Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Onpahan ajoitus. Eikö meitä ole tarkoitettu toisillemme?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää tiistaipäivää rakkaalle pikkuvaalealle. 🤗🧡 En ole saanut nähdä sua pitkään aikaan, on ikävä. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Milloin viimeksi?
Tässä syksyllä se jossain kohtaa oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää tiistaipäivää rakkaalle pikkuvaalealle. 🤗🧡 En ole saanut nähdä sua pitkään aikaan, on ikävä. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Minunkin on ikävä sua ja sun näkemistä. 🧡🤗
-pikkuvaalea
Sä oot paras! 🌹 Haluan halata sua. 🤗🧡
-risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Kauneushoidoissa luotan kokemukseen.
Luota ymmärrykseen ja rehellisyyteen, kokemus ei aina kerro näistä vaikka se loogista olisikin. Käyttäkää lisäksi tervettä järkeä asioissa. Vinkiksi vain, tuomaan hyviä turvallisia ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv. risuleuka
Minunkin on ikävä sua ja sun näkemistä. 🧡🤗
-pikkuvaalea
Sä oot paras! 🌹 Haluan halata sua. 🤗🧡
-risuleuka
Kiitos samoin!🌹🧡🤗
Tiistai. Kaipausviikon huipentumapäivä. Sinua ajatellen lähtenyt tähän päivään. nn, nuoremmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneushoidoissa luotan kokemukseen.
Onnekseni en ole erityisemmin kiinnostunut kauneushoitojen antamisesta.
Mä voisin elämän kumppanin kanssa mennä turve hoitoon
yms.
Vierailija kirjoitti:
Voin olla heikkona tai jäykkänä edessäsi. Jälkimmäinen tosin voisi olla aika kyseenalaista...
Riippuu tilaisuuden luonteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana ihastus nainen, olisi parasta katsoa sun kanssa TV saman peiton alla sängyssä makoillen ja keskustella kaikki asiat ja tapahtumat alusta asti tähän päivään. <3
Niin olis <3 mulle tulee kans toi sama tunne, että haluaisin puhua KAIKKI ASIAT sun kanssa, ja ikävöin sua silloin kun en voi. Miltä se tuntuis, olla siellä peiton alla, suudella, ja muuta :), keskustella, kertoa kaikki miten kuumana olen sua pitänyt ja miten monissa tilanteissa olen sua ajatellut, miten MONTA KERTAA OLET SANONUT jotain mitä olen juuri ajatellut, nimenomaan sieltä alusta asti, kun meillä oli kaikenmaailman väärinkäsityksiä.. kuulla ja keskustella kaikki.. syvä huokaus <3
Olisi niin parasta kaikki toi. <3 AP
<3 jep <3
Illalla yhtä mieltä, aamulla toista, mitä mieltä kaikkinensa?
Vierailija kirjoitti:
Mietipä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietipä sitä.
Sitä juuri mietin ja kysyin.
Vierailija kirjoitti:
Mieleni sinuun aina vaan palaavi!
Uskon että saamme lopulta toisemme. Tulen luoksesi ja otan syleilyyni. Seuraavan etapin päätät sinä
Hyväntuulista päivää kaivatulleni. Iltaseen.
Vierailija kirjoitti:
Uskon että saamme lopulta toisemme. Tulen luoksesi ja otan syleilyyni. Seuraavan etapin päätät sinä
Rakastan sinua ja kaipaan.
Vierailija kirjoitti:
En usko samaan omalla kohdalla, mutta kivan viestin kirjoitit. Vaikka olis trollauskin.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin joskus luulin. Viime vuosina onkin tullut useita sairauksia ja yhtenä sairaus, joka tulee sokeuttamaan minut. Joku joskus tokaisi, että et eroa, kun et tulisi toimeen yksin. Niin en tulekaan. En minä näe mitään kohta. En kirjoita kaipauksia, en näe kaivattua, en näe ketään. Siihen asti nautin vielä siitä mistä voin. Kerään näkömuistoja luonnosta ja toivottavasti muistan ne. Entäs muistuttelut, ettei köyhällä ole edes autoa itsellään. Niin ei minulla ole. Kun en saa enää ajaa autoa, koska en näe enää tarpeeksi hyvin. Mun suvussa on yksi saman sairauden kokenut ja aika sisätiloihin jumi sen jälkeen. Oli hänellä muutakin vaivaa ja lähtö koitti varhain.
Luulen kohtalolla olleen tarkoituksensa. Ehkä se näytti, että jotain rakkautta voi olla. Surullista vaan, että sitä ei voi olla. Mietin tosin, että jos minulla ei olisikaan ketään niin joutuisinko kodittomaksi sillan alle vai hoitolaitokseen. Tai ehkä eksyn uidessa liian syvälle enkä löydä enää rantaan.
Ehkä seuraavassa elämässä.
Sivusta.
Ja taas olit unissa. Käyhän tää yhteisolo näinkin
Onnekseni en ole erityisemmin kiinnostunut kauneushoitojen antamisesta.