Miten järjestää pienet ja yksinkertaiset häät?
Avomiehen kanssa ollaan välilää puhuttu naimisiinmenosta. Miten järjestäisi mahdollisimnan helposti lyhyen ja yksinkertaisen hääpäivän, joka kuitenkin jäisi mieleen kivana tilaisuutena molemmille? Paikalla olisi muutama lähisukulainen.
Kommentit (11)
Kun äitini meni uusiin naimisiin, vihkiminen oli maistraatissa ja sitten mentiin ravintolaan syömään. Vain äitini, hänen miehensä ja molempien lapset.
Piipahdettiin maistraattiin parin läheisen todistajan kanssa ja tultiin sitten kotiin grillaamaan ja istumaan iltaa porukalla.
Hääyötapahtumassa, jossa vihitään peräkkäin monta paria.
No jos mun tulevalle kumppanille sopis, niin talviaamuna kauniisti valaistussa keskiaikaisessa kirkossa vihkiminen, ja siitä porukalla ravintolaan brunssille. Siellä voi nostaa mimosalasilliset liiton kunniaksi ja seurustella rennosti.
Maistraattiin ja sieltä johonkin teille merkitykselliseen paikkaan esim. syömään. Ei se sen vaikeampaa ole.
Me käytin lounastauolla maistraatissa ja mentiin takaisin omiin töihimme. Todistajat tulivat viraston puolesta.
Kirkossakin voi vihityttää pienellä porukalla. ja myös kotona, mökillä jos haluaa papin vihkivän.
Me käytiin maistraatissa. Oma sukulainen oli valokuvaamassa ja todistamassa. Toinen todistaja oli virkailija.
Vihkivä tuomari kaavussaan puhui niin antaumuksella ja sydämestään, että olin aivan ällikällä. Ihan kuin itse Arkkienkeli olis vihkinyt meidät.
Kotiin mentiin tanssimaan häävalssi ja ulkona otettiin kuvia muistoksi.
Me myös kävimme maistraatissa, todistajat oli virkailijoita. Ihan kauniin puheen vihkijä piti.
Kuvassa kävimme sen jälkeen.
Kotona pieni kahvitilaisuus molempien vanhemmille ja lähellä asuville miehen veljelle vaimonsa kanssa.
Miten olette itse toteuttaneet tällsisen? Hääpaikka? Tarjoilut?