Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa soittaa ja kertoa miten on ikävä.
Mikä sinua tarkkaan ottaen estää niin tekemästä?
Voit soittaa ja sanoa vapaasti, mitä tunnet.
Ei sua kiinnosta, ku et oo käynyt katsomassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä, miehellä on ehkä maailman sinisimmät silmät. Minulla taas valosta riippuen vihreänsinertävät.
Missäpäin tämä mies? T.sinisilmäinen
Töiden merkeissä nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole taikamattoa eikä lamppua. Voisin kyllä varastaa jotain...
Ja sitten kysyt luotathan?
Ei kun sitten juostaan ja lujaa.
Olisin halunnut, että me oltais tuotu parhaat puolet toisistamme esille. Olisin halunnut arvostaa ja tukea. Sun kanssa olisin halunnut kaiken.
Vierailija kirjoitti:
G: Onko kaivattusi rikkaampi aineellisesti kuin sinä?
Taatusti. Onneksi mulla on visa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä. T. ap., joka ei enää ole tyttönen, vaikka sielultaan sellainen on. On mulla ainakin yksi goottimekko tallella. Mitähän oma kaivattu tykkäisi. Ja meikit yms. päälle. Nythän en meikkaa lainkaan.
Ite oot väärässä. Siis minä ainakin ajaisin tuollaisen introvertti "pojun" huitsin vi_ttuun hännystelemästä. Varsinkin kun kyse on tuosta tyypistä. On eri asia harrastaa jotain kun se, että saa jotain seksuaalist* tyydystystä pelinkautta ja että suurin piirtein alkaa elää sen kautta.
Eiks näis ny ain kysymys oo aika puhtaasti siit mistä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kumppanisi näkisi sinussa? Menetkö vain kuten olet?
Vai mitkä ovat ominaisuuksiasi, joita jokainen mies haluaa?
Tietenkin menen sellaisena kuin olen, mitenkäs muutenkaan. En esitä enkä suorita mitään, ihmisiähän tässä vain ollaan. Jokainen.
Ja miehiä minussa vetää, valitettavasti, ulkonäkö. En omasta mielestäni ole mitenkään erikoisen näköinen edes, mutta näin se nyt vain on aina mennyt. Valitettavasti en myöskään innostu sellaisesta kiinnostuksesta, joka perustuu pelkkään kuoreen lähes tuntematonta kohtaan, joten tunteet hyvin harvoin kohtaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä. T. ap., joka ei enää ole tyttönen, vaikka sielultaan sellainen on. On mulla ainakin yksi goottimekko tallella. Mitähän oma kaivattu tykkäisi. Ja meikit yms. päälle. Nythän en meikkaa lainkaan.
Ite oot väärässä. Siis minä ainakin ajaisin tuollaisen introvertti "pojun" huitsin vi_ttuun hännystelemästä. Varsinkin kun kyse on tuosta tyypistä. On eri asia harrastaa jotain kun se, että saa jotain seksuaalist* tyydystystä pelinkautta ja että suurin piirtein alkaa elää sen kautta.
Eiks näis ny ain kysymys oo aika puhtaasti siit mistä tykkää.
Eli pervot pervojen kanssa yhteen ja sillä selvä.
Olisin käynyt katsomassa, jos olisit kutsunut.
Eli jos väkisinmakaan jonkun tuon on täytynyt olla sallittua, koska tapahtui? Aika outo ajatusmaailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pilluun ei dildot mahdu.
Aijaa. Mul mahtuukin kaks. Ihan sama :D
En ole levitellyt toosaani samalla tapaa kuin sinä.
Niin?
Just saying.
Vierailija kirjoitti:
G: Onko kaivattusi rikkaampi aineellisesti kuin sinä?
On, koska hän tekee liikaa töitä. Minä olen henkisesti rikkaampi.
Et sanonut mitä olisit halunnut.
Nukuhan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa soittaa ja kertoa miten on ikävä.
Mikä sinua tarkkaan ottaen estää niin tekemästä?
siin on vaan iso mutta ;(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeasivellin pyyhkäissyt jo.
Sulla? Ohimoillako?
!
sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa laulaa.
Aina voi opetella
Mä en usko, että sitä voi opetella. Joillakin se taito on ja joillakin ei.