Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Kuinka säälittävää on olla syvästi ihastunut raskaana olevaan naiseen?
Vierailija kirjoitti:
Ajatella 10 vuotta jo siitäkin.
Milano theresa? T. Lord Nelson.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E-nainen
J-mies
T-mies
S-nainen
naamatatuointimies
Ei
Tmies
E nainen
naamatuointi mies
Enainen ei kukaan muu kuin E noista listaamistasi. Ottakeepas ne paranoia lääkkeet ajallanne ja lopettakaa höpöjutut.Aivan mahotonta menoa.
Kirjoitusasu oli pointti. :)
Kyllä, asiallinen ortografia.
Vierailija kirjoitti:
Mielummin vaikka absolutisti kuin baareissa notkuva bubiruusu.
Kiitos
Vierailija kirjoitti:
Tekikö raskaus suojeluvietin ja sitä kautta ihastuksen tunteet heräsivät? Minulla ainakin maskuliinisena naisena herää jonkinlainen suojeluvietti, kun näen raskausmahan.
Vierailija kirjoitti:
Ei lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaivattusi on horoskoopiltaan tai missä kuussa hän on syntynyt?
Rapu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin kakun, kuka harmitteli.
No minä!
Söin kakun, kuka harmitteli?
Vierailija kirjoitti:
Mielummin vaikka absolutisti kuin baareissa notkuva bubiruusu.
Nämähän ne on ne ainoat vaihtoehdot 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin kakun, kuka harmitteli.
No minä!
Söin kakun, kuka harmitteli?
No minä tietty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjallisuus on hyvä harrastus, mutta sipsien mussutus ei. Ne vaan lihottavat, eikä kukaan halua löysää lölleröä.
Mä en kiloista oo kiinnostunut vaan siitä että minkälaisen sielun eli persoonan ihminen hän on? Mitä hän arvostaa? Mikä häntä motivoi? Miten hän ajattelee?...
Eli pohtii asiat halki, poikki ja pinoon. Tuumasta toimeen ja ei mene sormi suuhun. Ei selittele vaan ajattelee ensin ja sitten vasta toimii.
Mitä nää höpöttää et missä talvi on. Marraskuu on syyskuukausi, vielä mitään talvea tarvita. Kaivatulle terkut.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaivattusi on horoskoopiltaan tai missä kuussa hän on syntynyt?
Ei minkään valtakunnan merkitystä. Hän sulki minut elämästään ja menin rikki.
Vierailija kirjoitti:
Me kiltit kirjallisuutta ja sipsejä harrastavat naiset jäämme aina yksin. Miehille kelpaa vaan räväkät mimmit joille mömmöt maistuu ja sätkä palaa.
Sipsejä en syö, mutta kirjallisuutta ja lakuja kyllä. Ottajia olisi aina ollut yllin kyllin.
Minun silmin oot täydellinen 🤗
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Oletko nihkeä kuin mikrokuituliina? Aiheutatko kitkaa ja hankausta?
Olen joustava ja myötäsukainen, ainakin kaivatullein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me kiltit kirjallisuutta ja sipsejä harrastavat naiset jäämme aina yksin. Miehille kelpaa vaan räväkät mimmit joille mömmöt maistuu ja sätkä palaa.
Sipsejä en syö, mutta kirjallisuutta ja lakuja kyllä. Ottajia olisi aina ollut yllin kyllin.
En usko, ei kukaan halua kirjallisuutta syövää!
Ei sillä ole väliä, mihin sinä uskot. Et liity minuun mitenkään.
Eipä tässä kohtaa tiedä mikä on huonompi vaihtoehto: yksin oleminen vai paikalliset päihdeporukat, joista pysyttelen mahdollisimman kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Mikä mood?
Väsynyt, ikävöin kaivattuani, ihanaa naista, valmistaudun iltalenkille lähtöön ja harkitsen määräaikaisen työsuhteeni terminoimiseen liittyviä askelmerkkejä - missä järjestyksessä teen asiat välttääkseni karenssit ja muut seuraamukset, odottavan myönteiset mielialat kaikkiaan. Ehkä tänä viikonloppuna jo viimein kohtaisin kaivattuni. Tällaiset mielialani.
Mikä sinun mielestäsi tekee tyhjäpäisiä ka mitä ovat omat ajatukset? Ajatusmaailma on kuitenkin kokemusten, tiedon ja tunteiden yhteissumma.