Miksi olette sinkkuja? Eläminen on kallista sinkkuna.
Kumppanin kanssa elämä on halvempaa. Kannattaa nyt alkaa miettiä kustannuksia ja kun hallituskin leikkelee asumistukia ja muita tukia ja veroja tulee lisää niin toisen ihmisen kanssa eläminen tulee halvemmaksi jossain pienessä vuokra-asunnossa.
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en ole saanut kumppania 15-vuoden yrittämisen jälkeen..
Pistän paremmaksi, 20 vuotta etsitty eikä ole näkynyt.
Minkä ikäisenä tämä etsintä on aloitettu ja ovatko kriteerit realistiset?
Ai halvempaa. Miksi kaiken pitäisi olla halvempaa, onko se joku luonteenpiirre? Mulla riittää rahat erittäin hyvin ja jää säästöönkin aika läjä joka kk vaikka elän yksin velattomassa ok-talossani. Aion jatkaakin näin en kaipaa kumppanuutta ollenkaan.
No me ei asuta yhdessä mieheni kanssa. Molemmilla omat menot. No sitten kyllä auttaa mua jos huono tilanne, niin maksan myöhemmin takaisin.
Vierailija kirjoitti:
No me ei asuta yhdessä mieheni kanssa. Molemmilla omat menot. No sitten kyllä auttaa mua jos huono tilanne, niin maksan myöhemmin takaisin.
Oon edelleenkin sinkku. Dataa löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut sinkku 30 vuotta. Vakityö, oma velaton talo, treffeille olen pyytänyt varmaan 300 naista ja yksi suostui ja sekin oli lihava nainen ja antoi pakit minulle koska olen lyhyt 166 cm.
En usko tuohon pituusjuttuun. Olen silmittömän rakastunut 170 cm mieheen ja itse olen olen 174. Hän ei tunnu lämpenevän kuin lyhyemmille naisille.
Miksi en olisi sinkku? Takana pitkä huono avioliitto ja sen jälkeen kaksi vieläkin huonompaa parisuhdetta. En tarvitse enää miestä. Sitä paitsi en kelpaisi enää kenellekään.
N65
Minä voisin mennä naimisiin mutta mies ei halua.
Olen asunnoton. Vaikeaa pitää ketään naista näissä olosuhteissa.
T. M50
Vierailija kirjoitti:
Nämä laske rimaa jutut on naurettavia. Itse haluan ainakin olla rakastunut. Miksi helvet### olisin jonkun ihmisen kanssa, josta en edes pidä?
Se on miehille normaalia. Mies uskottelee itselleen että on rakastunut naiseensa ja vaimo uskottelee itselleen että mies oikeasti rakastaa tätä, eikä ole vain tyytynyt pillun puutteessa.
En halunnut olla exän kanssa ja tuskin kukaan muu kelpuuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin mennä naimisiin mutta mies ei halua.
Dataa on. Älä valehtele.
Mieluummin elän yksin, kuin jonkun kanssa vain taloudellisten asioiden vuoksi. En halua olla patjana jollekin ukolle, että saan somessa leuhkia pramealla elämälläni. Elän vanhassa mökissä, eläinteni kanssa, kasvatan itse ruokani, olen köyhä, mutta oikeasti onnellinen.
Olen ollut sinkku koko ikäni ja olen 49 vuotias. Olen saanut pakit kaikilta naisilta aina. Tiesin jo 13 vuotiaana että tulen olemaan sinkku koko elämäni koska koulun discossakin sain pakit 13 v silmälasipäiseltä tytöltä joka ei ollut kaunis edes. Koulun discossa poikien piti hakea jotain tyttöä tanssimaan ja hain yhtä samalla luokalla olevaa tyttöä. Se sanoi minulle että ei tanssi minun kanssani koska olen ruma. Siitä lähtien tiesin etten saa naista koskaan.
T: kiltti ja kunnollinen mies
En ole sinkku, mutta en voi asua kumppanini kanssa, koska tuloni ovat murto-osan hänen tuloistaan ja kumppanini on tehnyt hyvin selväksi, että 50 50 on ehdoton eikä aio koskaan maksaa mitään minun menojani. Tilannetta ei helpota yhtään se, että tukeni pienenisivät tai loppuisivat kokonaan yhdessä asuessa.
Olen rikas, enkä halua parisuhdetta. Seksiäkin minulla on varaa ostaa silloin kun sitä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä laske rimaa jutut on naurettavia. Itse haluan ainakin olla rakastunut. Miksi helvet### olisin jonkun ihmisen kanssa, josta en edes pidä?
Se on miehille normaalia. Mies uskottelee itselleen että on rakastunut naiseensa ja vaimo uskottelee itselleen että mies oikeasti rakastaa tätä, eikä ole vain tyytynyt pillun puutteessa.
Tämä se on. Jos naiset ymmärtäisivät, kuinka usein mies tyytyy heihin, parisuhteita syntyisi vieläkin vähemmän mitä nyt. Onneksi naiset ovat kovia projisoimaan omia tunteitaan miehiin.
Olen valmis maksamaan enemmän siitä hyvästä, ettei ole ketään toista asunnossani sotkemassa ja häiritsemässä rauhaani. En saa mitään tukia, joten niiden leikkaukset ei minua kosketa. Enkä todellakaan aio muuttaa mihinkään pieneen vuokra-asuntoon toisen ihmisen kanssa vaan, koska se tulisi edullisemmaksi.
Koska olen mies.
Elämä naisen kanssa on aina kalliimpaa kuin yksin.
Nyt voin lähteä viikonlopuksi tekemään road tripin, tai yöksi kansallispuistoon. Naisen kanssa pitäisi palatessa ottaa yö hotellissa ja illallinen hyvässä ravintolassa päälle. Ellei vielä kylpyläkin, jos vaikka jalkapohjat tulivat kipeiksi kävellessä. Jos se ei sisällä maksettuja mukavuuksia ja ruokaherkuttelua muiden passatessa, on se "teinien juttuja" ja mies on pihi.
Lahjoja pitäisi ostella naiselle, tämän lapsille ja perheelle, ja totta kai esimerkiksi häälahjojen pitäisi olla riittävän kalliita, koska mitä ne nyt meistä ajattelelee.
Sisustus pitäisi uusia säännöllisesti ja koko ajan olisi joku asuntohaave päällä, totta kai sellainen johon ei oikein olisi varaa.
Selvää on, että vaikka itse olen vähän yli keskituloinen (4200 eur/kk), 100% minusta kiinnostuneista naisista on ollut selvästi alle keskituloisia. Sattumaa? Ehei. Naisen on aina voitettava kaupassa.
Kyse ei ole vain siitä, että rahaa menisi enemmän, vaan rahaa menisi asioihin jotka eivät ole minulle tärkeitä. Naiselle kauhistus on se, jos mies säästää resurssejaan eikä käytä niitä kaikkia naiseen. Esimerkiksi jos mies sijoittaa, jotta voisi tulevaisuudessa tehdä vähemmän töitä. Tai jos mies ei yksinkertaisesti kaipaa lisää rahalla ostettavia asioita.