
Mikko, Natalie ja lapse
Eikös Helena ole niistä Kipperien lapsista keskimmäinen? Kenties sekin on vaikuttanut käytökseen. Hankala saada huomiota keskimmäisenä, nyt yrittää korvata sitä instassa jauhamalla purkkaa ja juttujaan ja imeskelemällä huuliaan ja esittelemällä tissejään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olimme perjantaina mökillä, suht lähellä Mikon eikun siis Helenan propertya. Meiltä katkesi sähköt pieneksi hetkeksi varmaan kymmenen kertaa. Ajatella, että Mikko tekee meillekin tuollaista kiusaa. Eihän sillä Kakskerran päällä riehuneella ukkosella voinut olla mitään vaikutusta asiaan.
Mikko on niin paha ihminen. Sähköt meni myös täällä Tampereella ja kadut tulvivat. Nyt sitten riittää Mikon touhut, sitan poliisille. 🤬
Tänään huomasasin että kotipahan oli kastunut Hgissä, onko Mikko täälläkin suihkutellut. Uskomatonta.
Öhööhö, ymmärrän että sitä pienessä päässäsi ajattelet, että tämä vanha vitsi vielä jotakuta naurattaa, mutta riittää jo. Ymmärrettiin jo, että olet "vitsikäs". S
Ei ole mitään Team Mikkoa. On vain huumorintajuisia ihmisiä eri puolilla Suomea heittämässä läppää, mene pois täältä notkumasta tosikko.
Vierailija kirjoitti:
"Odottelemme saako Helana edes puolia siitä avioehto lopusta n 180 000 euroa. Melkein toivoisin. "
Vahva epäilys, ettei saa. Asianajaja Sue vaatii rahoja tehdystä työstä ja tuskin tuosta summasta jää mitään jäljelle.
Myös Mikko haluaa tasausta oikeudenkäyntikuluihin. Oliko siellä myös jonossa myös noin 25 000 dollarin Helenan aiheuttama "turha" kulu, joka vähennetään tuosta jäljellä olevasta summasta?
Helenan on maksettava oppirahat, joten lopputulos voi olla 0 euroa/dollaria.
Nimenomaan. Kaikki ihmiset joutuvat jossain vaiheessa maksamaan oppirahat virheistään. Helena prinsessakuvitelmissaan kuvittelee ettei näin ole, mutta niin vain tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietitäänpä pieni hetki Helena Koivua! Hän ei ole elämässään tehnyt mitään merkittävää tai ansiokasta, josta hänet muistettaisiin.
Ennen avioeroa Helenalla oli instassa noin 1000 seuraajaa, nyt niitä 13 900. Miksi seuraajien määrä on lisääntynyt? Me halauamme nähdä mihin kaikkeen yksinkertainen, loukattu keski-ikäinen nainen pystyy.
Helenassa itsessään ei ole mitään kiinnostavaa tai ihailtavaa. Hänen kaikki julkaisunsa liittyvät Mikkoon ja niitähän me luemme ja huokailemme Helenan katkeruutta ja mustasukkaisuutta.
Helenalla on todella huono itsetunto! Helena on myös mennyt sekaisin rahasta ja sama sekoilu jatkuu nyt ilman rahaa. Johtuuko huono itsetunto neukkukasvatuksesta? Kaikki mikä on sinun on myös minun, mutta minun on vain minun ei meidän!
Mikko ei asioita huutele julkisuuteen vaan pitää perheen asiat yksityisinä ja antaa myös lapsille oikeuden yks
Nämä teidän sossun tuilla elävien Helena-fanien kommentit on kyllä hupaisia. Kun ei muuhun pystytä, niin hyökätään kirjoittajaa vastaan. Miksi puolustat miljonääri-Helenaa niin voimakkaasti? Miksi hän on idolisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko ei asioita huutele julkisuuteen vaan pitää perheen asiat yksityisinä ja antaa myös lapsille oikeuden yks
Mones lapsi sä olet ja ootko perheesi kipein tapaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kiitos kysymästä! Minulla menee oikein hyvin. Teen arvokasta työtä ja viihdyn työssäni oikein hyvin. Kolme lasta on - nuorin aloitti koulun käynnin, joten pidän lomaa nyt.
Tiedätkö, että puhun neljää muuta kieltä sujuvasti. Suomen kieli ei ole äidinkieleni.
Olen ollut naimisissa kohta 15 vuotta ja kyllä rahaa on tullut meidän perheeseen miljoonia työn, sijoitusten ja perintöjen kautta, joten asiat ovat kunnossa."
Kirjoittelet "neukkukasvatuksesta", mutta väität että nuorin lapsesi aloitti juuri koulun (eli jo viikkoja sitten), rahaa on miljoonia ja puhut sujuvasti neljää vierasta kieltä... 🤥💊🚑 En usko sanaakaan, mutta ehkä olet sen verran harhoissasi, että itse uskot... säälittävää 🤣.
