Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa on sanoa ettei usko horoskooppeihin, mutta sattumalta sopivat monen ihmisen luonteeseen. Huh, on siihen syynsä miksi vain hyvin harvat sopivat toisilleen.
No totta kai sopivat aina jollekin, koska joka kuukausi on noin 500 miljoona syntynyttä ihmistä. Miten se millään voisi olla osumasta vaikka kuinka moneen, mutta ei sen selittävänä tekijänä ole tähtimerkit, vaan yksinkertainen tosiasia, että ihmistyyppejä on niin vähän suhteessa ihmisten lukumäärään. Ei tuon toteamisessa ole pahaa, mutta miksi kukaan lähtee tuollaista päivänselvyyttä toteamaan, jos ei taustalla ole jonkintasoinen usko horoskooppeihin? Ei tule minun elämässäni ainakaan vastaan ketään vakavasti otettavaa, joka tuollaisia selittäisi.
Pitää olla varovaisempi sanoissaan kun teikäläisten kanssa puhuu. Olen törmännyt
Ei kai kukaan vakavasti ota, mutta te ääliöt täytätte ketjun ohi aiheen soopalla. Toki se osoittaa minun olevan täysin väärässä paikassa, koska olen ihastunut fiksuun ja älykkääseen naiseen. Hyvä havaita ketjun porukan taso, kun pohtii, voisiko hän käydä näitä koskaan lueskelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Miltä onni tuntuu? Miltä tuntuu olla onnellinen?
Onni on mielenrauhaa. Luottamusta.
Vierailija kirjoitti:
Että kaikki on hyvin. Tekee mieli hymyillä spontaanisti vaikka ostamastasi kukasta tai ohikulkeville lapsille. Että illalla nukahdat ja olet kiitollinen kaikesta. Jotain tällaista se minun onneni on.
Mammat, vielä ehtii jumpat vetää.
Sinun sydämeen taitaa mahtua kaksi ämmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa on sanoa ettei usko horoskooppeihin, mutta sattumalta sopivat monen ihmisen luonteeseen. Huh, on siihen syynsä miksi vain hyvin harvat sopivat toisilleen.
No totta kai sopivat aina jollekin, koska joka kuukausi on noin 500 miljoona syntynyttä ihmistä. Miten se millään voisi olla osumasta vaikka kuinka moneen, mutta ei sen selittävänä tekijänä ole tähtimerkit, vaan yksinkertainen tosiasia, että ihmistyyppejä on niin vähän suhteessa ihmisten lukumäärään. Ei tuon toteamisessa ole pahaa, mutta miksi kukaan lähtee tuollaista päivänselvyyttä toteamaan, jos ei taustalla ole jonkintasoinen usko horoskooppeihin? Ei tule minun elämässäni ainakaan vastaan ketään vakavasti otettavaa, joka tuollaisia selittäisi.
Täällä on paljon hieman yksinkertaisia ihmisiä. Ympäripyöreitä ja tulkinnallisia
Erilaiset taipumukset ja luonteenpiirteet näkyvät horoskooppien mukaan aurinko- ja kuumerkissä, nousevassa ja laskevassa merkissä jne. Tämä selittäisi eroja ihmistten välillä. Erisivu ja ohis - sori
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan näistä horoskooppikeskustelijoista kaipaa teitä, joten olkaahan huoletonna. Sen sijaan pohtisin miten tiukalla ne nutturat ovat. 😂
Ei ole pitkään aikaan ollut nutturaa.
Olipas nopeasti selattu päivän viestit. Täynnä jotain horoskooppi-shaibaa minkä pysty jättämään lukematta.
Vierailija kirjoitti:
Onni tuntuu sykkivältä kun mällit syöksyvät tapailunaisen tiukkaan anukseen
Olet todella ihana nainen. En vain tiedä mitä haluat minusta.
Ei ole ihme, ettet ole kaivattusi kansa vaan täällä kutsuessasi tuntemattomia ihmisiä ääliöiksi yhden lauseen perusteella. Et vaikuta kiinnostavalta missään mielessä, ja kommenttisi toisista ihmisistä kertovat vain sinusta itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Olipas nopeasti selattu päivän viestit. Täynnä jotain horoskooppi-shaibaa minkä pysty jättämään lukematta.
Koko ketju on täyttä scheßea. Aikuiset ihmiset nyyhkivät ikäväänsä ynnä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Missä Teppo Tumputtaja?
Varmaan linnassaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet todella ihana nainen. En vain tiedä mitä haluat minusta.
Rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin, että meillä oli jonkinlainen yhteys. Tunsin, että sä pidät musta. Ehkä se oli kuvitelmaa kun et sitten pyytänyt mua huoneeseesi ja sulkemaan ovea perässä.
Minä olen oppinut, että tunne jostakin mystisestä yhteydestä voi olla täysin oman pään kehittämää skeidaa. Tunsin jonkun selittämättömän yhteyden yhden tyypin kanssa. Ja toinen suurinpiirtein vihasi minua käytöksensä ja töykeytensä perusteella. Juu, ei ollut yhteyttä. Opittu kantapään kautta. (Nn)
Niin Kai sitten. Kai sitä vaan haluisi että joku ihastelisi ja huomaisi...
Vierailija kirjoitti:
Mikähän sun horoskooppimerkki on?
Horoskooppimerkkini alkaa etunimeni kahdella ensimmäisellä kirjaimella.
Kenen kanssa lihava vaaka sopii yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ihme, ettet ole kaivattusi kansa vaan täällä kutsuessasi tuntemattomia ihmisiä ääliöiksi yhden lauseen perusteella. Et vaikuta kiinnostavalta missään mielessä, ja kommenttisi toisista ihmisistä kertovat vain sinusta itsestäsi.
Joo, olet oikeassa minusta. Silti se ei poista tosiasiaa, että kaipausketjussa typerykset tukkivat sen hörhöilyillään, joihin moni heistä todella uskoo. Horoskooppeihin uskomisen typeryyttä ei voi mitenkään kiistää. Ja sellaisia täällä riittää.
Tuskin kukaan näistä horoskooppikeskustelijoista kaipaa teitä, joten olkaahan huoletonna. Sen sijaan pohtisin miten tiukalla ne nutturat ovat. 😂