Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa laulaa.
Aina voi opetella
Mä en usko, että sitä voi opetella. Joillakin se taito on ja joillakin ei.
Totta, ei se ole muuta kuin fysiologinen kyky tuottaa tietynlaista ääntä. Jos sitä ei ole, ei sitä voi hankkia. Jos se on, sitä voi hieman jalostaa harjoittelulla mutta se on harjoittelemattakin suht hyvä sellaisella jolla se on. Vähän niin kuin iso ihminen on luontaisesti vahvempi kuin pieni, vaikka jälkimmäinen treenaisi miten paljon tahansa. Tai kaksimetrinen voi donkata harjoittelemattakin, kun taas 150 cm pitkä ei voi vaikka tekisi mitä. Silti ne hyvät laulajat aina korostavat harjoittelua vaikka oikeasti kyse on vain geeneistä ja fysiologiasta, johon ei voi vaikuttaa. sivu
Mä oisin halunnut oikeesti väylän, jos ois juteltu kaksin. Miks ei? Ei näitä naisten aivoituksia ymmärrä.
Kahvinkeittäjälle terveiseni.
Oletin paljon ja sinä et ymmärtänyt yhtään mitään. Niin, olisi pitänyt ymmärtää, että todellakin pidin sinusta aivan ylitse muiden. Nukupa hyvin, edes joskus. <3
Kaikki meni liian hankalaksi.
Vierailija kirjoitti:
Läheisyys riittää tällä hetkellä. Ihan vaan olla lähellä.
Tankattu tarpeeksi? 🤔
Kaivatulle hyvää yötä vieraalta maalta.
Vierailija kirjoitti:
Ai meni vai? Ei mikään ollut koskaan helppoa meidän välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä yhtälö toimii: olen aina tykännyt vain kilteistä ja ujoista pojista, jotka pukeutuneet normaalisti. Myös silloin, kun oli goottikausi ja pukeuduin gootiksi. Kukaan kiltti ja ujo poika uskaltanut katsoakaan kohti. 😱
Täällä on yksi ujo introvertti esteetikko "poika" joka tykkää erilaisista alakulttuureista mukaan lukien gootit. Nykyäänkin katson teitä itseänne tyylikkäästi ilmaisevia haikeudella kun kadulla kävelette. Eräässä pelissä ostin ihan goottitypy-asuste setin kun ei ole ollut oikeaa elävää goottimimmiä rinnalla 💕
Eiks tommoset goottijutut ole jo aika vintagea.
Vierailija kirjoitti:
Järki on jättänyt ajat sitten. Mennään siis sydämen äänellä.
Mä niin toivon että olisin sitä vähäistä järjen ääntä kuunnellut, niin olisi sydän säästynyt.
Vierailija kirjoitti:
"Moi, mä nyt päätin soittaa sulle"
"No moi, aijaa miksi?"
"No kun sä rohkaisit soittamaan siellä ikävä-palstalla"
"Mitä? Missä? Onko sulla kaikki ihan ok?"
*tuut, tuut, tuut*
Tällaista ehkäisemään ovat tunnisteet. Ihmettelen, miksi tosissaan kaivattua etsivät eivät käytä kunnollisia tunnisteita. Jos laitatte kahdenvälisiä ja varmasti vain hänelle aukenevia, teillä on mahdollisuus tavoittaa hänet. Ei kai siinä pitäisi olla mitään pelättävää, sillä jos hän ne täältä lukee, on silloin samalla asialla liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Oletin paljon ja sinä et ymmärtänyt yhtään mitään. Niin, olisi pitänyt ymmärtää, että todellakin pidin sinusta aivan ylitse muiden. Nukupa hyvin, edes joskus. <3
Näin minulle varmasti kävisi, en huomaisi mitä ympärillä tapahtuu 😂😂😂
Pitäis kyllä kysyä kissalta miltä tää meno sen mielestä vaikuttaa. Maailman pitkin ööööööhhh...?!?!? Ja viatonta naurua. Tunnen sut niin hyvin. Tulee usein näitä kohtia, kun mietin, että mitäköhän toi kaveri, tai toi kaveri sanois tähän ja sun reaktio piirtyy mun mieleen tollasena.
Toivottavasti et kato tätä. Tää muistuttaa jo ihan liikaa jotain yläaste ajan trollailuja.
🐈
Hyvää yötä katit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No moi, aijaa miksi?"
*tuut, tuut, tuut*
Tällaista ehkäisemään ovat tunnisteet. Ihmettelen, miksi tosissaan kaivattua etsivät eivät käytä kunnollisia tunnisteita. Jos laitatte kahdenvälisiä ja varmasti vain hänelle aukenevia, teillä on mahdollisuus tavoittaa hänet. Ei kai siinä pitäisi olla mitään pelättävää, sillä jos hän ne täältä lukee, on silloin samalla asialla liikkeellä.
Mistä olet päätellyt etteivät käytä?? Ethän sä niitä tajua, kun ei ne sulle ole ;) eri
Suvi nukkuu tänä yönä hyvin ilman hyvän yön toivotuksiakin.
Vierailija kirjoitti:
Niin teki.
Ei elämän tarvitse olla aina helppoa. Timantit hiotaan paineessa.
Hyvää yötä Doppler! Luu kunniaksesi.
Vierailija kirjoitti:
No minä ainakin tämän verran omalta kaivatultani ymmärsin. Sitä en koskaan kuullut, että tahtooko hän minusta mitä itselleen? Ajattelen, että on minulta kohtuullista odottaa hänen sen keskustelun aloittavan.
"No moi, aijaa miksi?"
*tuut, tuut, tuut*