Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Mitä ihmeen pelleilyä olet pitänyt yllä?
Vierailija kirjoitti:
Trollailet mua?
En! En ole minkään trollailun, ilkeilyn enkä muunkaan epäilyttävän takana. Sen voin vakuuttaa sinulle. Mutta en ole myöskään korjaamassa, kun huomaan niin tehtävän tai kun näen viestin, joka voisi näyttää siltä kuin olisi minulta. En päivystä täällä. Käyn toisinaan useasti ja joskus on päiviä, jolloin en kerkeä ollenkaan. Irlinä elän täyttä elämää ja tämä nyt vain on tällainen tunteiden hautausmaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen pelleilyä olet pitänyt yllä?
Kuka?
Liian monia sattumia. En tiedä oletko aito. Intuitioon en enää voi luottaa millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Liian monia sattumia. En tiedä oletko aito. Intuitioon en enää voi luottaa millään tavalla.
Mitä tarkoitat aidolla?
Vierailija kirjoitti:
Sama ajatus eräästä.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti ihan eri T ihan eri J:lle : samat sanat
Täällä alkuperäinen J toteaa että todennäköisesti minun kaipaama T ei täällä pyöri, mutta asutaan eri kaupungeissa ja välimatkaa on parisataa kilometriä
Naisen luontainen arkuus, johtuu myöhemmästä luomistapahtumasta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sattumia?
Vierailija kirjoitti:
Millaisia sattumia? Täällä vai irl?
Ai juu, kivat ne sun uudet hiukset, pusu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat aidolla?
Onko aidosti oma itsensä ja miltä vuorovaikutuksessa vaikuttaa.
Olen ja olen ollut vilpitön kanssasi. Myös naiivi, myönnetään, mutta jos rakastan, rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Mimmoiset hiukset? muoto ja väri?
Mulla on tasan yksi tapa olla olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä taas lyhyempi malli, ei siili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat aidolla?
Onko aidosti oma itsensä ja miltä vuorovaikutuksessa vaikuttaa.
Mitä tuo nyt sitten tarkoittaa? Olla oma itsensä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä taas lyhyempi malli, ei siili.
Ei tuo ollut vastaus. Tuo oli ympäripyöreä, olematon olemattomuuksiin perustuva kuvailu.
Miten se oli, peilasitko mua vai peilasinko sua? Molemmat seisoivat vasen käsi taskussa samassa asennossa kokouksen lopulla.