Kuinka tarjota naiselle orgasmi peniksellä?
Ongelma on se että en onnistu yrityksestä huolimatta tuottamaan naiselleni orgasmia penikseni avulla😔 toki sen voi muutenkin tehdä mutta minun ja hänen mielestään erityisesti se olisi mukavaa ja hänen pitkäaikanen ex jätkä tässä onnistui niin tunnen "pientä" alemmuutta etten itse samassa onnistu. Eli mua kokeneemmat neuvoja kehiin, onko jokin tietty asento tjtn jolla voisi onnistua?
Kommentit (30)
Vaimollani ainakin auttoi aina, kun vedätti suuseksillä ja sormettamisella niin lähelle orgasmia, että hän viimein repi päällensä. Sai aina orgasmin muutamassa minuutissa. Mutta jos aloitti yhdynnän liian aikaisin ei saanut orgamia. Mitä kauemmin yhdyntä kesti sen kauemmas orgasmi katosi. Sama juttu, jos suuseksi ja sormetus meni liian pitkälle. Mutta kun tuon oppi ajoittamaan oli vaimo saanti varma yhdynnässä.
Jos jostain syystä vaimon orgasmi jäi tulematta, laukaisin sen seuraavalla kerralla varmuuden vuoksi suuseksillä, ettei jäänyt jumittamaan, eikä vaimo alkanut jännittämään orgasmin tuloa. Seuraavalla kerralla siksi, että jos orgasmi jäi tulematta tai meni ohi, ei sitä olisi samalla kertaa saanut enää mitenkään. Kokovartalohieronta vaikka levittäen ihovoidetta auttaa rentoutumaan ennen seksiä.
Meillä toimi seuraava:
Nainen selällään, mies kyljellään. Työntöjä sisään ja ulos, mutta välillä se "vahingossa lipsahtaa" ulos niin, että limainen kulli osuu vakoon ja hieroo klittaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä toimi seuraava:
Nainen selällään, mies kyljellään. Työntöjä sisään ja ulos, mutta välillä se "vahingossa lipsahtaa" ulos niin, että limainen kulli osuu vakoon ja hieroo klittaa.
Selkee trolliiiiii
Mielestäni aika turhaa koittaa pitää tavoitteena tuollaista, menee liikaa suorittamisen puolelle. Exällä on voinut olla juuri johonkin sopivaan suuntaan käyrä, niin että on osunut hyvin.. tai sitten jutuissa on puolet puuta heinää.
Oman kokemuksen mukaan aika harvoin nainen tulee ilman mitään apuja. Ehkä yksi kerta viidestäkymmenestä. On tietysti kivaa jos näin käy, joskus ratsailla ollessa tullut vaikka siinä ei itsekään meinaa kestää kauaa.
Mutta paras keino on varmaan tuo edellä mainittu lämmittely, eli suulla, käsillä ja leluilla lähelle orgasmia ja siitä sitten jatkaen.
Jos oot mun uusi, niin mun exällä oli todella iso. En uskalla sitä sinulle kertoa. Sain siksi yhdynnässä exän kanssa, että se vaan täytti paikat jotenkin eri tavalla. Mutta silti en vaihtaisi sinua exään, koska olet seksissä joka suhteessa parempi.
Nainen tulee miehensä mahalle vastatusten, suutelette ja samalla tummalla isolla varustettu tulee takaa , ottaa lämpöisillä käsillä lantiosta kiinni , hitailla työnnöillä tekee töitä niin kauan kunnes naisesi on tullut 3 kertaa , poistuu tämän jälkeen hiljaa ja jää täysin tuntemattomaksi.
Itse en saanut ikinä kun yhdyntä kesti max 5 min. Sitten kävin vieraissa ja mies jaksoi vaikka kuinka pitkään. Sain viimein emätinorkun.
Joo, ei kannata liiaksi asti tuota miettiä, mutta kuten aikaisempi sanoi, "Vaimollani ainakin auttoi aina, kun vedätti suuseksillä ja sormettamisella niin lähelle orgasmia, että hän viimein repi päällensä. Sai aina orgasmin muutamassa minuutissa. Mutta jos aloitti yhdynnän liian aikaisin ei saanut orgamia. Mitä kauemmin yhdyntä kesti sen kauemmas orgasmi katosi. Sama juttu, jos suuseksi ja sormetus meni liian pitkälle. Mutta kun tuon oppi ajoittamaan oli vaimo saanti varma yhdynnässä" niin täysin tottahan tuo ja kannattaa tuota harjoitella.
Itsekkään en saa vaimolle orgasmia pelkällä peniksellä, mutta kun lähetyssaarnaaja-asennossa työnnyn sisään ja samaan aikaan hieron klitorista, niin silloin vaimo saa usein orgasmin. Eli tarvitaan sekä penistä että sormea...
No kaikista varmimmin onnistuu niin, että et työnnä penistä sisään, vaan liikuttelet sitä klitoriksen päällä ensin hellästi. Vedät sitä ylös alas ja teet pyörivää liikettä klitoriksen kohdalla. Kun nainen innostuu enemmän, niin voit lisätä pieniä työntöjä sisään, muistaen kuitenkin huomioida klitorista jatkuvasti.
