Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhauttaa aika kovasti. Aika loppuu kesken, ja jos ei aika, niin voimat. Enää ei jaksa sitten edes rollaattoria liikuttaa.
Jokainen joutuu odottamaan jotakin. Joku pyrkii samalla sekä syömään että säästämään kakkua. Se ei ole mahdollista.
Toisia odottaminen ei estä elämästä. Siinä on vissi ero.
Vierailija kirjoitti:
Jään ilman sinua.
Jep.
Vierailija kirjoitti:
Jään ilman sinua.
Oletko nyt aivan varma tästä?
Vaihtoehdot ovat A Helsinki, B Halsinki, C Hilsingi ja D Hulsinki.
Voit ottaa fiftyfifty, oljenkorren tai kilauttaa kaverille.
Vierailija kirjoitti:
Välillä tuntuu, että haastat, vaikka olet itse sanellut ehdot. Sama kuin sanoisi hevoselle, että tule karsinnasta pois, mutta ei avaa kuitenkaan karsinaa. Tuntuu härnäämiseltä.
Johan on höpötystä nyt. Kunhan elän elämääni, eikä liity mitenkään suhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jään ilman sinua.
Kryptinen salakirjoituksesi ei aukene ainakaan minulle. Olet Helsinkiin menossa kaivattusi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi toisten rakkaus säilyy ja syvenee, toisilla kuivuu ja kuolee?
Sartren mukaan rakkaus perustuu mielikuvaan toisesta ja se kestää juuri niin hyvin kuin mielikuva vastaa paljastuvaa todellisuutta pidemmän päälle. Tai lähinnä todellisuuden tulkintaa, koska toistahan ei voi koskaan oikeasti tuntea - tuntee ja tietää vain sen, minkä tämä valitsee itsestään näyttää.
En usko että hän tarkoitti asiaa aivan noin mutta hän on oikeassa, helposti rakastutaan mielikuvaan toisesta ihmisestä. Täytyy tutustua ensin.
Sartre tarkoitti asian nimenomaan näin. Jokainen ihminen on oma maailmansa, jota kukaan toinen ihminen ei koskaan kykene täysin tavoittamaan. Tähän hän viitta
Okei, ei sitten kovin älykäs näissä rakkausasioissa ollut. Tahdonpa katsastaa tätä, ihan alkoi kiinnostamaan. Kiitos kommentistasi aiheeseen liittyen.
Älykäs? Sartre oli nero, ei älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä tuntuu, että haastat, vaikka olet itse sanellut ehdot. Sama kuin sanoisi hevoselle, että tule karsinnasta pois, mutta ei avaa kuitenkaan karsinaa. Tuntuu härnäämiseltä.
Johan on höpötystä nyt. Kunhan elän elämääni, eikä liity mitenkään suhun.
Miksi vastaat sitten mulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikon päästä nähdään jälleen. Et arvaakaan, kuinka paljon iloa tuot tähän ankeaan syksyyn <3
Suurta iloa tuot sinäkin (tai siis kaivattuni) minun elämääni.
En vaan millään jaksaisi odottaa ensi viikkoon..
<3
Juu. Annahan vinkkiä, niin osaan kadota täältä. Irlinä tapahtuu ja siitä olen onnellinen. Ei se, että meistä koskaan tulisi mitään, mutta joku ihme meitä yhdistää syvällisellä tasolla. <3 Ap
Irlinä tapahtuu meilläkin ja yhteys tuntuu syvälliseltä. En tiennyt ennen, että toinen ihminen voi tuntua niin oikealta. Silti ei meistäkään koskaan tule mitään. Nautin kuitenkin jokaisesta hetkestä hänen kanssaan.
Tilanteemme kuulostavat samankaltaiselta, mutta hän tuskin täällä palstalla käy, joten mitä todennäköisimmin et ole hän.
Vierailija kirjoitti:
G: Oma ja kaivattusi syntymävuosi?
X + melkein 21 vuotta lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jään ilman sinua.
Kryptinen salakirjoituksesi ei aukene ainakaan minulle. Olet Helsinkiin menossa kaivattusi kanssa?
Ei mutta ihminen on nyt tukalassa paikassa tässä joten jos miljonääriksi haluaa niin be cool!
Olet kuin usva peltojen yllä. Kun sitä lähestyy, sitä ei näe eikä sitä voi koskettaa. Kohta näkymättömissä. Alan väsyä tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jään ilman sinua.
Ei mutta ihminen on nyt tukalassa paikassa tässä joten jos miljonääriksi haluaa niin be cool!
En halua miljonääriksi.
Pahalta tuntuu mutta ei auta. Nyt vieroittaudun sun kaipuusta vaikka tuntuu pahalta. Kliseenä kuin repisi laastarin avonaisesta palovamma haavasta. Tulen katumaan loppuelämäni, mutta muuten masennun täysin. Oot ollut mulle ihanin ja samalla saavuttamattomin haaveeni.
Kiitos sulle kaikista haaveista ja unelmista. Haluan että olet onnellinen, ja sähän oletkin, mutta siihen sulla on kohta yksi syy lisää.💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jään ilman sinua.
En halua miljonääriksi.
En minäkään. Minua pitää lukea rivien välistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jään ilman sinua.
En halua miljonääriksi.
Ei sun tartte haluta, kun olet jo.
Mistä tämä raha-asioiden kytkeminen rakkausasioihin? Vihjailetko jotakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jään ilman sinua.
En halua miljonääriksi.
Ei sun
Kyllä tavallaan näin voi sanoi. Minunlaiseni miljonääri.
Ota yhteyttä ja tule vaikka iltakahville,kaivattuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T, hirvittää miten nää tunteet ei mene ohi. Samalla toivon että nähtäis useammin ja samalla tiedän että se vaan pahentaisi asiaa. En edes muista milloin oon kaivannut jonkun ihmisen seuraan näin kokonaisvaltaisesti, joka hetki ja joka solulla.
J
Voihan se T ajatella samoin.
Voi, mutta tuntuu niin pelottavalta edes miettiä voisiko tästä tulla jotain kaikkien näiden käytännön haasteiden viidakossa. Mutta toki jos ajattelee, ehkä hän nappaa sen hänelle heitetyn pallon ja ehdottaa tapaamista.
Meistä ei ole enää mitään jäljellä, jos joskus jotakin olikaan. Mutta, sitä jäin miettimään, että mitähän hän mahtoi ajatella, jos tajusi joskus, että tunsin enemmän kuin olisi ollut sallittua. Tai vielä pahempi, jos tajusi, että kirjoittelin hänelle täällä. Oikeasti toivon sydämestäni, ettei kumpaakaan tapahtunut. Yhä hän on minulle rakas ja tärkeä, mutta sen pituinen se. 🥰