Onko väärin hakea työkyvyttömyyseläkettä masennuksesta?
Onko väärin kokeilla hakea työkyvyttömyyseläkettä vain taloudellisista syistä masennusdiagnoosiin vedoten? Jos sisimmässään tietää että jollain tukijärjestelyillä pystyisi ehkä johonkin työhön mutta työllistyminen olisi vaikeaa ja eläke olisi varma tulo.
Kommentit (34)
Hae vaikka värisokeuden takia. Luuletko silläkään saavasi?
Työtön tuttu feikkasi psykoosin ja sai eläkkeen.
ei ole väärin hakea esim.toistuva masennus on vaikea sairaus. hae jos tarvitset. älä lannistus jos joudut hakeen muutaman kerran ennenkuin myönnetään.
Onneksi et saa! Muiden pitäisi sun laiska prse elättään
Vierailija kirjoitti:
Miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten?
Hän riisui itsensä alasti päivystyksessä ja hieroi ulostetta kehoonsa ja huusi kuin apina, tämä riitti pakkohoitoon ja psykoosi diagnoosiin.
Voit hakea, muttet kuulosta siltä, että sitä saisit.
Masentuneena pystyy hakemaan töitä jolloin on työkykyinen. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Voit toki hakea, mutta pelkällä masennuksella et tule sitä saamaan.
Saattaa saadakin
Minä sain masennuksen takia työkyvyttömyyseläkkeen ja hakemus meni ekalla kerralla läpi.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain masennuksen takia työkyvyttömyyseläkkeen ja hakemus meni ekalla kerralla läpi.
Toivottovasti kuolet pian. Olet loinen.
Vierailija kirjoitti:
Olitko ensin vuoden saikulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottovasti kuolet pian. Olet loinen.
No yhteiskunta on sen jälkeen laittanut minuun n. 40000e avosydänleikkauksen yhteydessä tehohoidon kera. Yhteiskunta on hoitanut minua teholla kasvohalvauksen takia. Joten minuun on mennyt rahaa aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitko ensin vuoden saikulla?
Vuosi sairaslomalla ja 6 vuotta kuntoutustuella.
Vierailija kirjoitti:
Masentuneet pitäisi ampua.
Aloitetaanko sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Masennus loppui kuin taikasauvalla saatuani eläkepäätöksen. Nyt on kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Masentuneena pystyy hakemaan töitä jolloin on työkykyinen. Piste.
Haluut firmaasi jonkun joka vaan tuijottaa seinää tai on saikulla koko ajan? No, turha se on pelätä että oikeesti tällasia palkattaisiin edes. (Itsekin eläkkeellä masennuksen takia. Ensin vuoden sairauslomalla, sitten 4 vuotta kuntoutustuella.)
Voit toki hakea, mutta pelkällä masennuksella et tule sitä saamaan.