Mikää ei oo rasittavampi piirre ihmisessä kuin se että se ymmärtää kaiken tahallaa väärin
Lopettakaa tämä. Hyvänä esimerkkinä kun joku nyt laitto ton että yksin alkoholin tinttaaminen kielii ongelmasta, niin tuskin sillä tarkotettiin sitä että ihminen ei saa juoda edes yhtä saunaolutta yksin ilman ongelmaa, silti se koko ketju on taas täynnä tällästä väärin ymmärrystä ja todistelua alkoholin puolesta.
Kommentit (15)
Köyhiä ymmärretään helposti väärin, rajoitteisia ja erilaisia ihmisiä.
Onko nuo väärinymmärtäjät mielestäsi pahempia kuin murhaajat? Että mielelläsi ottaisit murhaajan naapuriksi, kunhan ei ole väärinymmärtäjä
Ei tuo ole väärin ymmärtämistä, vaan valehtelua.
Mä en ymmärtänyt tätä sun aloitusta.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä ei ole tahallaan väärinymmärtäminen, vaan oikeasti tyhmät ihmiset. Heille on vain musta ja valkoinen. Jos he itse pitävät makaronilaatikosta ja joku kertoo pitävänsä kaalilaatikosta, he käsittävät sen hyökkäyksenä makaronilaatikkoa ja sitä myötä heitä itseään kohtaan.
Tämä käytös on todella tuttua täällä palstalla.
Joku rikas ihminen sanoi joskus että se ei jaksa edes jutella köyhien kanssa sen takia että ne keksii pelkkiä ongelmia kokoajan kaikkeen. Tavallaan sen ymmärtää just tollasista pienistä merkeistä, että pelkästä alkoholistakin syntyy armoton väittely vaikka kaikki tietää sen oikeasti olevan haitallista ihmisille. Se on joku ajatuslukko pään sisällä mikä puolustelee jatkuvasti omia huonoja tapojaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä ei ole tahallaan väärinymmärtäminen, vaan oikeasti tyhmät ihmiset. Heille on vain musta ja valkoinen. Jos he itse pitävät makaronilaatikosta ja joku kertoo pitävänsä kaalilaatikosta, he käsittävät sen hyökkäyksenä makaronilaatikkoa ja sitä myötä heitä itseään kohtaan.
Tekopyhä yleistäminen on myös ihan yhtä tyhmän ihmisen merkki, esim sellainen että väitetään yksin juomisen kielivän automaattisesti ongelmasta. Alkoholiin liittyen ylipäätään palstamammoilla on hyvin yksipuoliset ja mustavalkoiset mielipiteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On erittäin tuttua. Omatkin kommenttini on lukuisia kertoja ymmärretty väärin ja otettu hyökkäyksenä jotain vastaan, vaikken ole ollenkaan sellaista tarkoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On erittäin tuttua. Omatkin kommenttini on lukuisia kertoja ymmärretty väärin ja otettu hyökkäyksenä jotain vastaan, vaikken ole ollenkaan sellaista tarkoittanut.
Minu kommenteis on aina kaikki kii myös ja samalla minut on kategorisoitu miljoonaan eri koloon :D
Jos haluat tulla kaikkien taholta ymmärretyksi, niin muotoile asiasi täsmällisemmin.
Tiesitkö, että jotkut ottaa muiden sanomiset ihan tosissaan ja niin kuin sanot?
Vai pitääkö siis muiden itse päättää mitä sä sanot?
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat tulla kaikkien taholta ymmärretyksi, niin muotoile asiasi täsmällisemmin.
Tätä sepustusta nyt ei ymmärrä erkkikään.
Vierailija kirjoitti:
Itse uskon enemmän siihen että kuluttajalla itsellään on vastuu ymmärtää jokin asia ennen kuin hänen kätensä alkavat kirjoittamaan soopaa. En minä ala ketään opettamaan laittamaan palikoita laatikkoon. Voin kyllä tuoda esille heidän tyhmyytensä.
Vierailija kirjoitti:
Köyhiä ymmärretään helposti väärin, rajoitteisia ja erilaisia ihmisiä.
Ymmärrämme kyllä sinut juuri niin kuin pitääkin.