Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi olette sinkkuja? Eläminen on kallista sinkkuna.

Vierailija
15.08.2024 |

Kumppanin kanssa elämä on halvempaa. Kannattaa nyt alkaa miettiä kustannuksia ja kun hallituskin leikkelee asumistukia ja muita tukia ja veroja tulee lisää niin toisen ihmisen kanssa eläminen tulee halvemmaksi jossain pienessä vuokra-asunnossa.

Kommentit (142)

Vierailija
81/142 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut sinkku 30 vuotta. Vakityö, oma velaton talo, treffeille olen pyytänyt varmaan 300 naista ja yksi suostui ja sekin oli  lihava nainen ja antoi pakit minulle koska olen lyhyt 166 cm.

En usko tuohon pituusjuttuun. Olen silmittömän rakastunut 170 cm mieheen ja itse olen olen 174. Hän ei tunnu lämpenevän kuin lyhyemmille naisille. 

No siinähän sinulla on elävä todiste, pituudella on merkitystä, jollei sitä miestä kiinnosta itseään edes hiukan pidempi nainen. Ei minuakaan naisena kiinnosta itseäni lyhyemmät, eikä varsinkaan lihavat miehet.

Vierailija
82/142 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun isossa asunnossa yksin vuokralla. Saan eläkkeensaajan asumistukea, joka mahdollistaa tämän. Jos asuisin miesystäväni kanssa yhdessä en saisi enää asumistukea ja maksaisin silti puolet vastikkeesta, vedestä ja sähköstä, jolloin jäisin tappiolle verrattuna tähän tilanteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/142 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle ,3000€ tuloilla ei perhettä perusteta.

Katselen sitten myöhemmin kun minulla on mahdollista perhettä elättää. En todellakaan aio edes harkita esim lapsen tekemistä näillä alle 3th kuukausituloilla. Minun lapseni eivät missään kirpputori vaatteissa tule kulkemaan, sellaista häpeää en heille tahdo tuottaa.

Vierailija
84/142 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehistä on niin paljon vaivaa. Ei se rahallinen hyöty kata sitä.

Ei ole rahallista etuakaan. Nykymiehet haluaa maksaa kaiken puoliksi ja ovat ylipainoisia. Kauppalasku kasvaa. Lisäksi pitää olla maksullisia turhia urheilukanavia ja koko ajan ostelemassa jotain elektroniikkaa, mille ei ole mitään tarvetta.

Vierailija
85/142 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut sinkku 30 vuotta. Vakityö, oma velaton talo, treffeille olen pyytänyt varmaan 300 naista ja yksi suostui ja sekin oli  lihava nainen ja antoi pakit minulle koska olen lyhyt 166 cm.

En usko tuohon pituusjuttuun. Olen silmittömän rakastunut 170 cm mieheen ja itse olen olen 174. Hän ei tunnu lämpenevän kuin lyhyemmille naisille. 

No siinähän sinulla on elävä todiste, pituudella on merkitystä, jollei sitä miestä kiinnosta itseään edes hiukan pidempi nainen. Ei minuakaan naisena kiinnosta itseäni lyhyemmät, eikä varsinkaan lihavat miehet.

Whaaat?? Yli 170 pituinen nainen on jumalien miesten kiusaksi luoma nainen. Graalin malja ja unelmien täyttymys.

Vierailija
86/142 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi elämästä pitäisi selvitä halvalla?

Vierailija
87/142 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Whaaat?? Yli 170 pituinen nainen on jumalien miesten kiusaksi luoma nainen. Graalin malja ja unelmien täyttymys.

Sama kävi mielessä. Tuohon loppuisi sinkkuilu välittömästi. Varsinkin jos olisi vielä siniset silmät niin se olisi siinä. 

Vierailija
88/142 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Miksi miehet haluavat itselleen halvan naisen? En ymmärrä. Mieluummin kallisarvoisen ja kultaisen ottaisin.

Vierailija
89/142 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Miksi miehet haluavat itselleen halvan naisen? En ymmärrä. Mieluummin kallisarvoisen ja kultaisen ottaisin.

Korvaamattoman arvokkaan?

Vierailija
90/142 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdetaan yksi kuntainen vaimo kahteen rautaiseen huoraan.

