Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
G: Onko kaivattusi rikkaampi aineellisesti kuin sinä?
Ei. Molemmilla vain velkaa
Haluan seurustella kampanjoija tyypin kanssa. Mä katoaisin hänen hurmionsa alle vaatimattomana seikkailijana :9
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut, että me oltais tuotu parhaat puolet toisistamme esille. Olisin halunnut arvostaa ja tukea. Sun kanssa olisin halunnut kaiken.
Muistitko hoitaa oman osuutesi, että kaikki olisi sujunut hyvin?
Vierailija kirjoitti:
G: Onko kaivattusi rikkaampi aineellisesti kuin sinä?
En tiedä eikä se ole merkityksellistä, hyvä jos on
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole taikamattoa eikä lamppua. Voisin kyllä varastaa jotain...
Aladdinini ei sellaisia tarvitse eikä minkään sortin varaskaan ole. No, mitä nyt sydämeni on vienyt 😅
Hyvää yötä elämäin elosalle ihmenaiselle miulta mieheltä mitättömältä noin 30 km ja parin pitäjärajan paremmalle puolelle. Nukuttaa ja herättävä varhain. Kauniita unia, huomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut, että me oltais tuotu parhaat puolet toisistamme esille. Olisin halunnut arvostaa ja tukea. Sun kanssa olisin halunnut kaiken.
Et sä halunnut mitään, niin helposti jatkoit matkaasi. Pelkkiä tekosyitä, en vain kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Antaisin kaivatulle heti rahaa jos nähtäisiin, haluisin olla avuksi jos tiukkaa.
Älä anna. Ei ole oikea tapa. Et halua hyväksikäytetyksi ja sitä tuollainen olisi. Itse en ottaisi häneltä rahaa vastaan, vaikka olisi kuinka tiukka tilanne. Enkä tilanteitani kenellekään jaa. Mulla voi olla tiukka tilanne, mutta hoidan sen kuntoon tavalla tai toisella.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kauan sitten kerroin omalle kaivatulle samoin. Ihan parasta . Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Et sanonut mitä olisit halunnut.
Nukuhan hyvin.
En niin, koska tarkoitus oli sanoa se vasta sitten, kun on jo läheisemmät välit.
H**i lounaassa. Olet kaiken tämän pimeyden ja kaaoksen keskellä loistava majakka, jonka olemassaolo tuo minulle rauhaa.
t. **nne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kumppanisi näkisi sinussa? Menetkö vain kuten olet?
Vai mitkä ovat ominaisuuksiasi, joita jokainen mies haluaa?
Tietenkin menen sellaisena kuin olen, mitenkäs muutenkaan. En esitä enkä suorita mitään, ihmisiähän tässä vain ollaan. Jokainen.
Ja miehiä minussa vetää, valitettavasti, ulkonäkö. En omasta mielestäni ole mitenkään erikoisen näköinen edes, mutta näin se nyt vain on aina mennyt. Valitettavasti en myöskään innostu sellaisesta kiinnostuksesta, joka perustuu pelkkään kuoreen lähes tuntematonta kohtaan, joten tunteet hyvin harvoin kohtaavat.
Nni. No jos nyt näistä katotaan, niin ulkonäkö kiinnostaa. Ei sen tartte olla mikään täydellinen, mutta just kasvonpiirteet, silmät.. tollaset jos miellyttää niin se on aika pitkälle. Älykkyys on yks, sekä muu luonne tulee siinä tietenkin ja näiden kombinaatio. Kyl ne merkkaa. Ei tartte olla mikään niin erikoinen, kun on sillee peruskauniskin, niin on se oikeasti paljon.
Outoa kyllä. En pidä itseasiassa itseäni vaativana edes, mutta mua viehättää hyvin harvat ihmiset.
Mieheltä tämä.
Tuhositko muuten ne kirjeet niinkuin pyysin? Kerro vähän tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Olisin käynyt katsomassa, jos olisit kutsunut.
Kaikki on aina musta kiinni.
Tekisi mieli soittaa, että aja tänne. Haluan rakastella, en enää odotella.
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli soittaa, että aja tänne. Haluan rakastella, en enää odotella.
No soita. Olen nyt vapaana sinulle
Vierailija kirjoitti:
Et sanonut mitä olisit halunnut.
Nukuhan hyvin.
Etkä sä koskaan kysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Näe kauniita unia. Olet ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Hyviä unia. Sinä olet mun ajatuksissa, kunnes nukahdan. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Läheisyys riittää tällä hetkellä. Ihan vaan olla lähellä.
Hänkö sanoi sinulle ei kiitos? Jos näin, niin olen pahoillani puolestasi. Elämän täytyy sitten jatkua muualla, tiedät sen itsekin, mutta ehkä sitä on jonkun muunkin hyvä välillä muistuttaa. Tai jos et tiedä ja olet epätietoisuudessa, kannattaa selvittää. On älyttömän turhaa pelätä, vaikka se onkin inhimillistä. Pelko pitää herkästi vankinaan naamioituen milloin minkäkin tekosyyn vaatteisiin.