Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
17541/55805 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei oo ruskeat silmät, hänellä on. 

Pi&La?

Ei 

Vierailija
17542/55805 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä yhtälö toimii: olen aina tykännyt vain kilteistä ja ujoista pojista, jotka pukeutuneet normaalisti. Myös silloin, kun oli goottikausi ja pukeuduin gootiksi. Kukaan kiltti ja ujo poika uskaltanut katsoakaan kohti. 😱

Täällä on yksi ujo introvertti esteetikko "poika" joka tykkää erilaisista alakulttuureista mukaan lukien gootit. Nykyäänkin katson teitä itseänne tyylikkäästi ilmaisevia haikeudella kun kadulla kävelette. Eräässä pelissä ostin ihan goottitypy-asuste setin kun ei ole ollut oikeaa elävää goottimimmiä rinnalla 💕

Goottitytyt ja muutkin tytyt räkättää nauraa tuommoiselle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17543/55805 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8/77. Hyvä sivu!

Jopas tunnen itseni vanhaksi. 😅🙈

Vierailija
17544/55805 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa laulaa. 

Vierailija
17545/55805 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Näe kauniita unia. Olet ajatuksissani. Halaus ja suukko.

Terv. risuleuka

Vierailija
17546/55805 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂

Anteeks, tämä oli multa ku ajattelin ihan väkisin, että ollaanko niin synkronissa. En siis tarkoita tällä kenellekään mitään pahaa.

Yksi ymmärtää tään, jos siitä on kyse.

Kaunista kaipuuta kaikille!

Vierailija
17547/55805 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M56 ei tunne Raamattua. Ei siellä sanota, että raha on pahan alku ja juuri, vaan siellä sanotaan, että rahanhimo on pahan alkujuuri. Raha itsessään ei ole hyvä eikä paha, mutta jos siihen tulee himo, niin siitä seuraa monenlaista pahaa. 

kulta, lainaten Morneauta, kukaan ei saa älyttömästi rahaa tai valtaa, ellei joku henkimaailmasta sponssaa häntä.

Tämäkin on totta. Rahan määrä ei kuitenkaan vielä kerro sen suurempia syitä millekään.

No kyllä se siinä mielessä kertoo jos rahaa on miljoonia ja miljoonia. Häikäilemättömyyttä ja omanedun tavoittelua. 

Vierailija
17548/55805 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä, miehellä on ehkä maailman sinisimmät silmät. Minulla taas valosta riippuen vihreänsinertävät. 

Vierailija
17549/55805 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei oo ruskeat silmät, hänellä on. 

Pi&La?

Ei, meillä on molemmilla siniset silmät. 

Vierailija
17550/55805 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun pilluun ei dildot mahdu.

Aijaa. Mul mahtuukin kaks. Ihan sama :D

Minullapa mahtuu käsi, on ollut miehen kädet (lääkäri) ja naisen (sekin lääkäri) ja omatkin sirot sormet mahtuu toosaan :D

Vierailija
17551/55805 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille henkilökohtaisesti kerron terveisiä, että älkää pelätkö tavoitella parempaa elämää. Ei ole mikään häpeä sitä tunnustaa, koska jokainen kuitenkin lähtökohtaisesti pyrkii mielekkyyteen. Jos ajattelette, että raha on esteenä hyvän elämän saavuttamiseen. keskittykää sen hankkimiseen. Siinä ei ole mitään väärää, jos ette tavoittele sitä tavoilla, joka on toisilta pois. Rahalla ei ole muuta kuin vaihtoarvo ja se kerää puoleensa huonojakin ihmisiä, joten sen kanssa kannattaa olla varovainen, jos sille tielle lähtee.

Usein rahan kuvitellaan oleva tie onneen ja siksi jää muut vaihtoehdot selvittämättä. Miettikää, mikä teitä oikeasti estää olemasta onnellinen? Elämän suurin viisaus on oppia tunnistamaan esteen oman onnensa tieltä. Ja opetella löytämään se sieltä, mikä on kaikkien yhteiseksi hyväksi ja kaiken elämän kannalta kestävää. Täällä saa vapaasti säätää kaikenlaisia pahojakin ihmisiä, mutta älkää te lähtekö siihen. Jos tahdomme ajatella olevamme hyviä ihmisiä, meidän täytyy ottaa vastuuta omista valinnoistamme ja siitä, mistä onneamme etsimme.