"Ongelma on se että en onnistu yrityksestä huolimatta tuottamaan naiselleni orgasmia penikseni avulla"
- - -
Aasinsiltana ongelmaasi:
Vanha lappalaisvitsi, jota Rovaniemen toimipisteen kaverit aikoinaan jaksoivat kertoa saunailloissa tasalta ja puolelta:
"Kauan, kauan sitten Savukosken kirkonkyliltä sievä ja ahkera piikatyttö onnistui saamaan pestin Rovaniemeltä, maalikyliltä ja ihan silmää tekevän paikallispoliitikon ja vakavaraisen kauppiaan huushollista. Taloudellisesta asemasta kertoi se, että piikoja olin useampia..."
"Kun uusi piika oli ahkera ja oppivainen, työt alkoivat sujumaan ja maalikylien kommervenkit alkoivat selkiämään. Kuitenkin, päivänä muutamana uusi nuori piikatyttö kääntyi kokeneemman puoleen, ja kysyi: "Isäntäväki puhuu silloin tällöin keskenään sipiä jostain kumma peeniksestä ja hän ei ymmärrä, mistä ihmeestä he oikein puhuvat"?"
"Toinen kokeneempi vastaa: "En olhe ihan täysin varhma, mutta varshin varma, uskhoisin heidän tarkoittavan mulkhhua. Se peenis kunh on muuten ihan samanh näkhöinen kuin mulkhhu, mutta vaan paljon pienempi..."
Sopivan naisen kanssa onnistuu joka ainoa kerta ja jonkun toisen kanssa ei koskaan. Kaluja on eri mallisia, että välttämättä se orkku ei tule samassa asennossa kun nainen on tuttunut, koska osuu eri kohtaan. Tai sitten ei osu. G-pisteeseen tai alueeseen ylettää kai kalulla kuin kalulla, että jos sieltä löytyisi onni.
En "tuottaisi" ihmiselle mitään, joka on niin k-pää tai sosiaalisesti taidoton että sanoo exänsä antaneen hänelle orgasmeja peniksellä kun teidän välillä se ei selvästikään ole onnistunut. Onhan niitä muitakin tapoja. Suurin osa naisesta saa kyllä klitoriksen avullakin. Se käyttöön.
Ei noin kuulu sanoa vaikka se olisi totta. En minäkään halua kuulla mieheltäni että hänen exällä oli tiukempi p*llu kuin minulla ja että laukesi paremmin siksi.
Se kummittelisi varmaan mielessä joka seksikerta vaikka ei sillä pahaa olisi tarkoittanut. En tiedä olenko nyt herkkähipiäinen tässä mutta seksuaalinen itsetunto on meillä kaikilla hyvin herkkä kolhuille väittäisin
Meillä toimii hyvin, kun yhdynnässä pysyn koko ajan hyvin lähellä kumppania. Yritän hieroa omalla hävylläni kumppanin klitorista liikkuessani. Välillä painaudun niin syvälle kuin pääsen ja pidän taukoa. Sitten taas jatkan läheltä naimista. Kumppani saa käytännössä joka kerta Ei tosin ehkä ole vaikeimpa tapauksia.
Tökit klitorista sillä kyrvälläsi niin pitäs laueta.
Ootko kokeillut nussia sitä naista! Liikuttele pippeliä siellä pillussa! Siitä se lähtee! Täällä ei kannata mainostaa, jos ei kiinnosta opetella!
Vierailija kirjoitti:
Ootko kokeillut nussia sitä naista! Liikuttele pippeliä siellä pillussa! Siitä se lähtee! Täällä ei kannata mainostaa, jos ei kiinnosta opetella!
Mitä sinnekö se pitikin laittaa?
Itse saatan saada jos mies nai rytmikkään vahvasti kunnolla pohjaan painaen, pohjassa ollessaan pyöräyttää lantiot kunnolla vastakkain. Itse työnnän aina samalla vastaan ja käytän reisi- ja pakaralihaksia aktiivisesti mikä tuntuu lisäävän pillun tuntumaa.
Parasta myös jos hetki yhdyntä, välissä orgasmi suuseksillä ja jatketaan yhdyntää sen jälkeen. Tällä tavalla tulen helpommin yhdynnässä. Paitsi nopealla nylpytyksellä en varmasti tule ja tuntumana pelkkä nopeatempoinen hankaus niin äkkiä kyllästyttää ja alkaa paikat kuivua vaikka olisi ollut hetki sitten kunnolla märkä ja kiimoissaan.
Kokeile cat-tekniikkaa. Vaatii vähän harjoittelua että löytää sopivan asennon/kulman mutta kokeilun arvoinen.
en ymmärrä. mikä kumma ja ihme saa sinut edes moista asiaa täällä kysymään? pheeniksethän ovat kovin herkkiä laitteita. mieti nyt ensin edes asiaa!
(pieniä ja vähän isompiatraumoja on monella meistä)
kauheaa edes ajatella tollei..