Vaimoni lesboilee
Vaimoni 53v lesboilee silloin tällöin työkaverinsa 49v kanssa. Kertoo aina minulle, mitä ovat tehneet ja miten. Minua kiihottaa nämä puheet ja saa minut kiimaan. Vaimoni tykkää lesboilla, koska kokee, että naisen kosketus on herkempää ja aistikkaampaa kuin miehen.
Kommentit (25)
Jossain vaiheessa vaimosi päässä alkaa itää ajatus erosta, ja pelkästä lesboilusta. Jos pitkä suhde teillä, niin ensimmäisestä ajatuksesta eroon voi mennä helposti vuosiakin. Ajatus saattaa jo itää päässä. Kohta vaimosi vain lesboilee, ja sinä runkkailet.
Vierailija kirjoitti:
Jossain vaiheessa vaimosi päässä alkaa itää ajatus erosta, ja pelkästä lesboilusta. Jos pitkä suhde teillä, niin ensimmäisestä ajatuksesta eroon voi mennä helposti vuosiakin. Ajatus saattaa jo itää päässä. Kohta vaimosi vain lesboilee, ja sinä runkkailet.
Sivusta. Meillä kävi juuri noin. Tai siis minä tapasin uuden naisen, ei tarvinnut pelkästään runkkailla. Nyt kuitenkin neljän vuoden jälkeen tämä nykyinen ex-vaimo haluisi takaisin sen mitä vaihtoi pois. Sanoi ettei suhde ollutkaan sitä mitä mielessään kuvitteli ja että kaipaa minua eräänlaiasta turvallista peruskalliota. En ymmärrä mikä itsekkyys ajaa tähän. Minulla on uusi ja hyvä suhde ja hän ilmeisesti haluisi hajottaa senkin. Etsiköön uuden peruskallionsa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo mielessä on minulla käynyt. Jos tämä eroon päättyy, niin sitten päättyy. Ei kai siltä sitten olisi voinut välttyä, vaikkei vaimo olisi lesboillutkaan.
En tiedä mitä teen mutta harrastan satunnaisesti seksiä tutun 45v naisen kanssa.
Kysymys nimenomaan seksistä ei rakkaudesta.
Mieheni ei tiedä ainakaan vielä. Haluaisi varmaan koska sen hänen fantasiansa...ja olemme molemmat naimisissa....
N42 kirjoitti:
En tiedä mitä teen mutta harrastan satunnaisesti seksiä tutun 45v naisen kanssa.
Kysymys nimenomaan seksistä ei rakkaudesta.
Mieheni ei tiedä ainakaan vielä. Haluaisi varmaan koska sen hänen fantasiansa...ja olemme molemmat naimisissa....
Kannattaisi varmasti kertoa miehellesi. Saa sen varmasti selville jossain vaiheessa. Parempi kuulla asia suoraan sinulta. Ja jos vielä on miehesi fantasia, voisi kaikkia päättyä hyvin.
Vaimosi on niitä kaikki mulle nyt -tyyppejä. Minä minä minä, itsensä toteutus on niillä se elämässä eteenpäin ajava voima.
Seksuaaliterapeutti Kake kirjoitti:
Hyi kuinka rumaa. On teilläkin sairas avioliitto.
Hakeudu hoitoon.
Tyttöystäväni on mielellään kahden miehen kanssa yhtäaikaa tai vuorotellen, miten sen nyt ilmaisee.
Meillä on vakikaveri tähän hommaan. Tosin tyttikseni ei tiedä, että me miehet tapailemme myös miesten kesken ja nussimme toisiamme anaaliin. Erityisen kiihottavaa kun se tapahtuu tyttiksen selän takana (noin vertauskuvallisesti).
Olisin kanssa varmaankin innostunut enkä mustasukkainen moisesta vaimosta.
Eipä mahda mitään, tuon takia ei voi reseptiä kirjoittaa, saati saikkua. Teille kummallekaan.
Vierailija kirjoitti:
Eipä mahda mitään, tuon takia ei voi reseptiä kirjoittaa, saati saikkua. Teille kummallekaan.
Saikkea ei saikkua.
Last week kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saikkea ei saikkua.
Ei vaan saikkua. Virolaiset pois linjoilta, hus hus.
Mulle tuli pienenä yllätyksenä ilmi kun vaimo kävi välillä iltaa viettämässä kavereidensa kotona jossa mukana lesbopari. Sain huuruisen videopuhelun jossa suutelivat kolmistaan, alkoholilla oli näemmä vaikutusta. Oltiin tosin joskus vitsailtu asialla kun siellä aikaa viettää että mitähän oikeasti tapahtuu. Mua ei haittaa, on jopa kiihottavaa.
Naisystäväni (49v) kertoi kiihottuvansa ajatuksesta seksistä kaverinsa kanssa jonka kanssa käyvät salilla. Molemmat timmissä kunnossa ja vetovoimaisia naisia. Ajatus on minulle erittäin kiihoittava ja olen rohkaissut häntä etenemään. Olen myös kertonut olevani miellään läsnä jos heidän sessio toteutuu, missä roolissa on vielä auki.
Varsinaista rakkautta tuokin. Kaikki mulle heti toisesta piittaamatta. Sitten molemmat yrittää rationalisoida asiaa poistaakseen sen tosiasian että herkkä asia on menetetty. Seksi + sielullinen yhteys = Rakkaus??
Voisin kyllä sallia vaimolle lesboilun jos itse pääsin kanssa nussimaan sitä toista naista. Kaikkihan siinä voittaisivat.
Meidän mies taas homoilee.