Miksi olette sinkkuja? Eläminen on kallista sinkkuna.
Kumppanin kanssa elämä on halvempaa. Kannattaa nyt alkaa miettiä kustannuksia ja kun hallituskin leikkelee asumistukia ja muita tukia ja veroja tulee lisää niin toisen ihmisen kanssa eläminen tulee halvemmaksi jossain pienessä vuokra-asunnossa.
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Miehistä on niin paljon vaivaa. Ei se rahallinen hyöty kata sitä.
Näin mun panoheilakin totesi mutta antaumuksella nauttii jyystöstä
En näemmä ole parisuhteeseen kelvollinen. Hyväksyn sen. Ei minullekaan kaikki kelpaa. Oli hauskaa olla monen parisuhteessa olleen naisen kanssa erittäin hyvissä väleissä, ja miettiä sen jälkeen miksei ne sinkut naiset halua minua.
Eivät kiinnostu, eivät halua. tunko välii?
Kualen sinkkuna. Ihan sama. Kiinnostaa ketään kuin kilo...
En kuole tänä yönä...
Eukon pitäminen on kallista. Äskenkin meni liki satanen kauppaan. Vieraille muka tarjottavaa. Kaikkea jonnin joutavaa oli taas melkein kaikki. Pyh.
Hopi hopi kumppania etsimään ja lapsia tekemään.
Ikäisilläni vapailla naisilla on vakavia mt-ongelmia.
3 avoliittoa takana. Ei enää koskaan. M40
Vierailija kirjoitti:
Ikäisilläni vapailla naisilla on vakavia mt-ongelmia.
Kannattaa tapailla nuoria naisia, mutta yritä olla aiheuttamatta heille mt-ongelmia itse :)
Ennemmin haen kelan tukea asumiseen, kun elätän jotain kiukkuilijaa. Ihmisarvon voi menettää myös huonossa parisuhteessa ja ne haavat ei niin helposti paranekkaan.
On haastavaa asua naisen kanssa. Paremmin menee kun nähdään vaan välillä saunan seksin ja leffan äärellä
Hinta olisi psyykkinen siinä toisessa vaihtoehdossa.
Jos pelaat korttisi oikein, sinkkuna olet maksanut kaiken "pakollisen" nelikymppisenä. Ja päätät ajankäytöstäsi ihan itse, ei ole edes pakko tehdä 40h viikkoa jos ei halua.
Jos menee kimppaan jonkun kanssa, tosnäk kämppälainaa on vielä 45-50v ikäisenä. Ja se kaikki aika muiden menemisten mukaan on vaan sietämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Yli miljoona suomalaista asuu yksin. Se on järjetöntä kun asukkaita on 5 miljoonaa suomessa. Onko miehet liian rumia naisille ja siksi naiset ei halua miehen kanssa elää?
Ei vaan miehet on lokkeja jotka automaattisesti kuvittelevat että nainen ruokkii ja huoltaa kun hän makaa sohvalla. Ei naisen palkalla ole tänä päivänä varaa miestä elättää. Syövätkin kuin karhu. Hyvä kun omat kulut saa maksettua.
Ei löydy enää 40-50 vuotiaita kaunisvartaloisia naisia joten pakko vaan asua yksin.
En enää ikinä halua asua miehen kanssa, siitä ei saa kuin rupia p*rseeseen.
Luksus maksaa ja yksin eläminen on todellista luksusta, ei tarvitse ottaa ketään toista huomioon ja saa olla omassa kodissaan juuri niin kuin itse haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy enää 40-50 vuotiaita kaunisvartaloisia naisia joten pakko vaan asua yksin.
Löytyy löytyy, mutta monesti lääkäreitä tai vastaavia, joilla pakka kasassa.
Koska eläminen sinkkuna on halvempaa ja helpompaa. Ei turhaa draamaa, eikä turhia menoeriä.
En löydä sopivaa miestä, jonka kanssa tunne olisi molemminpuolinen.
Olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Saadut pakit 22, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen
Kolme lyhyttä tapailusuhdetta
Koska seurani ei kelpaa kuin rahasta ja laskin että on halvempi elää yksin.
porvoossa yhteiselo on edullisempi vaihtoehto kuin sinkkuna eläminen