Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
36941/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin sua kuten mies naista. Kuin koira nakkia tai janoinen huurteista juomaa. Katsoin sua kuitenkin myös kuten numismaatikko kolikoitaan tai tähtitieteilijä kaukoputkeensa. Katsoin vielä kuten kuvanveistäjä marmorimöykkyä tai sahuri tukkia. Enkä välttänyt katsomasta myös kuin kissaemo pentujaan tai hautova kana munakasaansa. Saatoin toki katsoa ohimenevän hetken verran myös kuin Titanicin tähystäjä jäävuorta taikka Laika-koira loittonevaa maanpintaa. Enimmäkseen kuitenkin katsoin kuin ihminen ihmistä, vertaisena ihaileva, halukas samaa lämpöä jakamaan. Havaitsitko kaiken sen?

Minusta tuntuu, että kaikki miehet katsoo mua noin. Minkäs minä sille voin? Ja taatusti en provosoi. Pukeutumisella tai muuten.

Vierailija
36942/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopiva sattuma sovinnon sinetöisi.

Samaa miettiny. Jos sopivasti törmättäis ja olisit ilman sitä vahtikoiraa liikkeellä. Hukuttais toisten silmiin ja halattais pitkään ensimmäisen kerran. Siinä ei edes sanoja tarvittais 

Hölmö haukkua vahtikoiraa. Hän on syytön siihen, että olet ihastunut henkilöön joka ei ole ihastunut sinuun.

Nämä varattuihin ihastuneet ovat muutenkin säälittäviä, tämän minäminäaikakauden tuotoksia. MINÄ haluan, MINUN ei tarvitse muiden tunteista tai puolisoista välittää, koska MINÄ.

Kumpi on säälittävämpi? Sinkku joka ihastuu varattuun tietämättä hänen olevan varatt

Lupasiko hän, vai onko kaikki vain ihastuneen omassa päässä tapahtuvaa fantasiaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36943/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna ruumiisi tuo niin mä rauhoitun...

Vierailija
36944/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin sua kuten mies naista. Kuin koira nakkia tai janoinen huurteista juomaa. Katsoin sua kuitenkin myös kuten numismaatikko kolikoitaan tai tähtitieteilijä kaukoputkeensa. Katsoin vielä kuten kuvanveistäjä marmorimöykkyä tai sahuri tukkia. Enkä välttänyt katsomasta myös kuin kissaemo pentujaan tai hautova kana munakasaansa. Saatoin toki katsoa ohimenevän hetken verran myös kuin Titanicin tähystäjä jäävuorta taikka Laika-koira loittonevaa maanpintaa. Enimmäkseen kuitenkin katsoin kuin ihminen ihmistä, vertaisena ihaileva, halukas samaa lämpöä jakamaan. Havaitsitko kaiken sen?

Minusta tuntuu, että kaikki miehet katsoo mua noin. Minkäs minä sille voin? Ja taatusti en provosoi. Pukeutumisella tai muuten.

Sitten oot varmaan vain todella kaunis. Sivusta

Vierailija
36945/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne, kun huomaat, että sua pidetään vaan pilkkanaan. Lääkäreistä ja hoitajista lähtien. 

Vierailija
36946/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minun pitäisi nyt arvailla käytöksestäsi, välitätkö sinä, tulos olisi aika heikko - puolin toisin. 

Kyllä Kalle välittää.

Vierailija
36947/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin numeron. 

Tiedät mitä tehdä. 😉

Vierailija
36948/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten oot varmaan vain todella kaunis. Sivusta

älä kerro minulle, että olen kaunis. En valinnut tapaa, jolla piirteeni asettuivat, hiusteni rakennetta tai ihoni väriä. kerro, että minulla on kaunis mieli. kerro minulle, että rakastat rehellisyyttäni. kerro minulle, miten sade tekee minut onnelliseksi tekee sinut onnelliseksi. kehu minua asioista, joiden parissa olen työskennellyt, asioista, joita olen kehittänyt. älä sano minulle, että olen ruma. En valinnut tapaa, jolla piirteeni asettuivat, hiusteni rakennetta tai ihoni väriä. kerro minulle, kuinka astun huoneeseen kuin hurrikaani, raivostuttaa sinua. kerro minulle tahdottomuus satuttaa sinua ja kaikkia ympärilläni. kerro minulle, että sopimaton suuni on loukkaavaa ja raakaa. kritisoi minua asioista, joita voin muuttaa, tehdä minusta parempi ihminen. en välitä miltä luulet minun näyttävän.

Vierailija
36949/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kärsit vain harhaluuloista. En ole kyllä lääkäri,

Ei ollenkaan harhaista. Kaikki miehet katsoo kaikkia naisia noin, lukee ton aloituksenkin ekassa virkkeessä. Sivusta.

Vierailija
36950/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas koitetaan, raunioihin satumaata rakentaa

Jos täl kertaa, me osataan satuttamatta rakastaa.

Vierailija
36951/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse oli siitä, miksi sua katsotaan. Tai koet/luulet niin. Tuntematon tuskin katsoo, koska jotenkin maagisesti tietää, mitä kaikkea hienoa olet saanut aikaan. 

Vierailija
36952/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten o

Voisin, mutta se vaatisi että kommunikoisimme toisillemme.

Vierailija
36953/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kerro minulle, kuinka astun huoneeseen kuin hurrikaani, raivostuttaa sinua"

Mitä konekäännettyä jenkki ai teksti p*skaa tuo taas on?

Vierailija
36954/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuloksesi varmasti onkin heikko. 

Ja tällä tarkoitat mitä?

Vierailija
36955/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan havainnut. 

Viesti poistettiinkin näemmä jo, mutta lainaan nyt tätä ja vastaan, että todellakin havaitsin. Hienosti kuvailtu katsomisnäkökulma! Toivon, että havainnoit itsekin taholtani jotakin vastaavaa. 🤗 eri

Vierailija
36956/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minun pitäisi nyt arvailla käytöksestäsi, välitätkö sinä, tulos olisi aika heikko - puolin toisin. 

Kyllä Kalle välittää.

Kalle varmaan välittää kaivatustaan, mutta kun minä katselen eri suuntaan.

Vierailija
36957/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas koitetaan, raunioihin satumaata rakentaa

Jos täl kertaa, me osataan satuttamatta rakastaa.

Jos tilanne on tuo, vähän huonolta näyttää.

Vierailija
36958/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"kerro minulle, kuinka astun huoneeseen kuin hurrikaani, raivostuttaa sinua"

Mitä konekäännettyä jenkki ai teksti p*skaa tuo taas on?

Varmaan ai, jodelissa ainakin pelleillään sillä 

Vierailija
36959/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kärsit vain harhaluuloista. En ole kyllä lääkäri,

Taidat olla mukava ja omansalainen persoona aivan kuten me kaikki. Annetaan kaikkien kukkien kukkia. Kukin taaplaa tyylillään ja on tyylilleen uskollinen. 

Vierailija
36960/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kuvittelin sinut viereeni laiturille. Tulit taakseni istumaan, kiersit kätesi ympärilleni ja istuimme sylikkäin, kunnes kaadoit minut hellästi laituria vasten ja kehomme tervehtivät toisiaan. Täysikuu heijasi laineilla.

Ketju on lukittu.