Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi olette sinkkuja? Eläminen on kallista sinkkuna.

Vierailija
15.08.2024 |

Kumppanin kanssa elämä on halvempaa. Kannattaa nyt alkaa miettiä kustannuksia ja kun hallituskin leikkelee asumistukia ja muita tukia ja veroja tulee lisää niin toisen ihmisen kanssa eläminen tulee halvemmaksi jossain pienessä vuokra-asunnossa.

Kommentit (142)

Vierailija
141/142 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan alkuun mainittakoon, että en käytä tai tarvitse mitään tukia valtiolta, joten en myöskään tarvitse ketään maksamaan osaa menoista. Mulla on erinomainen palkka, ja ainoa saamani sosiaalituki on hammaslääkärin kela-korvaus, mutta ei sen poisto mun elämään mitenkään ratkaisevasti vaikuttaisi. Kuitenkin vain kerran tai pari vuodessa on noita hammaslääkärikäyntejä muutenkaan.

Olen kiinnostunut eräästä henkilöstä kyllä, ja jos tilanne joskus etenee seurusteluksi asti, sitten en enää ole sinkku. Mutta ei se mun menoihin tai tuloihin mitenkään vaikuta, koska en todellakaan ikimaailmassa aio asua samassa asunnossa kenenkään kanssa. Omat kämpät ja taloudet ja raha-asiat olisi siis jatkossakin, vaikka ei oltaisi sinkkuja. Mitään tukia ei edelleenkään tulisi eikä tarvittaisi. 

En siis ymmärrä aloituksen logiikkaa. Oletus on, että automaattisesti yksinasuva=sinkku ja sinkku=köyhä/tukien varassa? Yksin voi kyllä ihan hyvin asua olematta sinkku ja sinkku voi tienata hyvinkin kivasti ihan ansiotyössä.

Vierailija
142/142 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaudesta kannattaa maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla