Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Voi paska taisin rakastua.
Siihenks tapailunaiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun sydämeen taitaa mahtua kaksi ämmää.
Ei mahdu, vain yksi. Siksi koetan kiskoa toista sisään, jotta hän työntäisi siellä olevan pois. Aikaa voi käyttää paljon mielekkäämminkin, kuin tyhjää odottelemalla.
Anna sen toisen elää vaan rauhassa sun sisällä. Älä yritä poistaa. Lähtee jos on lähteäkseen. Jos ei lähde niin ota henkilöön yhteyttä ja kerro ettet lähde pois minusta, että olisiko mitään mahdollisuutta tutustua paremmin. Sivusta
En enää. Sen verran on jo turhaa haikailua takana, että pitää alkaa aktiivisesti pyrkimään siitä eroon. Helpointa siihen on kiinnostua toisesta ja kun kerran hitunen kiinnostusta muualle on herännyt, on taottava raudan ollessa kuumaa.
Toivottavasti olet kaivattuni. Toivotan onnea.
Olen ujo, arka, etäinen ja sulkeutunut. Kukaan ei kuuntele minua ja ota minua syliinsä.
Luulen että se on pascalla kävijä. Tarpeeksi monta kertaa tuli käytyä niin tunteet heräsi
Vierailija kirjoitti:
Olenko sinulle olemassa, hengitän ilmaa mutta jääkö saappaistani jälkiä lumeen. Huudan nimeäsi kun pimeä laskeutuu, siihen nojaudun. Olenko sinulle olemassa, kun kosketan tunnetko sen vai poistutko kuvasta mukanasi vieden sen kauneuden.
m-n?
Vierailija kirjoitti:
Olen ujo, arka, etäinen ja sulkeutunut. Kukaan ei kuuntele minua ja ota minua syliinsä.
Ujous? Onko siinä jotakin vikaa? Arkuus-harjoittele juttelua vaikka kaupan kassan kanssa? Etäinen-onko sinua satutettu liikaa? Korjaavia kokemuksia hakemaan? Sulkeutunut-lue kaikki yllä ja repeat. Minä pysähdyin viestisi äärelle ja kuuntelin sinua. Otan sinut hellästi syliini. <3 -ihmiseltä ihmiselle
Turkoosipaitainen paikalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mahdu, vain yksi. Siksi koetan kiskoa toista sisään, jotta hän työntäisi siellä olevan pois. Aikaa voi käyttää paljon mielekkäämminkin, kuin tyhjää odottelemalla.
Anna sen toisen elää vaan rauhassa sun sisällä. Älä yritä poistaa. Lähtee jos on lähteäkseen. Jos ei lähde niin ota henkilöön yhteyttä ja kerro ettet lähde pois minusta, että olisiko mitään mahdollisuutta tutustua paremmin. Sivusta
En enää. Sen verran on jo turhaa haikailua takana, että pitää alkaa aktiivisesti pyrkimään siitä eroon. Helpointa siihen on kiinnostua toisesta ja kun kerran hitunen kiinnostusta muualle on herännyt, on taottava raudan olles
Muista että niin sitten voi takoa se toinenkin, hän josta haluat eroon.
Vierailija kirjoitti:
Hali sinulle! 🤗
Vierailija kirjoitti:
Win me.
Miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää. Sen verran on jo turhaa haikailua takana, että pitää alkaa aktiivisesti pyrkimään siitä eroon. Helpointa siihen on kiinnostua toisesta ja kun kerran hitunen kiinnos
Muista että niin sitten voi takoa se toinenkin, hän josta haluat eroon.
Joo, jos on minusta kiinnostunut, niin hänellekin olisi suotavaa jatkaa matkaa. Tästä ei tule mitään koskaan, se on jo selvää. Hyvää minä hänelle vain toivon, mutta en haluaisi enää hetkeäkään ajatella.
Olet olemassa minulle, mutta jälkiä sinusta ei jää, ei lumeen, ei hiekkaan. Sydämeen on jäänyt pysyvä jälki.
Saat minut hymyilemään vaikka kaikki menisi päin arsea. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Oletko suuttunut?
Kuka?
Vierailija kirjoitti:
Olet olemassa minulle, mutta jälkiä sinusta ei jää, ei lumeen, ei hiekkaan. Sydämeen on jäänyt pysyvä jälki.
Miten hän sen jäljen jätti?
Vierailija kirjoitti:
Saat minut hymyilemään vaikka kaikki menisi päin arsea. Kiitos.
No? Haluatko kertoa, mikä mättää?
Vierailija kirjoitti:
Oletko suuttunut?
En kaiketi.
Kehen?