Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkään jo valmiiksi sitä hetkeä kun katoat. Toisaalta luulisi että olen tottunut.
En edes tiedä, mitä teen keväällä. En vieläkään ole varma, vaikka pianhan tuo on.
Haet johonkin kivaan kouluun ja lähdet eri suuntaan.
Miks mulle tuli nyt ikävä sua, vaikka ei oikeesti pitäis?😔
n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkään jo valmiiksi sitä hetkeä kun katoat. Toisaalta luulisi että olen tottunut.
En edes tiedä, mitä teen keväällä. En vieläkään ole varma, vaikka pianhan tuo on.
Haet johonkin kivaan kouluun ja lähdet eri suuntaan.
Kyllä koulut on käyty niin pitkälle kuin mahdollista
Toivottavasti mä en ole ollut tekemisissä minkään supermuistajan kanssa. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana ihastus nainen, olisi parasta katsoa sun kanssa TV saman peiton alla sängyssä makoillen ja keskustella kaikki asiat ja tapahtumat alusta asti tähän päivään. <3
Niin olis <3 mulle tulee kans toi sama tunne, että haluaisin puhua KAIKKI ASIAT sun kanssa, ja ikävöin sua silloin kun en voi. Miltä se tuntuis, olla siellä peiton alla, suudella, ja muuta :), keskustella, kertoa kaikki miten kuumana olen sua pitänyt ja miten monissa tilanteissa olen sua ajatellut, miten MONTA KERTAA OLET SANONUT jotain mitä olen juuri ajatellut, nimenomaan sieltä alusta asti, kun meillä oli kaikenmaailman väärinkäsityksiä.. kuulla ja keskustella kaikki.. syvä huokaus <3
Olisi niin parasta kaikki toi. <3 AP
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin yllä, en minä kaivatun asioita aktiivisesti muistele. Mutta jos tulee tilanne, että tarvitsee, tulee muuten yksityiskohtaista settiä.
Siis huomasin kun salaisesti selailin
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua. Milloin laitan sulle anonyymin tekstarin? Onko joulu liian myöhäinen ajankohta?
Se olisikin ainoa asia mitä joululta toivon. En tykkää joulusta. Onneksi voi olla vapaaehtoisesti töissä.
Oo siellä jossain mun. Toivottavasti pian lähelläkin. Nuku hyvin.
Iltaa mammoille. Millä mielellä ketjussa..
Pää hajoaa tähän koko hommaan.
J:ltä H:lle in the lounas
Vierailija kirjoitti:
Mitä huomasit? Mitä selailit?
Mua ei kyllä haittaa vaikka kaivattu muistais minusta kaiken. Se ois vain vaikuttavaa. Nolointa on yksi sellainen juttu, jonka se ainakin satavarmasti muistaa, joten kaikki muu sen rinnalla on vain positiivista. Olin silloin kun nähtiin vielä nykyistä fiksumpikin. Nykyään oon ihmeen lahopäinen, joten sikälikin ihan mukavaa, jos muistaa vielä menneen minun.
Vierailija kirjoitti:
Iltaa mammoille. Millä mielellä ketjussa..
Oli huikee tunnelma, kunnes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin yllä, en minä kaivatun asioita aktiivisesti muistele. Mutta jos tulee tilanne, että tarvitsee, tulee muuten yksityiskohtaista settiä.
Ymmärsin kyllä, mutta ei jotenkin siltikään lämmittänyt ajatus, että joku muu muistaisi kaiken senkin, minkä itse mielellään unohtaisi. Enkä siis luule juuri sinun olevan kukaan tuttu, kunhan vaan vähän tarrasin tuohon asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä huomasit? Mitä selailit?
No en mä sitä tänne kerro
Elämässä sä joudut valitsemaan ne joita sä satutat. Voit antaa parhaimmillas ehkä pehmeen laskun, mut sä valitset joka tapauksessa. Kun tullaan siihen tien risteykseen, niin mä pistän kuin se hoitaja joka katsoo sua syvälle silmiin ennen kuin se tekee sen. Sä voit luottaa muhun, tää ei satu, vaan vähän nipistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsin kyllä, mutta ei jotenkin siltikään lämmittänyt ajatus, että joku muu muistaisi kaiken senkin, minkä itse mielellään unohtaisi. Enkä siis luule juuri sinun olevan kukaan tuttu, kunhan vaan vähän tarrasin tuohon asiaan.
Ok
Huomasin. Siis voiko se olla totta?!? Asioita siis tapahtuu ja rytinällä. Piti ihan pysähtyä hengittelemään.. Olisiko meillä sittenkin toivoa? Kunpa susta kuulisin vielä