Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsä nainen käy kaavamaisesti töissä, harrastaa ryhmäliikuntaa ja kävelyä, hiukset samanlaiset vuodesta toiseen, pizza ja suklaa ja kirjat on suuria nautintoja. Ei koskaan repäise. Melkein sama kuin olisi kuollut.
Ei tuo tee ketään tylsäksi. Tylsäksi tekee ajatukset, joita ei ole. Tyhjäpää.
Mikä sinun mielestäsi tekee tyhjäpäisiä ka mitä ovat omat ajatukset? Ajatusmaailma on kuitenkin kokemusten, tiedon ja tunteiden yhteissumma.
Jokainen arvioikoot itse, henkilökohtaisia näkemyksiä ovat. Tietoa on mahdollisuus omaksua sekä sivistää itseään. Jokaisella on myös luontainen älykkystaso.
Jokaisella on oma koira ojassa. Vai menikö metsään?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka säälittävää on olla syvästi ihastunut raskaana olevaan naiseen?
No jos on itse laittanut paksuksi, niin normaalia, mutta muuten aikamoisen sakeaa cuck-meininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me kiltit kirjallisuutta ja sipsejä harrastavat naiset jäämme aina yksin. Miehille kelpaa vaan räväkät mimmit joille mömmöt maistuu ja sätkä palaa.
Sipsejä en syö, mutta kirjallisuutta ja lakuja kyllä. Ottajia olisi aina ollut yllin kyllin.
En usko, ei kukaan halua kirjallisuutta syövää!
Tai kirjallisuutta syötävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me kiltit kirjallisuutta ja sipsejä harrastavat naiset jäämme aina yksin. Miehille kelpaa vaan räväkät mimmit joille mömmöt maistuu ja sätkä palaa.
Sipsejä en syö, mutta kirjallisuutta ja lakuja kyllä. Ottajia olisi aina ollut yllin kyllin.
En usko, ei kukaan halua kirjallisuutta syövää!
Tai kirjallisuutta syötävän.
T. Eri
Kirjallisuutta kuuluu ihan ahmia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjallisuus on hyvä harrastus, mutta sipsien mussutus ei. Ne vaan lihottavat, eikä kukaan halua löysää lölleröä.
Ei ne mua ainakaan ole koskaan mitenkään lihottaneet, olisivatkin. Hyvin myös näyttää kelvanneen nuo löysemmänkin puoleiset kaverini ihan naimisiin asti. Korjaa sun asennetta, niin ehkä säkin kelpaat jollekulle.
Miten se asenne korjataan jos lähes kaikki kokeminen hajoittaa sitä vain lisää?
Sivusta.
No ei ainakaan haukkumalla löysiä netissä
Ei kuulu tapoihin haukkua ketään. Mutta ei ketään kiinnosta hyvätapaisuus tuntemattoman puolelta. Kun ei osaa eikä pääse edes tutustumaan keneenkään niin ei tätä enää jaksa.
Ethän sä sitten liity koko keskusteluun mitenkään, joten miksi aloit jankuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Eipä tässä kohtaa tiedä mikä on huonompi vaihtoehto: yksin oleminen vai paikalliset päihdeporukat, joista pysyttelen mahdollisimman kaukana.
Mieluummin omassa ylhäisessä yksinäisyydessään kuin huonossa porukassa. Kannattaa opetella arvostamaan itseään ja omaa aikaansa. Ei se mene hukkaan, kun keksii itselleen mielekästä tekemistä!
Kirjallisuudesta puheen ollen, onko kenelläkään suositella ninjajutuista kiinnostuneelle mitään luettavaa kaunokirjallisuutta feodaaliajan Japanista? Kauhua lukuunottamatta kaikki kaunon genret käyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tässä kohtaa tiedä mikä on huonompi vaihtoehto: yksin oleminen vai paikalliset päihdeporukat, joista pysyttelen mahdollisimman kaukana.
Mieluummin omassa ylhäisessä yksinäisyydessään kuin huonossa porukassa. Kannattaa opetella arvostamaan itseään ja omaa aikaansa. Ei se mene hukkaan, kun keksii itselleen mielekästä tekemistä!
Tekeminen on osa mielekästä elämää, mutta sosiaalisuus ja ihmissuhteet vähintäänkin yhtä paljon ellei enemmänkin. No tänään olen tehnyt ajatustyötä ja kyseenalaistanut käsityksiäni. Huomenna jälleen aktiivisempaa tekemistä.
Mikä antaa vaikutelman etten arvostaisi itseäni tai aikaani? Nytkin olen ennemmin omassa seurassani kuin heidän seurassaan, jotka elävät elämäntapaa, jota vältän eli päihteet ongelmaksi saakka yms. Sehän, jos keskustelen aiheesta ei tarkoita, että huvittaisi hankkia omakohtaisia kokemuksia kyseiseen aihepiiriin liittyen.
On hyvä merkki, jos pää on edes joskus tyhjä. Silloin on tilaa uusille ajatuksille.
Olen tullut tänään jo kahdesti. Pakko, kun eilen näkemäni nainen on pyörinyt mielessä. Himoissani laitoin viestiäkin...
Sielussain on ainainen syys, josta kaunis väriloisto on lailla veden virrannut muille maille. Ilman sinua ajankuva kietoutuu hiljaisuuteen, haikeudesta harmaantuneen katukivetyksen kolkkouteen. Syviä sävyjä luoksein luotsaa tummana kohoava pilvilautta. Sieluni sanaton syys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaivattusi on horoskoopiltaan tai missä kuussa hän on syntynyt?
Tammikuu
Mun kaivattuni on vaaka.
Vierailija kirjoitti:
Kirjallisuudesta puheen ollen, onko kenelläkään suositella ninjajutuista kiinnostuneelle mitään luettavaa kaunokirjallisuutta feodaaliajan Japanista? Kauhua lukuunottamatta kaikki kaunon genret käyvät.
Kaikki Lafcadio Hearniltä. Ynnä The Cambridge history of Japan: Volume 1. Ancient Japan.
Hearn oli tuottelias ja tuotannossa on paljon kertomuksia vanhoilta ajoilta, vaeltavat munkit ja soturit kohtaavat kummia. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Minun silmin oot täydellinen 🤗
Sinäkin minun silmin. 🥴