Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
41781/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Oletko nihkeä kuin mikrokuituliina? Aiheutatko kitkaa ja hankausta?

Tottakai😊. Liian helpot ihmiset eivät ole aitoja. 

Taas sellainen yleistys, että ei mitään järkeä. Olen kaikille mahdollisimman kiva ja helppo, välttelen konflikteja ja selvittelen toisten sellaisia. Silti pidän todellakin puoleni, enkä ole ovimatto. Minusta pidetään laajasti. Syynä varmaan se, että olen niin helppo, mutta jämäkkä. Kaivattu on enemmän sitä vaikeaa tyyppiä, mutta hänellä on ollut erinlainen kasvualusta kuin minulla, joten se on ymmärrettävää. 

Vierailija
41782/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuminen ja uni on ihaninta . Päikkärit best. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41783/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Samalla siinä tosin menee elämä ohi. Itse haluaisin jaksaa jo muutakin.

Vierailija
41784/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Taidan aiheuttaa kaikkea tuota. Yhteenvetona: vaikea tapaus. Mutta sydän lämmin ja hellä.

Vierailija
41785/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta. Nukuin juuri 2h päikkärit vaik nukuin yöllä 9h unet, hups! 🤭

Vierailija
41786/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää kaipaus ja täällä ketjussa tunnelmointi on niin hassua. Rohkaisen kaikkia tarttuu puhelimeen ja olkaa yhteydessä ihmisiin ketä kaipaatte. Eilen kirjoitin tänne ensin, kunnes tajusin et miksi mä täällä spekuloin asioiden tilaa, tai miksi mä tänne kirjoitan jos kaipaan jotain ihmistä. Ja laitoin tälle ihmiselle itse viestiä ihan oikeassa elämässä :)  ja siitä tuli tosi hyvä mieli :) 

Miksi oletat että kaikilla olis se yhteystieto?

Jep. Yksinkertaisilla ihmisillä on yksinkertaiset ajattelukuviot. Eipä itelläkään tulis mieleen hengailla täällä, jos olisi mahdollisuus ottaa sitä yhteyttä.

Vierailija
41787/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää siirtyä eteenpäin. Toteuttaa tietyt asiat sillaiviisii, että kaikille jää hyvä mieli. Niiden toisten kanssa olisi hyvä sopia, mutta pallo on heillä, ja aikaa kaikilla on rajatusti. Asiat riippuu heistä, eikä minusta. 

Pitää toivoa parasta, eikä enää pidä pitää mitään yhteyttä tätä kautta. Kaivatun yhteydenotot irl ovat yhä tervetulleita. 

Vierailija
41788/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Välillä yliasiallisen kuiva,  välillä kuin tahmea kiisseli, mutta yleensä nihkeä joo. En kuitenkaan hakeudu liikkuvien osien väliin vaan yritän kerätä staattisuudella pölyä.

Vierailija
41789/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta. Nukuin juuri 2h päikkärit vaik nukuin yöllä 9h unet, hups! 🤭

Ihana. Kauneusunet on aina paikallaan, hih. 🤭

Vierailija
41790/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

En ole ollenkaan nihkeä, mutta parin ihmisen kanssa tulee kitkaa enemmän tai vähemmän. Molemmat ovat miehiä.

Oletko miettinyt et nihkeys voikin olla sinussa?

Vierailija
41791/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

En vaikka jostakin syystä minuun suhtaudutaan niin kuin olisin, vaikka enemmänkin on kyse siitä, että halutaan provosoida. Tyyliin, jos sanon etten esimerkiksi pidä jostakin toimintatavoista tai viihdy tietyssä seurassa, niin eiköhän tuupata lisää samaa moskaa.

En esimerkiksi arvosta tippaakaan lojuneista ja toimettomuutta elämäntapana. No sehän on elämäntapa, johon minut yritetään lykätä sillä perusteella, että täytyy riittää sellaisena kuin on. Siinäpä se. Ei minullekaan riittäisi tai kelpaisi lojuskelija.

Vierailija
41792/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää vetää viisaan ihmisen roolia. Siksi netissä ja videopelien äärellä yksin ollessani heitän aivot narikkaan. Pahoittelen että olen käyttäynyt joidenkin tiukkojen etikettien mukaan epäsopivalla tavalla. Parempi pitää taiteellinen puoleni visusti salassa. 

Ei niitä palvontaproosia muiden silmille.

Vierailija
41793/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

En ole ollenkaan nihkeä, mutta parin ihmisen kanssa tulee kitkaa enemmän tai vähemmän. Molemmat ovat miehiä.

Ei musta saa nihkeää. Sanoin, että parin ihmisen kanssa tulee kitkaa ja hankausta. Siinähän tarvitaan kaksi pintaa, joten totta kai olen osapuoli, mutta esim. lasten, sisarusten, ystävien, naapurien jne. kanssa sellaista ei ole.

Vierailija
41794/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"What's the matter human, can't beat bunch of apes?" -Lord Specter 🙈👑

Vierailija
41795/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"What's the matter human, can't beat bunch of apes?" -Lord Specter 🙈👑

Here's A Survival Tip...

shut the fuck up! Adults are talking. T. Megatron. Buahhahahahahahaa

Vierailija
41796/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prosessori käy kuumana. Tarve muutokselle. Edellisen kerran seurauksena avioero. Katsotaan onko suunta sama nyt. Pitkällisiä juttuja, mutta hätiköinnistähän ei yleensä mitään hyvää seuraakaan. Kaipauskin vähän kalpenee tämän rinnalla.

Vierailija
41797/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova ikävä sua M. Ainakin välillä, vaikka kaikki meni pieleen inhimillisten virheiden vuoksi kai sit.  Toivottavasti me kuitenkin nähdään vielä.

Vierailija
41798/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Ei musta saa nihkeää. Sanoin, että parin ihmisen kanssa tulee kitkaa ja hankausta. Siinähän tarvitaan kaksi pintaa, joten totta kai olen osapuoli, mutta esim. lasten, sisarusten, ystävien, naapurien jne. kanssa sellaista ei ole.

Ok. Sitten sen on oltava niissä miehissä. Jatkakaa.

Vierailija
41799/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kova ikävä sua M. Ainakin välillä, vaikka kaikki meni pieleen inhimillisten virheiden vuoksi kai sit.  Toivottavasti me kuitenkin nähdään vielä.

Mitä inhimillisiä virheitä nyt on tehty? Tai tekeehän niitä jokainen toisinaan. Osa vain tuomitaan niistä ankarammin kuin osa.

Vierailija
41800/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen tilainteita tulkitseva sihinä ei ole naisten mielestä välttämättä hyvä asia, jos siihen liittyy mustasukkaisuutta ja tahattomia virheitä, kuten toisen lukitsemista muka vahingossa hotellihuoneeseen (ok, joskus ainoa avain on kiinni siinä lukossa, mutta silloin puhelimeen pitää vastata heti, eikä parin tunnin päästä).

Ketju on lukittu.