Vuosaaren lapsijengi syyllistyi uuteen rikokseen
Siis taas! Miten voi olla, ettei saada kuriin. Ovat tunnustaneet tämän törkeän pahoinpitelyn ja nyt niitä on ollut jo 20 yhtä vastaan.
Kommentit (56)
Eikö joku mopedijengi voisi laittaa noita kuriin Vuosaaren metsissä.
Kummallista ettei tällaista ollut omassa nuoruudessani 70-ja 80-luvuilla. Outoa. Miten noita kakaroita ei saada kuriin?
Sossu hoitaa asian eli sieltä soitellaan kotiin ja yhdessä todetaan, että väkivaltaiset lapset tarvitsevat tukea. Siihen se sitten jää. Näitä pitää ymmärtää, heillä on vaikeaa, kun joku on ollut uhrin puolella eikä ymmärtänyt, että tyttöyteen kuuluu voimien näyttäminen ja potkiminen.
Nää lapset nauraa yhteiskunnalle, joka ei voi heille mitään!
Tekijät ovat rasismin uhreja, joten lyönti sattuu vain hetken, rasismi läpi elämän.
Eikös tämä päätekijän isä sanonut että hänen lapsensa on kiusattu ja purkaa pahaa oloaan. Ymmärsin että sunnittelivat poismuuttoa.
Onko mahdollista syyllistyä vanhaan rikokseen?
Onko nämä siis kantasuomalaisia tytteleitä?
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä siis kantasuomalaisia tytteleitä?
Ei!
Sitä se demarius ja vihervassarius teettää.
Kannatan rikosoikeudellisen vastuuiän laskemista 12 vuoteen ja sitä, että poliisi saa ottaa säilöön näitä. Nämä tasan tarkkaan tietävät mitä tekevät ja osaavat syy-seuraussuhteet. Ja jos eivät osaa, niin olisi kyllä syytä oppia!
Eikä ole pelkästään pahoinpitely, vaan törkeä pahoinpitely!
Muistakaa äänestää ek-vaalit 2027 oikein. Itse äänestän sinimustia!
Taaaaas yksi syy välttää koko suur itä.helsingin aluetta. Ghhetttoa.
Vierailija kirjoitti:
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Kyllä sinunkin hymysi vielä hyytyy!
On kova himo väkivaltaan, ei hyvää päivää.
Pakkohoitoon nämä pennut, aikansa kun siellä ovat eristettynä, niin eiköhän perseily lopu.