Toi lainaamasi teksti on kuvaava tänne kirjoittelevien harhoista. Mutta ehkä se auttaa selviämään... että edes jossain voi
Itse itselleen vastaavat on kanssa tosi säälittäviä ja ip-nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nuorin? Huomiota ei sulle riittänyt ja nyt joudut kalastelemaan sitä törkykommenteillä netissä trollaillen?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko nyt automonologien paikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei esittele turhaan Mikon maksamia kumipalloja, sä olet aina takuulla ensin kyyläämässä 😛 joko tumputit tänään niille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turussa ketsuppi loppu joka kaupasta, mikko tainnut vetää oikein urakalla. Vai hamstraako tuleviin häihinsä tuire-mumman makaroonilootan lisukkeeksi?
Niillä on sitä Turun sinappia häissä. Ihan vaan Helenan kiusaksi.
Mihin katosi tasa-arvo ja naisemansipaatio? Tämä Koivu-gate on kuin paluu kauas menneisyyteen. Nainen on avuton, kyvytön tekemään töitä ja huolehtimaan itsestään. Ei kykene edes asuntoa hankkimaan itselleen. Ei pidä astua taaksepäin, kun on päästy näin pitkälle. Naiset osaavat yhtä lailla toimia itsenäisesti ja menestyä. Ryhtiä Helena, älä häpäise naissukupuolta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko siellä Koivujen huushollissa töissä, koska tiedät mitä syövät? Ehkä se onkin laivanvarustaja Stradivariuksen tytär (morsiamen äiti) tai isosetä Amphi Theater, joka tällä kertaa pistää pöytään jotain muuta kuin makaronilaatikkoa ja maksavat vielä häätkin, toisin kuin Kipperit muinoin. Ehkä Helena kertoo lisätietoja häistä ja tarjoiluista, kun Sofie saa selville lisätietoja. Ylimutka sitten kertoo laajemmalle yleisölle - Seiskan saamien tietojen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko siellä Koivujen huushollissa töissä, koska tiedät mitä syövät? Ehkä se onkin laivanvarustaja Stradivariuksen tytär (morsiamen äiti) tai isosetä Amphi Theater, joka tällä kertaa pistää pöytään jotain muuta kuin makaronilaatikkoa ja maksavat vielä häätkin, toisin kuin Kipperit muinoin. Ehkä Helena
Mitä helkkaria sä horiset? Kunnon psykoosit taas tulilla
Vierailija kirjoitti:
Mihin katosi tasa-arvo ja naisemansipaatio? Tämä Koivu-gate on kuin paluu kauas menneisyyteen. Nainen on avuton, kyvytön tekemään töitä ja huolehtimaan itsestään. Ei kykene edes asuntoa hankkimaan itselleen. Ei pidä astua taaksepäin, kun on päästy näin pitkälle. Naiset osaavat yhtä lailla toimia itsenäisesti ja menestyä. Ryhtiä Helena, älä häpäise naissukupuolta!
Tää on jännä kun sitä hoetaan vaan Helenalle.
Että niin kuin ois kuitenkin sit ihan normi settiä taipua miehen tahtoon asuinpaikan suhteen jne.
Vierailija kirjoitti:
"Mitä tuo aina heikompaa puolustaminen tarkoittaa? Että heikommassa asemassa olevan omassa toiminnassa ei koskaan ole mitään vikaa ja vahvemman pitää antaa kaikessa periksi?"
Mä oon kanssa miettinyt miten Helena on tässä heikompi. Hänellä oli alussa aivan samat resurssit oikeudessa, koska valtaosa Helenan oikeuskuluista meni Mikon piikkiin.
En voi ajatella muuta kuin, että on ollut heikompi ehkä fiksussa ajattelussa ja päätöksenteossa.
Joo, ei ole Helena ajatellut mitään. Olisi vaikka rajoittanut lasten tekemistä ja jatkanut tosiaan sitä hienosti edennyttä uraansa respana. Jos olisi vähän ajatellut, niin ei olisi aiheuttanut CV:hensä vuosien aukkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä on niin varmaa tietoa siitä, missä näistä kukakin haluaa asua? Helenan mielenliikkeistä nyt jotain tiedetään, mutta miksi laitatte esim. uuden vaimon suuhun sanoja. Mistä te TIEDÄTTE miten hän viihtyy Suomessa ja haluaako jäädä...
Koska hän menee Mikon kanssa naimisiin, niin oletettavasti hän hyväksyy ,että Koti on Turussa ainakin monta vuotta, koska Koivun lapset on määrätty siellä asumaan. Ja mikäs on asuessa kun asiat on kunnossa.
Onpa jotenkin 50-lukulainen näkemys. Mieskö ne kaikki perhe-elämän kuviot päättää...
Ei päätä, mutta aika monella on ainakin pari ehtoa myös parisuhteessa, joista ei tingi. L
Natalie tietää että Mikolla on 3 lasta yhteishuolto. Hän on mukana bonusäitinä, tietäen että lapsilla on ihan ikioma äiti. Joka ei hyväksy lapsia niin ei tietenkään ala edes suhteeseen.
Rahan takia ihmiset tekevät.mitå kummallisempia asioita.
Lukihäiriöiset united Helenan puolesta? 😂😂😂 Siinäpä varsinainen älykköjoukko, samanlaista jengiä Tinttien ja muiden Hellu-kannattajien kanssa.