Vierailija
91/142 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemuksieni perusteella tuossa ei säästä.

Kuten joku jo sanoikin, "sattumalta" se menee aina niin, että nainen kiinnostuu miehestä joka tienaa enemmän tai ei ainakaan vähemmän. Itse asiassa koko viesti oli kuin omasta elämästäni.

Parisuhteissa olen sanonut rehellisesti että säästän tulevaisuutta varten.1000-1500 eur/kk. Sen ei pitänyt olla ongelma, koska naiset olivat pienempituloisia ja niinpä elintaso oli melko lailla sama.

Mutta jotenkin aina meni niin, että vaikka minulta ei suoraan pyydetty rahaa niin naiset kieroilivat tilanteen jossa he saivat minut miettimään "olenko minä nyt sitten k*sipää jos en maksa!?".

Miten he tämän tekivät?

- valittiin elintaso joka oli ihan heidän rahojensa rajoilla. Ja hupsistakeikkaa kun tuli ensimmäinen yllättävä meno, niin selitettiin silmiin katsoen että rahaa ei nyt vain ole. Kuka täysjärkinen ei tiedä, että kodinkoneet hajoavat ja lemmikki voi kaivata eläinlääkäriä?

- odotettiin juhlapäiviä kuin kuuta nousevaa, ja pettymyksen näki jos lahja ja ohjelma oli samaa tasoa kuin mitä he pystyivät ostamaan minulle. Ja unohdetaan nyt se, että kaikenlainen lahjominen ja juhliminen oli ylipäätään tärkeämpää heille kuin minulle

- haaveiltiin asunnosta tai matkasta johon ei ollut varaa. Hirveä into päällä, VOI ETTÄ nyt se asunto olisi kaupan, mutta voi voi ei ole varaa. Sitten koiranilme päälle että pliis koska sinullahan olisi siellä säästöissä

No more.

Vierailija
92/142 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun ap sanoit, niin säälittävimpiä ihmisiä on juurikin ne jotka elää  surkeassa parisuhteessa vain helpomman elämän toivossa. 

Mutta parisuhde voi olla aivan hyvä, vaikkei se olekaan mitään intohimon leiskuntaa, mitä moni tuntuu hakevan ja itsekin nuorempana hain. Nyt vanhempana ja viisaampana ryhtyisin mielelläni kumppaniksi kivalle miehelle, jos sellainen vielä löytyisi, mutta tuskin enää. 

Vierailija
93/142 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten naismaku vaihtelee, kun taas naisten miesmaku ei.

Pitkä, raamikas mies on kaikkien naisten haluama mies. Kokeintaan rasvaprosentti vaihtelee.

Vierailija
94/142 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen mies.

Elämä naisen kanssa on aina kalliimpaa kuin yksin.

Nyt voin lähteä viikonlopuksi tekemään road tripin, tai yöksi kansallispuistoon. Naisen kanssa pitäisi palatessa ottaa yö hotellissa ja illallinen hyvässä ravintolassa päälle. Ellei vielä kylpyläkin, jos vaikka jalkapohjat tulivat kipeiksi kävellessä. Jos se ei sisällä maksettuja mukavuuksia ja ruokaherkuttelua muiden passatessa, on se "teinien juttuja" ja mies on pihi.

Lahjoja pitäisi ostella naiselle, tämän lapsille ja perheelle, ja totta kai esimerkiksi häälahjojen pitäisi olla riittävän kalliita, koska mitä ne nyt meistä ajattelelee.

Sisustus pitäisi uusia säännöllisesti ja koko ajan olisi joku asuntohaave päällä, totta kai sellainen johon ei oikein olisi varaa.

Selvää on, että vaikka itse olen vähän yli keskituloinen (4200 eur/kk), 100% minusta kiinnostuneista naisista on ollut selvästi alle kesk

Kaikki mitä sanoit, pätee muhun. Mä olen just tollainen nainen ja on ihan hyvä meidän molempien kannalta, että me emme ole yhdessä. Jokainen tyylillään 😊

Vierailija
95/142 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten naismaku ei vaihtele. Jotkut miehet vaan tyytyvät siihen mitä sattuvat saamaan. Säälin niitä naisia jotka ovat sellaisissa tyytymissuhteissa.

