Hei 6-kymppinen, joko sinulla on dosetti?
Kommentit (22)
On ollut 44-vuotiaasta asti, jolloin minulle määrättiin kasa verenpainelääkkeitä. Miehelläni (63) ja anopillani (86) ei ole vieläkään.
Kohta kuusyks ja pelkällä buranalla mennään, kun tarve on.
On ollut jo 45-vuotiaasta. Minulla on ollut syöpä ja syön sen vuoksi lääkkeitä niin, että eri päivinä on eri lääkkeitä ja samaakin lääkettä eri määriä. Ei tarvitse arpoa, otinko jo ja mitä piti ottaa tänään, helpottaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Kohta kuusyks ja pelkällä buranalla mennään, kun tarve on.
Sama juttu
Dosetteja on kaksikin, vaan tyhjiä ovat.
Ei ole. Kolesteroli- ja verenpainelääkkeen otan aina illalla. Jos pitäisi monta kertaa päivässä ottaa useita eri lääkkeitä, niin kyllähän se dosetti helpottaa. Mun miehellä on ollut jo kymmenisen vuotta.
On dosetti. Verenpaine-ja kolestrolilääkkeet käytössä ja vitamiinit. Onko tämä kysely sulle jotenkin tärkeä?
On, sisältää särkylääkkeen ja monivitamiinitabletin.
Olen 52, ja dosetti ollut käytössä jo kauan. Alkoi ärsyttää aamuinen purkkishow ja aloin jättää esim. vitamiineja ottamatta sen takia. Dosetti oli hyvä ratkaisu siihen! Nyt menee sunnuntaisin 5 minuuttia jakaa viikon pillerit, ja arkena menee 3 sekuntia lääkkeiden ottamiseen.
Ei ole ollut tarvetta. Koivun kukkimisen aikaan syön muutaman viikon allergialääkettä. Ei muita lääkkeitä, ei tarveta edes särkylääkkeisiin. Hormonitabletti emättimeen joka kolmas vuorokausi.
Terveisin Salme 75 vuotta.
Minulla on kahden viikon dosetti jonka ostin taannoin Normalista, maksoi 2,5 euroa, lisäaineille: Monivitamiini/monikivennäisaine, betakaroteeni, kalsium, kupari ja rauta. Lääkkeitä en käytä, eikä ole määrätty lainkaan. / M1957
Vierailija kirjoitti:
On, dosetti vitamiineille.
Mihin tarvitset niitä vitamiineja? Etkö syö kunnollista ruokaa?
On. Otan eri verenpainelääkettä aamuin illoin, lisäksi karpalokapseleita, maitohappobakteereja, ravinnetta hiuksille yms. Dosetti erittäin näppärä apu, suosittelen, vaikka ei olisi lääkitystä.
On. Aamu- ja iltalääkkeille omat lokerot ja usein iltalääke on unohtunut ottaa
On kaksi dosettia. Aamupäivällä otettaville vitamiineille oma ja illalla otettaville vitamiineille oma. Olen rypytön ja nuorekas. N49
Ei ole. Olen 75 v. ja ei ole lääkkeitä. Aspiriiniin en tartte dosettia, vuodeksi riittää 10 kpl.