WC-paperin holkki testi, jos menee sisään pieni muna jos ei niin iso muna?
Onko tämä nyt se ultimaattinen iso vai pieni muna testi.
Itse aina luullut, että pieni muna, mutta eipä mennyt sisälle, kuin terska varsi jäi ulos.
Harmittavasti, pieni terska, mutta sitähän voi treenata isommaksi / paksummaksi näillä penispumpuilla vaatii vain aikaa.
Tuli sellainen havainto tehtyä, että mieshän katsoo omaa munaansa yleensä aika kaukaa ja nainen taas läheltä. Näyttäähän se kuukin pieneltä, mutta kun menet lähemmäksi se onkin iso.
Kommentit (8)
Tuo testi kertoo kyllä paksuuden, mutta ei pituutta. Itsellä noin 14cm lyhyt kalu, mutta paksu.
Vierailija kirjoitti:
Tuo testi kertoo kyllä paksuuden, mutta ei pituutta. Itsellä noin 14cm lyhyt kalu, mutta paksu.
Paksuudella on huomattavasti enemmän väliä entä pituudella.
Noita hylsyjähän on useampaa kokoa. Olettaisin, että testi koskee niitä hylsyjä, joiden sisäinen ympärysmitta on siinä 14cm.
Mahtuisi kaksi omaa munaa hylsyyn ja ei lähelläkään, että olisi pidempi kuin hylsy.
Entä pituus. Hylsyn kun laittaa viereen niin mulkku menee reilun terskan mitan ohi
Itse olen koko ikäni hävennyt varsiniin lepotilassa pientä penistäni. Mutta ei toivoakaan että edes terska mahtuisi vessapaperirullaan, vaikka pituutta on erektiossa nippa nappa 13 cm. Paksuksi on moni nainen kehunut ja ehkä se ei ole ollut pelkkää sanan helinää.