Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö olla huolissaan, jos fantasiat menee aina vain pervommiksi?
Kyllä. Ensimmäinen varoitusmerkki.
Taisit joskus luvata ettet katoa elämästäni vaikka lähtisit sieltä missä tavattiin.
Mukavaa päivää ihanalle ihastukselleni. Hellä halaus 🤗
-joppe-
Vierailija kirjoitti:
Elämässä sä joudut valitsemaan ne joita sä satutat. Voit antaa parhaimmillas ehkä pehmeen laskun, mut sä valitset joka tapauksessa. Kun tullaan siihen tien risteykseen, niin mä pistän kuin se hoitaja joka katsoo sua syvälle silmiin ennen kuin se tekee sen. Sä voit luottaa muhun, tää ei satu, vaan vähän nipistää.
Nytkö sä aijot puudutuspiikin iskeä kun jo ilman on sydän viilletty auki.
Huomenta
Hyvää työpäivää sinulle 😍
Vierailija kirjoitti:
Halaisin sinua.
Säälistä?
Hyvää pikkulauantain aattoa aamuvirkulle 🥰
- fuzzy
Vierailija kirjoitti:
Huomenta
Samoin, ihana!
Hyvää tiistaipäivää rakkaalle pikkuvaalealle. 🤗🧡 En ole saanut nähdä sua pitkään aikaan, on ikävä. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta
Samoin, ihana!
😚
Jäi eilen hyvät yöt sanomatta, kun nukahdin kesken kaiken. Siitä hyvästä toivotankin nyt, mitä parhainta tiistai päivää risuleualle. 🧡🤗 Olet mun ajatuksissa. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Hyvää tiistaipäivää rakkaalle pikkuvaalealle. 🤗🧡 En ole saanut nähdä sua pitkään aikaan, on ikävä. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Milloin viimeksi?
Vierailija kirjoitti:
Terv. risuleuka
Minunkin on ikävä sua ja sun näkemistä. 🧡🤗
-pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Taisit joskus luvata ettet katoa elämästäni vaikka lähtisit sieltä missä tavattiin.
Oon edelleenkin irl ihan vaan yhden viestin päässä
Kauneushoidoissa luotan kokemukseen.
Et sä voi sitä toisen puolesta päättää että sattuu vaan vähän. Oli muuten valetta nää vähän nipistykset ynnä muut. Aina ne lapsena puhui hyttysen pistosta eikä kyllä ollu ikinä totta. Terv. Ihan sivullinen piikkikammoinen pelkopöksy
Mut siitä oon samaa mieltä et se mikä täytyy, täytyy. Nipisti tai sattui sit enempikin.