Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Minä ja ihastukseni molemmat synnytty lokakuussa.
Vierailija kirjoitti:
Tokihan joulukortin voi lähettää postitse kenelle vaan, jos haluaa. Siinä ei ole mitään pahaa ja riittää kun on nimi, kadunnimi, postinumero ja kaupunki. Kiva ele. Itse en lähetä.
Kunpa kaivattuni mulle lähettäisi. Vaikka edes työpaikalle.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole kaivattua, mutta ihastus kyllä ja hän ilahduttaa tosiaan pelkällä olemassaolollaan vaan :)
Aina kiva nähdä hänet ja saan siitä energiaa. Hän on myös elävä todiste siitä, että hänenlaisiaan on olemassa.
Avaisitko hieman, mitä tarkoitat sanalla "hänenlaisiaan"? Yksisarvinen? Kolme jalkaa? Ilmaa kevyempi?
Onko tosiaan niin, että ellei innostu baarissa pörräämisestä, niin tulkitaan tylsäksi ja otsikoksi?
Vierailija kirjoitti:
Onko tosiaan niin, että ellei innostu baarissa pörräämisestä, niin tulkitaan tylsäksi ja otsikoksi?
Kyllä mä ainakin pidän kaikkia baarissa käymättömiä ihmisiä aivan otsikkoina.
Vierailija kirjoitti:
*tosikoksi
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan. Pubipimuja on riittämiin. Fiksut pysyy erossa känniporukoista.
Itse ylireagoin hätääntyneenä siinä tilanteessa. En siis maannut alasti lakana puoliksi päällä viettelevänä siellä huoneessa, mitä mies ehkä odotti. Vastassaan oli täysi raivotar, ja nyt olen vuorostani hyvin pahoillani siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ainakin pidän kaikkia baarissa käymättömiä ihmisiä aivan otsikkoina.
Automaattitekstinsyöttö ja säröillyt puhelimen näyttö. Pahoitteluni. Oli tarkoitus kirjoittaa tosikoksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lihaton lokakuu.
Mielummin vaikka absolutisti kuin baareissa notkuva bubiruusu.
On se kyllä jännä kun mun mieli ajattelee asiat kuvina sanojen sijaan. Virkkeet muodostavat kokonaisuuden kuvan. Esimerkiksi tuo "jännä" sana herättää mielikuvan arasta keski-ikäisestä miehestä kahvipöydän äärellä pälyilemässä muita kun se tilanne on niin jännä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Miten kaivattusi ilahduttaa sinua?
Puhtaasti olemassaololla. Harmi kun nähään vain vähän, hetkittäin :(
Naiset on hyviä piilottelemaan.
Niin on miehetkin.
Vierailija kirjoitti:
Mielummin vaikka absolutisti kuin baareissa notkuva bubiruusu.
kuinka usein on käytävä että saa kyseisen kunnian? Vai riittääkö että ylipäänsä kerta vuoteen siellä notkuu?
Vierailija kirjoitti:
Meistä voisi tulla vähintään kaverit, jos vaan jotenkin päästäisiin alkuun.
Helposti. Nyt vaan työkaveri jota näkee liian harvoin. -zivu
Iltapäivän halaus ja suukko pikkuvaalealle. 🤗🧡 On ikävä sua.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Kova ikävä sua M. Ainakin välillä, vaikka kaikki meni pieleen inhimillisten virheiden vuoksi kai sit. Toivottavasti me kuitenkin nähdään vielä.
Millaisia inhimillisiä virheitä? sivu
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Oletko nihkeä kuin mikrokuituliina? Aiheutatko kitkaa ja hankausta?
Yleensä melko kuivakka. Ei ole kostuteltu aikoihin...
Värikoodin mukaan sopisin wc-tiloihin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaivattusi on horoskoopiltaan tai missä kuussa hän on syntynyt?
Heinäkuun poikia.
Mikä kaivattusi on horoskoopiltaan tai missä kuussa hän on syntynyt?