Vierailija
96/142 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun isossa asunnossa yksin vuokralla. Saan eläkkeensaajan asumistukea, joka mahdollistaa tämän. Jos asuisin miesystäväni kanssa yhdessä en saisi enää asumistukea ja maksaisin silti puolet vastikkeesta, vedestä ja sähköstä, jolloin jäisin tappiolle verrattuna tähän tilanteeseen.

Minäkin opiskellessa olin kirjoilla muualla vaikka asuin todellisuudessa miehen luona. Tuet olisi vähenneet jos olisin virallisesti muuttanut hänen luokseen.

Vierailija
97/142 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kokemuksieni perusteella tuossa ei säästä.

Kuten joku jo sanoikin, "sattumalta" se menee aina niin, että nainen kiinnostuu miehestä joka tienaa enemmän tai ei ainakaan vähemmän. Itse asiassa koko viesti oli kuin omasta elämästäni.

Parisuhteissa olen sanonut rehellisesti että säästän tulevaisuutta varten.1000-1500 eur/kk. Sen ei pitänyt olla ongelma, koska naiset olivat pienempituloisia ja niinpä elintaso oli melko lailla sama.

Mutta jotenkin aina meni niin, että vaikka minulta ei suoraan pyydetty rahaa niin naiset kieroilivat tilanteen jossa he saivat minut miettimään "olenko minä nyt sitten k*sipää jos en maksa!?".

Miten he tämän tekivät?

- valittiin elintaso joka oli ihan heidän rahojensa rajoilla. Ja hupsistakeikkaa kun tuli ensimmäinen yllättävä meno, niin selitettiin silmiin katsoen että rahaa ei nyt vain ole. Kuka täysjärkinen ei tiedä, että kodinkoneet hajoavat ja lemm

Minä olen ratkaissut tuon ongelman yksinkertaisesti.

Kun mentiin yhteen, kysyin tulevalta vaimoltani miten tehdään raha-asioiden kanssa. Hän koki silloin etenevänsä urapolulla, ja vastasi että molemmat pitävät omansa. Yhteiset kulut maksetaan puoliksi. Se sopi minulle hyvin.

Minulla on sijoitussalkussa kohtuullinen summa (n. 350 000 eur) ja palkkani on noussut useaan otteeseen. Vaimollani ei ole säästöjä, kaikki menee mitä tulee. Urapolku jäi haaveeksi. Palkasta menee suoraan sijoituksiin sen verran, että nettona tilille kilahtaa suurin piirtein saman verran kuin vaimolleni. Tämä siksi, ettei vaimo tule katumapäälle ja ala harmittelemaan miksi valitsi aikanaan noin.

Uutta valintaa ei tule. Ei mene niin, että voi aina valita voittavan vaihtoehdon ja vaikka muuttaa sitä jälkikäteen. Tiedättehän: mikä on minun on minun, mikä on sinun on meidän.

Mitään sanomista ei pitäisi olla, sanoihan vaimoni heti alussa ettei haluaisi hyötyä miehen rahoista.

Vierailija
98/142 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tähän ikään (36 v) mennessä miehiä kiinnostanut eli ikisinkkuna mennään, luultavasti hautaan asti. 

Vierailija
99/142 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruus meni pilalle helluntailaisissa jutuissa, kun ei saanut seurustella ja tutustua ("maailman") ihmisiin normaalisti. Helluntainuorena olisi pitänyt taas olla tietynlainen pitkätukkainen kitaranrämpyttäjä, jotta olisi ollut naisten silmissä jotakin. Aikuisena sitten ei enää osaa tutustua kehenkään juuri tuollaisen paskan taustan takia, joten sitä jää automaattisesti yksin. Yksin elämiseen on tosin tottunut ja on helpompaa kun ei tarvitse huolehtia kuin omista asioista. Juu, ja ei kiinnosta väkisin alkaa ketään etsimään. 

Vierailija
100/142 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Löytyykö naista, joka olisi valmis jakamaan kulut ja asunnon? Ei seukata, mutta pllua kaks kertaa viikossa ja suikkis silloin tällöin? Ilmoittaudu, jos tunnistit itsesi ihana kämppikseni?

M41