Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei halua enää seksiä...Kannattaako erota?

Vierailija
25.09.2021 |

tänä vuonna on kaksi kertaa peitto heilunut.

Viimeksi kesäkuun alussa.

Onko tässä mitään järkeä?

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun ensin keskustella asioista.

Vierailija
2/94 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan seksi.

Mitäpä jos aikuisena ihmisenä keskustelet naisedi kanssa ja kysyt miksi hän ei halua seksiä. Sen jälkeen mietitte miten asia voidaan korjata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuule vähän riippuu aika monesta asiasta.

Vierailija
4/94 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosta sille pettämällä sitä.

M24

Vierailija
5/94 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette pysty puhumaan asiasta kahden kesken, menkää pariterapiaan. Olen nainen, ja minun liitossani seksin puuteolisi merkki suhteen ongelmista. Ja seksiksi lasken muutakin kuin yhdynnän

Vierailija
6/94 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita keskustella ensin. Jos se ei johda mihinkään, eikä ole ongelmaa, jonka voisi korjata ja seksi on sulle tärkeää - eroa.  Olisitte molemmat varmasti onnellisempia sellaisen kumppanin kanssa, jonka kanssa halut kohtaa.

Vierailija
7/94 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ette pysty puhumaan asiasta kahden kesken, menkää pariterapiaan. Olen nainen, ja minun liitossani seksin puuteolisi merkki suhteen ongelmista. Ja seksiksi lasken muutakin kuin yhdynnän

Realy?

Vierailija
8/94 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Realy?

Lakkaa viljelemästä tuota sanaa, kun et osaa sitä edes kirjoittaa.

Vierailija
9/94 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti nainen ei halua enää seksiä siksi, että se ei ole ollut hänelle hyvää. Jos jokin on hyvää sitä haluaa lisää.

Vierailija
10/94 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäys: minulle se olisi syy erota, jos seksielämä olisi noin kuivaa pitkän aikaa.

Vierailija
11/94 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nainen jaksakaan enää olla tumputussukkasi?? Jännä juttu. :D

Vierailija
12/94 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti nainen ei halua enää seksiä siksi, että se ei ole ollut hänelle hyvää. Jos jokin on hyvää sitä haluaa lisää.

Tai suhteessa on muita ongelmia ja halut häviää. Ei välttämättä liityy seksin toimivuuteen, jos naisella om korkea libido.

Vierailija
13/94 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Se pettää

Vierailija
14/94 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi ei ole ollut naisen kannalta tyydyttävää, halut vähitellen vähenevät kunnes loppuvat. Vaihtaminen tuskin kannattaa, koska on todennäköistä että seuraavassakaan suhteessa et  osaa tuottaa naiselle nautintoa ja pian olet taas seksittömässä suhteessa.  Keskustele!

Vierailija
15/94 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa. Seksi kuuluu normaaliin parisuhteeseen. Jos nainen ei ole kiinnostunut sinun tarpeistasi, niin se kertoo että nainen on joko narsisti tai näkee sinut itsestäänselvyytenä.

Ansaitset parempaa! Muista se.

Jos olisin sinä, niin ensin pettäisin naista ja heittäisin hänet ulos. Josko nainen sitten osaisi olla pihtaamatta seuraavan miehen kanssa. Jos et petä, niin nainen jatkaa pihtaamista seuraavankin miehen kanssa. Mies24

Vierailija
16/94 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pähkinänkuoressa: mies ei tehnyt niin kuin sinä halusit, ei ollut sellainen kuin sinä halusit.

Kun mies muuttui, se sai seksiä palkinnoksi.

Tai mies ei muuttunut, jolloin sama jatkuu - tai erositte/eroatte.

Vierailija
17/94 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti mitä voisit tehdä toisin, teetkö oman osasi kotitöistä jne. Pidätkö hyvänä muutenkin kuin seksin toivossa, otatko huomioon, keskusteletteko joka päivä, annatko hänen ymmärtää että hän on sinulle tärkeä, kerrotko rakastavasi häntä.

Monen naisen seksihalut kuivuvat kasaan jos mies ei hoidaa omaa osaansa kodista, laskuista, lapsista, autosta, käyttää kaiken vapaa-aikansa omiin harrastuksiinsa, ei huomioi naista, koskettaa vain seksin toivossa. Omalla kohdalla ongelma on että miestä ei paljon esileikit kiinnosta, ja ilman niitä seksi sattuu.

Vierailija
18/94 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalta naisista lähtee halut, jos suhteessa on muita ongelmia eli seksin vähyys ei välttämättä liity seksin laatuun tai miehen taitoihin. Osalla naisista on matala libido/stressiä/itsetunnon ongelmia/traumoja, joka näkyy selsielämön kuihtumisena. Joten puhukaa, puhukaa, puhukaa!

Vierailija
19/94 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Realy?

Lakkaa viljelemästä tuota sanaa, kun et osaa sitä edes kirjoittaa.

Pus

Vierailija
20/94 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nainen jaksakaan enää olla tumputussukkasi?? Jännä juttu. :D

Hih hih

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä