Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Olet todella ihana nainen. En vain tiedä mitä haluat minusta.
Rakastaa sinua.
En laita tänne mikä olen koska en halua vaikuttaa ääliöltä palstaraadin mielestä. 👏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen kanssa lihava vaaka sopii yhteen?
Täällä olisi yksi normaalipainoinen vesinainen..
Alkuperäinen viesti on naiselta miehelle.
Ei se haittaa, pikkulespoilu piristää!
Vierailija kirjoitti:
Miltä onni tuntuu? Miltä tuntuu olla onnellinen?
On hyvä olla ja kaikki hyvin. Ei ongelmia ainakaan siksi että olisi jättänyt tekemättä jotakin. Elämästä nauttimista ja elämän hyväksymistä. Kaikesta itsensä eteen työskentelemisestä tulee hyvää oloa lopulta viimeistään. Taistele äläkä pakene vastuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Mitkä ovat 3 tärkeintä sanaa, jotka voit tänään lausua?
Minä rakastan sinua.
Tämä puolisolleni.
Vierailija kirjoitti:
Onko meidän yhteytemme oikea ja olemassa?
On
Vierailija kirjoitti:
Onko meidän yhteytemme oikea ja olemassa?
On.
Vierailija kirjoitti:
Kenen kanssa lihava vaaka sopii yhteen?
Mun, jos sopivan ikäinen. Oon ite vaaka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa on sanoa ettei usko horoskooppeihin, mutta sattumalta sopivat monen ihmisen luonteeseen. Huh, on siihen syynsä miksi vain hyvin harvat sopivat toisilleen.
No totta kai sopivat aina jollekin, koska joka kuukausi on noin 500 miljoona syntynyttä ihmistä. Miten se millään voisi olla osumasta vaikka kuinka moneen, mutta ei sen selittävänä tekijänä ole tähtimerkit, vaan yksinkertainen tosiasia, että ihmistyyppejä on niin vähän suhteessa ihmisten lukumäärään. Ei tuon toteamisessa ole pahaa, mutta miksi kukaan lähtee tuollaista päivänselvyyttä toteamaan, jos ei taustalla ole jonkintasoinen usko horoskooppeihin? Ei tule minun elämässäni ainakaan vastaan ketään vakavasti otettavaa, joka tuollaisia selittäisi.
Täällä on paljon hieman yksinker
Mielestäsi siis ympäripyöreys, joka muuten liittyy siihen, että kykenee näkemään useampia näkökantoja, on yksinkertaisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän sun horoskooppimerkki on?
Horoskooppimerkkini alkaa etunimeni kahdella ensimmäisellä kirjaimella.
Leena-leijona, Vesa- vesimies, Jouni-jousimies, Skilla- skorpioni, Kalle-kauris..
Nella tai Nestori neitsyt, Ralf tai Raija rapu, Oiva tai Oili Oinas. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin tänään vilahduksen sinusta. Sinä et nähnyt minua. Edellisestä näkemisestä oli useampi kuukausi aikaa. Sydän ehti rauhoittua välissä mutta nyt se taas kiihtyi.
Missä näit?
Työpaikalla. Meillä ei ole muuta yhteyttä.
Voisit laittaa joskus kuulumisia. Ei häiritse. Ei kuitenkaan yöllä.
Ympäripyöreys on diipadaapaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinun sydämeen taitaa mahtua kaksi ämmää.
Ei mahdu, vain yksi. Siksi koetan kiskoa toista sisään, jotta hän työntäisi siellä olevan pois. Aikaa voi käyttää paljon mielekkäämminkin, kuin tyhjää odottelemalla.
Täällä on turhautuneita ja vihaisia ihmisiä, ei sillä, kyllä välillä ottaa pahasti takaraivosta, mutta purkakaa paha olonne jossain toisaalla.
Onni on elämästä nauttimista jokaisella henkäyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, joskus asioita pitää pallotella ensin ympäripyöreästi ennen kuin oikea ratkaisu löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa on sanoa ettei usko horoskooppeihin, mutta sattumalta sopivat monen ihmisen luonteeseen. Huh, on siihen syynsä miksi vain hyvin harvat sopivat toisilleen.
No totta kai sopivat aina jollekin, koska joka kuukausi on noin 500 miljoona syntynyttä ihmistä. Miten se millään voisi olla osumasta vaikka kuinka moneen, mutta ei sen selittävänä tekijänä ole tähtimerkit, vaan yksinkertainen tosiasia, että ihmistyyppejä on niin vähän suhteessa ihmisten lukumäärään. Ei tuon toteamisessa ole pahaa, mutta miksi kukaan lähtee tuollaista päivänselvyyttä toteamaan, jos ei taustalla ole jonkintasoinen usko horoskooppeihin? Ei tule
Ja sinä näemmä ylläpitämässä omaa ylemmyyskompleksiasi.
Saman verran ylemmyyskompleksia kuin pieniin lapsiin. Olen täysin keskiverto, mutta täällä kieltämättä tuntee itsensä usein älykkääksi.
Vierailija kirjoitti:
No ei se oikeastaan ole diipadaapaa. Tyypillisempää filosofisointiin ja eri näkökulmien tarkasteluun taipuvaisilla ja heille, jotka eivät tahdo loukata, kun on kyse pinnallisemmista keskusteluista ja hyvänpäivän tutuista.
Alkuperäinen viesti on naiselta miehelle.