Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Oletko nihkeä kuin mikrokuituliina? Aiheutatko kitkaa ja hankausta?
En ole ollenkaan nihkeä, mutta parin ihmisen kanssa tulee kitkaa enemmän tai vähemmän. Molemmat ovat miehiä.
Oletko miettinyt et nihkeys voikin olla sinussa?
Ei musta saa nihkeää. Sanoin, että parin ihmisen kanssa tulee kitkaa ja hankausta. Siinähän tarvitaan kaksi pintaa, joten totta kai olen osapuoli, mutta esim. lasten, sisarusten, ystävien, naapurien jne. kanssa sellaista ei ole.
Ok. Sitten sen on oltava niissä miehissä. Jatkakaa.
Juuri sanoin, että on kaksi osapuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kova ikävä sua M. Ainakin välillä, vaikka kaikki meni pieleen inhimillisten virheiden vuoksi kai sit. Toivottavasti me kuitenkin nähdään vielä.
Mitä inhimillisiä virheitä nyt on tehty? Tai tekeehän niitä jokainen toisinaan. Osa vain tuomitaan niistä ankarammin kuin osa.
Vahingossa lukitsi naisensa hotelliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kova ikävä sua M. Ainakin välillä, vaikka kaikki meni pieleen inhimillisten virheiden vuoksi kai sit. Toivottavasti me kuitenkin nähdään vielä.
Mitä inhimillisiä virheitä nyt on tehty? Tai tekeehän niitä jokainen toisinaan. Osa vain tuomitaan niistä ankarammin kuin osa.
😂 Hotellista ja hotellihuoneesta pääsee kyllä tahtoessaan ulos, joten tuskinpa.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Aiheutan sähköä ja kipinöitä. 😌
Vierailija kirjoitti:
Tule jo!
Minne? sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Niinhän se T. tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Oletko kuin temusta tilattu kiinalainen akku?
Vierailija kirjoitti:
Väsyttää vetää viisaan ihmisen roolia. Siksi netissä ja videopelien äärellä yksin ollessani heitän aivot narikkaan. Pahoittelen että olen käyttäynyt joidenkin tiukkojen etikettien mukaan epäsopivalla tavalla. Parempi pitää taiteellinen puoleni visusti salassa.
Ei niitä palvontaproosia muiden silmille.
Ei kannata vetää roolia, sen kun vain olet sinäkin sellainen kuin olet. Aina ei tarvitse opettaa, jakaa viisaita neuvoja, kasvattaa niitä lapsia tai olla vastaanottovirkailija. Vapaalla ollaan vapaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂 Hotellista ja hotellihuoneesta pääsee kyllä tahtoessaan ulos, joten tuskinpa.
Ei pääse kaikista, paitsi ehkä respaan soittamalla. Pointti on siinä, että juovuksissa käyttäytyi huonosti ennen sitä, karkasi baariin, eikä välittänyt siitä, että soitin ja laitoin tekstaria yli kymmenen kertaa. Rakastan tai rakastin tätä miestä, mutta isänsä kuoleman jälkeen hän on käyttäytynyt vähän huonosti ja juonut aivan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Miten kaivattusi ilahduttaa sinua?
Puhtaasti olemassaololla. Harmi kun nähään vain vähän, hetkittäin :(
Alun perin mies oli tosi tarkka siitä, että mulla oli turvallinen olo hänen kanssaan. Sanoin ihan suoraan aluksi, että mulla on varaus toisessa paikassa, jos näyttää siltä, ettemme tule toimeen.
Nyt tästä lipsuttiin ja asiat johti toiseen, eli mulle ei oltu varattu mitään sieltä hotellista ja ainoa avain oli hänellä ja hän päätti kännipäissään käyttää vähän valtaa. Aina ollut ihana herrasmies ja kaikin puolin luotettava yksilö, jossa ei sitä sihinää lukuun ottamatta ollut juuri huonoja puolia. Mutta tunnemanipulaatio oli hänellekin herkkua ja naisen ajaminen hätään.
Okei. No ei kuulosta lupaavalta.
Hyvää iltapäivää huomenta nainen, heräsin noin 2 tuntia sitten, nukuin univelkaa pois, kävin unelle vähän ennen kolmea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Miten kaivattusi ilahduttaa sinua?
Puhtaasti olemassaololla. Harmi kun nähään vain vähän, hetkittäin :(
Naiset on hyviä piilottelemaan.
Minulla ei ole kaivattua, mutta ihastus kyllä ja hän ilahduttaa tosiaan pelkällä olemassaolollaan vaan :)
Aina kiva nähdä hänet ja saan siitä energiaa. Hän on myös elävä todiste siitä, että hänenlaisiaan on olemassa.
Tokihan joulukortin voi lähettää postitse kenelle vaan, jos haluaa. Siinä ei ole mitään pahaa ja riittää kun on nimi, kadunnimi, postinumero ja kaupunki. Kiva ele. Itse en lähetä.
Olen jännittynyt kuin viulun kieli ja odotan viulistin kosketusta. Sitä kuinka hän minua kohtelee ja mitä tunteita ja ideoita hän minun kanssani maailmalle välittää. Kitka on fysiikan lakien mukaan välttämätön voima liike-energian ylläpidossa ja hankausta esiintyy kun kiillotetaan kieliä ja muuta kokoonpanoa. 😊