Miksi olette sinkkuja? Eläminen on kallista sinkkuna.
Kumppanin kanssa elämä on halvempaa. Kannattaa nyt alkaa miettiä kustannuksia ja kun hallituskin leikkelee asumistukia ja muita tukia ja veroja tulee lisää niin toisen ihmisen kanssa eläminen tulee halvemmaksi jossain pienessä vuokra-asunnossa.
Kommentit (142)
Christiiina kirjoitti:
En löydä sopivaa miestä, jonka kanssa tunne olisi molemminpuolinen.
Olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Saadut pakit 22, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen
Kolme lyhyttä tapailusuhdetta
Olet liin vaativa eli laske rimaa.
Jos on kerran saanut elää aikuisiällä parisuhteen jälkeen sinkkuna, ei halua enää muuta. Se vapaus on käsittämätöntä luxusta. Pitää tulla todellinen unelma vastaa, että vapaudesta luopuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli miljoona suomalaista asuu yksin. Se on järjetöntä kun asukkaita on 5 miljoonaa suomessa. Onko miehet liian rumia naisille ja siksi naiset ei halua miehen kanssa elää?
Ei vaan miehet on lokkeja jotka automaattisesti kuvittelevat että nainen ruokkii ja huoltaa kun hän makaa sohvalla. Ei naisen palkalla ole tänä päivänä varaa miestä elättää. Syövätkin kuin karhu. Hyvä kun omat kulut saa maksettua.
Minä liikun, kokkaan itse ja olen mielestäni aktiivinen. Olet hassu. Enkä syö kuin karhu vaikka ruuanlaitosta pidänkin.
Ehkä asia on noin jos asuu pienessä vuokra- asunnossa. Mutta kun asuu yksin omakotitalossa niin kumppani kuluttaa enemmän kuin tuottaa.
Vierailija kirjoitti:
Yli miljoona suomalaista asuu yksin. Se on järjetöntä kun asukkaita on 5 miljoonaa suomessa. Onko miehet liian rumia naisille ja siksi naiset ei halua miehen kanssa elää?
Kun oppisit, ettei kyse ole ulkonäöstä vaan elämäntavoista. Monet miehet ovat liian juoppoja eivätkä kohtele naisia kauniisti. Plus että miehiä eivät aikuiset naiset kiinnosta, nuoria pitäisi olla.
Christiiina kirjoitti:
En löydä sopivaa miestä, jonka kanssa tunne olisi molemminpuolinen.
Olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Saadut pakit 22, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen
Kolme lyhyttä tapailusuhdetta
Hui saakeli, en saisi itsestäni irti edes kymmenesosaa tuosta. Johan tuosta joutuisi terapiaan tai lepositeisiin.
Kiitos feminismin naiset herättävät himon sijaan kuvotuksen tunteen. Puren ennemmin käteni poikki kuin alan yhtään mihinkään suhteeseen naisen kanssa!
Onneksi on rahaa niin pärjää mainiosti yksinkin.
Vierailija kirjoitti:
en ole saanut kumppania 15-vuoden yrittämisen jälkeen..
Pistän paremmaksi, 20 vuotta etsitty eikä ole näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Viihdyn omissa oloissa ja otan vaan rusinat pullosta eli joskus saan seksiä
Mä otan vain pullat rusinoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun oppisit, ettei kyse ole ulkonäöstä vaan elämäntavoista. Monet miehet ovat liian juoppoja eivätkä kohtele naisia kauniisti. Plus että miehiä eivät aikuiset naiset kiinnosta, nuoria pitäisi olla.
Ette todellakaan ansaitse minkäänlaista kaunista kohtelua, kohtelen teitä samoin kuin kohtelette minua. Kiitos feminismi.
Yksin paljon halvempaa elää, kun ei tarvitse miestä ja lapsia eikä edes lemmikkiä elättää. Oma maksettu koti keskellä kaupunkia, edullinen vastike, taloyhtiössä kaikki isot remontit tehty lähiaikoina, säästöjä pankissa ja virka. Kaikista rahoista ja matkoista ja ostoksista saa päättää ihan itse. Elämä hymyilee.
Jännä näkökulma. Onkohan tämä taas tulevaisuutta, että ihmiset menevät yhteen taloudellisista syistä?
Onko kukaan selventänyt teille, että sitä ei voi itse valita, kehenkä rakastuu. En minä ainakaan muuta yhteen jonkun randomin kadun miehen kanssa, vaikka kuinka kulut pinenenisivät.
Mulla ainakin jäi enemmän rahaa kun pistin ukon pellolle.;) Toista en ota!
Miten voi vihata jotain tyyppiä niin paljon, että laittais sen maksamaan puolet asumisesta yms.???
Olen ollut sinkku 30 vuotta. Vakityö, oma velaton talo, treffeille olen pyytänyt varmaan 300 naista ja yksi suostui ja sekin oli lihava nainen ja antoi pakit minulle koska olen lyhyt 166 cm.
Vasta tällä vuosikymmennellä ollaan alettu puhumaan sinkkujen naisten kasvavasta hyvinvoinnista. Perheelliset naiset voivat useimmiten pahoin. Tutustuhan tilastoihin ja ylläty!
Eipä se ole kaikkien, eikä etenkään miesten oma valinta. Ei ole minunkaan. Mt ongelmat ja köyhyys kuten myös heikko itseluottamus tekee minusta täysin arvottoman naisille vaikken ole mitenkään vaativa naisten suhteen.
Elämäni ei ole siinä vaiheessa, että voisin pääpystyssä sanoa olevani tyytyväinen elämäntilanteeseen tai itseeni. Toiseksi minulle on vuosia yritetty vihjata, että ehkä naiskumppani sopisi paremmin kuin mies, mutta edelleenkin olen hetero, joten nainen puolisona ei tulisi kysymykseenkään. Eli sinkkuna, kunnes elämäntilanne on kohdillaan ja oikea mies osuu kohdalle.