Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaivattusi on horoskoopiltaan tai missä kuussa hän on syntynyt?
Tammikuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole kaivattua, mutta ihastus kyllä ja hän ilahduttaa tosiaan pelkällä olemassaolollaan vaan :)
Aina kiva nähdä hänet ja saan siitä energiaa. Hän on myös elävä todiste siitä, että hänenlaisiaan on olemassa.
Avaisitko hieman, mitä tarkoitat sanalla "hänenlaisiaan"? Yksisarvinen? Kolme jalkaa? Ilmaa kevyempi?
Kaikkea tätä. Sarvi otsassa, kolme jalkaa ja leijuu.
Vierailija kirjoitti:
Tylsä nainen käy kaavamaisesti töissä, harrastaa ryhmäliikuntaa ja kävelyä, hiukset samanlaiset vuodesta toiseen, pizza ja suklaa ja kirjat on suuria nautintoja. Ei koskaan repäise. Melkein sama kuin olisi kuollut.
Ei tuo tee ketään tylsäksi. Tylsäksi tekee ajatukset, joita ei ole. Tyhjäpää.
Aina kun tekee mieli repäistä, mä meen naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsä nainen käy kaavamaisesti töissä, harrastaa ryhmäliikuntaa ja kävelyä, hiukset samanlaiset vuodesta toiseen, pizza ja suklaa ja kirjat on suuria nautintoja. Ei koskaan repäise. Melkein sama kuin olisi kuollut.
Jos kännit ja tai baari on "repäisy", niin aika matalalla on rima.
Voi myös käydä matkalla, panna ja pössytellä ja leikata vaikka kännissä uudet hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta sinulle ihanaiselle. Olen kiitollinen ihan vaan siitä, että tiedän sinun olevan olemassa. Vaikka ikävöinkin.
- väsynyt vaeltaja
Huomenta, väsynyt vaeltajani. Toivon voimaa päivääsi! Ajatuksissani sinua kannan. Minäkin olen kiitollinen sinusta ja olemassaolostasi, läsnäolostasi olisin onnessani. 😘
Jos olisit kaivattuni, saisit olla läsnä milloin vain. Muista ihmisistä en niin perusta.
- väsynyt vaeLtaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jaa ennemmin niinkin kuin päihteiden parista jännityksen hakemista. Väittäisin, että on myös todennäköisesti huomattavasti kivempi parisuhdekumppani kuin mömmöjen yms. parissa sekoileva.
Tämä. Mutta miehet pitävät JÄNNÄJENNOISTA.
Tän hetkiset ihastukset on syntynyt huhti-, touko- ja syyskuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Miten kaivattusi ilahduttaa sinua?
Puhtaasti olemassaololla. Harmi kun nähään vain vähän, hetkittäin :(
Naiset on hyviä piilottelemaan.
Niin on miehetkin.
Naiset on pienempiä, joten helpompi piiloutua. Isoa ruhoa on vaikeampi saada piiloon.
Me kiltit kirjallisuutta ja sipsejä harrastavat naiset jäämme aina yksin. Miehille kelpaa vaan räväkät mimmit joille mömmöt maistuu ja sätkä palaa.
Vierailija kirjoitti:
On se kyllä jännä kun mun mieli ajattelee asiat kuvina sanojen sijaan. Virkkeet muodostavat kokonaisuuden kuvan. Esimerkiksi tuo "jännä" sana herättää mielikuvan arasta keski-ikäisestä miehestä kahvipöydän äärellä pälyilemässä muita kun se tilanne on niin jännä.
Mietin että mikä taiteilijan elämä mussa on missattu? Mielikuva-assosiaatio on toinen nimeni. Voisin oikeasti jotenkin tulevaisuuden ammatissa hyödyntää tätä spatiaalista kykyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jaa ennemmin niinkin kuin päihteiden parista jännityksen hakemista. Väittäisin, että on myös todennäköisesti huomattavasti kivempi parisuhdekumppani kuin mömmöjen yms. parissa sekoileva.
Tämä. Mutta miehet pitävät JÄNNÄJENNOISTA.
No minun pitänee löytää mies, jonka mielestä muut seikat kuin mömmöt ovat jännittäviä. Ei luulisi olevan kovin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Me kiltit kirjallisuutta ja sipsejä harrastavat naiset jäämme aina yksin. Miehille kelpaa vaan räväkät mimmit joille mömmöt maistuu ja sätkä palaa.
Mun kaivattu olisi enemmän ensimmäistä kuin jälkimmäistä. Mömmöt kuuluvat anestesialääkärin salkkuun.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla puolison kuva puhelimen taustakuvana?
Ei ole puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Tule jo!
Tulin jo. Ei vaineskaan. 😘
Vierailija kirjoitti:
Kirjallisuus on hyvä harrastus, mutta sipsien mussutus ei. Ne vaan lihottavat, eikä kukaan halua löysää lölleröä.
Mä en kiloista oo kiinnostunut vaan siitä että minkälaisen sielun eli persoonan ihminen hän on? Mitä hän arvostaa? Mikä häntä motivoi? Miten hän ajattelee?...
Vierailija kirjoitti:
E-nainen
J-mies
T-mies
S-nainen
naamatatuointimies
Ei
Tmies
E nainen
naamatuointi mies
Kaipaan naista jonka nimi alkaa samalla ääntiöllä kuni omanikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Miten kaivattusi ilahduttaa sinua?
Puhtaasti olemassaololla. Harmi kun nähään vain vähän, hetkittäin :(
Naiset on hyviä piilottelemaan.
Pidän eräästä miehestä. Törmääminen tai samaan paikkaan sattuminen on vähän sattumista kiinni.
-jolle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule jo!
Tulin jo. Ei vaineskaan. 😘
T.?