Lopuksi terveiset erittäin viehättävälle Heidille! Minä en yleensä mainitse nimeltä, koska en tahdo hänestä mitään tunnistettavaa tänne laittaa, mutta nyt poikkeuksena, koska niin usein samannimisiä kaivataan. Hänellä on ihmisille paljon annettavaa, toivon, että hän jaksaa olla antamassa sillä tavalla, että saa siitä vähintään yhtä paljon itselleen.

Vierailija
17552/55805 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä, miehellä on ehkä maailman sinisimmät silmät. Minulla taas valosta riippuen vihreänsinertävät. 

Missäpäin tämä mies? T.sinisilmäinen

Vierailija
17553/55805 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullapa mahtuu käsi, on ollut miehen kädet (lääkäri) ja naisen (sekin lääkäri) ja omatkin sirot sormet mahtuu toosaan :D

Kiva kun jaoitte. Näiden mielikuvien saattaamana lusikoin raakapuuroaninja vihreää teetä. 🥵

Vierailija
17554/55805 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole levitellyt toosaani samalla tapaa kuin sinä.

Vierailija
17555/55805 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa laulaa. 

Älä välitä, kohtalotoveri. 

Vierailija
17556/55805 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M56 ei tunne Raamattua. Ei siellä sanota, että raha on pahan alku ja juuri, vaan siellä sanotaan, että rahanhimo on pahan alkujuuri. Raha itsessään ei ole hyvä eikä paha, mutta jos siihen tulee himo, niin siitä seuraa monenlaista pahaa. 

kulta, lainaten Morneauta, kukaan ei saa älyttömästi rahaa tai valtaa, ellei joku henkimaailmasta sponssaa häntä.

Tämäkin on totta. Rahan määrä ei kuitenkaan vielä kerro sen suurempia syitä millekään.

No kyllä se siinä mielessä kertoo jos rahaa on miljoonia ja miljoonia. Häikäilemättömyyttä ja omanedun tavoittelua. 

Hyvin suppea ymmärrys. Mutta totta on kuitenkin se että se kaikki mikä meille sallitaan on tuettua ja se kaikki mihin pystymme ja kykenemme on sallittua. Myös se että emme kykene johonkin tai mihinkään on pakotettuakin joskus ja siksikin tuettua sekin.

Vierailija
17557/55805 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä yhtälö toimii: olen aina tykännyt vain kilteistä ja ujoista pojista, jotka pukeutuneet normaalisti. Myös silloin, kun oli goottikausi ja pukeuduin gootiksi. Kukaan kiltti ja ujo poika uskaltanut katsoakaan kohti. 😱

Täällä on yksi ujo introvertti esteetikko "poika" joka tykkää erilaisista alakulttuureista mukaan lukien gootit. Nykyäänkin katson teitä itseänne tyylikkäästi ilmaisevia haikeudella kun kadulla kävelette. Eräässä pelissä ostin ihan goottitypy-asuste setin kun ei ole ollut oikeaa elävää goottimimmiä rinnalla 💕

Goottitytyt ja muutkin tytyt räkättää nauraa tuommoiselle. 

Olet väärässä. T. ap., joka ei enää ole tyttönen, vaikka sielultaan sellainen on. On mulla ainakin yksi goottimekko tallella. Mitähän oma kaivattu tykkäisi. Ja meikit yms. päälle. Nythän en meikkaa lainkaan. 

Vierailija
17558/55805 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Anteeks, tämä oli multa ku ajattelin ihan väkisin, että ollaanko niin synkronissa. En siis tarkoita tällä kenellekään mitään pahaa.

Yksi ymmärtää tään, jos siitä on kyse.

Kaunista kaipuuta kaikille!

Doppler kantaa hiekkaa sänkyyn niin, että uni tulee paremmin. :)

Vierailija
17559/55805 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeasivellin pyyhkäissyt jo. 

Vierailija
17560/55805 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa laulaa. 

Aina voi opetella