Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Be open to whatever comes next. 💭
Ei mitään hyvää tänne ainakaan ole tulossa. Roskiin joutuu kaikki keskustelunavaukseni.💭💡😔
Olen susta niin ylpeä ja ihailen sua niin monesta syystä. Ja kaiken lisäksi olet niin kuuma, että pelkkä ajatus susta saa pikkarit kosteaksi.
Ole nyt siinä sitten ajattelematta toista sata kertaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit muuttaa maailmaa, jos haluaisit.
Maailmaa voi muokata myös tarinoiden kautta ja kertojana. Kaikki mikä avartaa maailmankuvaa ja avaa näkökulmia sekä antaa samaistumispintaa, lisäten hyväksyntää, on maailman muokkaamista.
Kerrotko millä tavoin tahtoisit maailmaa muokattavan?
Tuota ekaa olen tehnytkin, ja sen tiedätkin. Tosin vaikutus ei liene järin suuri. 😃
Tiedät aika todennäköisesti sen, mitkä asiat mulle ovat tärkeitä ja mitä itse muuttaisin, mutta en minä sulle listaa sanele. Se olisi turhan opettavaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Asia on työn alla.
Millaisia asioita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi toisten rakkaus säilyy ja syvenee, toisilla kuivuu ja kuolee?
Sartren mukaan rakkaus perustuu mielikuvaan toisesta ja se kestää juuri niin hyvin kuin mielikuva vastaa paljastuvaa todellisuutta pidemmän päälle. Tai lähinnä todellisuuden tulkintaa, koska toistahan ei voi koskaan oikeasti tuntea - tuntee ja tietää vain sen, minkä tämä valitsee itsestään näyttää.
Ulkoinen vai sisäinen mielikuva toisesta?
Vierailija kirjoitti:
Olen susta niin ylpeä ja ihailen sua niin monesta syystä. Ja kaiken lisäksi olet niin kuuma, että pelkkä ajatus susta saa pikkarit kosteaksi.
Ole nyt siinä sitten ajattelematta toista sata kertaa päivässä.
Onko meillä sama kaivattu? 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä haluat minua, minä haluan sinua, mutta mitään ei tehdä asian edistämiseksi. Ehkä ihan hyvä niin.
Käteni ovat sidotut. Mulla ei ole keinoja, vaikka haluja olisikin.
Höpsis. Kukas sun kätesi muka on sitonut?
Kaivattu.
Miksi vastaatte kun ei selkeästi ole teille?? Aloituksessa oli kyse molemminpuolisesta halusta 🙄 eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikon päästä nähdään jälleen. Et arvaakaan, kuinka paljon iloa tuot tähän ankeaan syksyyn <3
Suurta iloa tuot sinäkin (tai siis kaivattuni) minun elämääni.
En vaan millään jaksaisi odottaa ensi viikkoon..
<3
Juu. Annahan vinkkiä, niin osaan kadota täältä. Irlinä tapahtuu ja siitä olen onnellinen. Ei se, että meistä koskaan tulisi mitään, mutta joku ihme meitä yhdistää syvällisellä tasolla. <3 Ap
Mä lähden pysyvästi tästä ketjusta noin 25 vuotias introvertti blondi ex-työpaikaltasi. Elät mielessäni, aina. Lentopusut ja halit 🤗 sinne 💋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sartren mukaan rakkaus perustuu mielikuvaan toisesta ja se kestää juuri niin hyvin kuin mielikuva vastaa paljastuvaa todellisuutta pidemmän päälle. Tai lähinnä todellisuuden tulkintaa, koska toistahan ei voi koskaan oikeasti tuntea - tuntee ja tietää vain sen, minkä tämä valitsee itsestään näyttää.
Lukisit sinäkin Heideggeria eikä mitään ranskiksia!
Ohho! Täällä ajatustaan Heideggeria ja Sartrea. Ketjun tason on täytynyt huomaamattani kohota. Pitäisi varmaan taas alkaa roikkua täällä epätoivoisesti. Not. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia asioita?
Lisään valtavasti ymmärrystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukisit sinäkin Heideggeria eikä mitään ranskiksia!
Ohho! Täällä ajatustaan Heideggeria ja Sartrea. Ketjun tason on täytynyt huomaamattani kohota. Pitäisi varmaan taas alkaa roikkua täällä epätoivoisesti. Not. Sivusta
Syvällisillä ihmisillä on myös hieman hömppiä paheita.
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä voitais muuttaa maailmaa vielä enemmän.
-sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Tunniste:Olen iloinen kuin kuningas! Klassista, tyytyväistä hymyä edustaa -emoji, ja se symboloi puhdasta onnea ja tyytyväisyyttä. Joskus se tulkitaan ujoksi virnistykseksi, ja se voi olla vastaus mukavaan kohteliaisuuteen tai miellyttävään tapahtumaan. Sitä käytetään usein ilmaisemaan onnellisuutta ja iloa, erityisesti tilanteissa, joissa sanat eivät riitä. Tätä emojia voidaan käyttää positiivisten tunteiden välittämiseen ystävällisellä ja viehättävällä tavalla. Se saa varmasti vastaanottajan sydämen sykkimään nopeammin ja saa hymyn hänen kasvoilleen.
Vierailija kirjoitti:
T, hirvittää miten nää tunteet ei mene ohi. Samalla toivon että nähtäis useammin ja samalla tiedän että se vaan pahentaisi asiaa. En edes muista milloin oon kaivannut jonkun ihmisen seuraan näin kokonaisvaltaisesti, joka hetki ja joka solulla.
J
Voihan se T ajatella samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä haluat minua, minä haluan sinua, mutta mitään ei tehdä asian edistämiseksi. Ehkä ihan hyvä niin.
Käteni ovat sidotut. Mulla ei ole keinoja, vaikka haluja olisikin.
Höpsis. Kukas sun kätesi muka on sitonut?
Kaivattu.
Miksi vastaatte kun ei selkeästi ole teille?? Aloituksessa oli kyse molemminpuolisesta halusta 🙄 eri
Kyllä meillä on yhteinen halu silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia asioita?
Lisään valtavasti ymmärrystä.
Millä saralla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkoinen vai sisäinen mielikuva toisesta?
En ymmärrä kysymystä.
Suurta iloa tuot sinäkin (tai siis kaivattuni) minun elämääni.
En vaan millään jaksaisi odottaa ensi viikkoon..
<3