Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyrä kausi 4 OFFICIAL

Vierailija
15.08.2024 |

Neljäs kausi ulos 11.9.2024 alkaen. Mukana 11 julkkista, 6 naista ja 5 viestä. Naiskilpailijat: Henny Harjusola, Viivi Pumpanen, Arja Koriseva, Mari Perankoski, Ina Mikkola, Linnea Skog. Mieskilpailijat: Kari Kanala, Robert Helenius, Aaron Bojang, Tomas Grekov, Jon Korhonen

Kurkkaa seuraavat Myyrä-lähetysajat  Iltapulu Iltapulusta

Kommentit (3590)

Vierailija
881/3590 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on niin spekulaatiota, että ehkä niin tai näin, joten nämä pohdinnat eivät oikein johda mihinkään lopputulokseen, kun pohjana ei voi käyttää mitään mitä joku sanoo tekevänsä. Toki pohtia saa jos haluaa, mutta ei näillä oikein todistusvoimaa ole.

Eikö tämä koko ohjelma ole pohtimista ja spekulaatiota ilman oikeita todisteita? 😀 Ja tämä keskusteluketju paikka niiden pohdintojen jakamiseen? Mulle yksi mielenkiintoinen asia on miettiä kuka on äänestänyt ketäkin, vaikka sitten menisi pieleen. Niin tässä menee moni muukin pohdinta. Ei kai tämä sen kummempaa ole.

Mä pidän hyvin epätodennäköisenä, että myyrään all in laittava tippuu. Niin jos tietäisi ketä tippuva äänesti, tietäisi kuka ei ole myyrä. Ja nyt veikkaan, että Viivi äänesti Aaronia tai Karia. 

No jos haluat tukeutua siihen mitä meille näytetään, niin sitten voit laskea vihjeeksi sen, että Viivi näytti vastaavan, että myyrä keinui. Kari ei keinunut. Tai sitten Viivin vastaus ei ollutkaan all in.

Vierailija
882/3590 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiviä ja Arjaa on epäilty eniten varmasti siksi, että myyrän on odotettu tällä kaudella olevan nainen ja näiden kahden sopivan parhaiten rooliin. Itsekin ennen ohjelman alkua veikkasin jomman kumman olevan myyrä. Lisäksi, koska kukaan mukaan ei ole ollut todella selkeä myyrä (kuten Pyhi ja Pete), ei ole nähty tarvetta vaihtaa pääepäiltyä. Helposti sitä sitten päätyy putkinäköiseksi ja perustelee itselleen ja muille, miksi pääepäillyn toiminta on ollut myyräilyä. Lyhyesti siis: ennakkokäsitykset ja putkinäkö.

Itse en poistanut kumpaakaan kokonaan epäiltyjen listalta ennen kuin he putosivat, mutta molemmista olen täällä kommentoinut, miksi he eivät olisi myyriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/3590 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmosjaksossa ajassa 23:45 Tomas laittaa tummanvihreät kalsarit ulkokehältä laskettuna kolmannelle riville, vaikka toisella ryhmällä on toisella rivillä. Siksi nude t-paita ei ensin mahdu valkoisen t-paidan viereen mistä Ina huutaa kovaan ääneen. Hetkeä myöhemmin ovat korjanneet tuon oikein.

Aivan varmasti Tomaksen ryhmä on saanut oikean ohjeen, koska siinä oli niin monta katsomassa ja kuuntelemassa. Tomas siis ei tottele annettua ohjetta, vaan laittaa kalsarit väärään kohtaan.

Juuri noin myyrä toimii. Kuinka monelta katsojalta meni ohi? Veikkaanpa että 99 % prosentilta.

Vierailija
884/3590 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on niin spekulaatiota, että ehkä niin tai näin, joten nämä pohdinnat eivät oikein johda mihinkään lopputulokseen, kun pohjana ei voi käyttää mitään mitä joku sanoo tekevänsä. Toki pohtia saa jos haluaa, mutta ei näillä oikein todistusvoimaa ole.

Eikö tämä koko ohjelma ole pohtimista ja spekulaatiota ilman oikeita todisteita? 😀 Ja tämä keskusteluketju paikka niiden pohdintojen jakamiseen? Mulle yksi mielenkiintoinen asia on miettiä kuka on äänestänyt ketäkin, vaikka sitten menisi pieleen. Niin tässä menee moni muukin pohdinta. Ei kai tämä sen kummempaa ole.

Mä pidän hyvin epätodennäköisenä, että myyrään all in laittava tippuu. Niin jos tietäisi ketä tippuva äänesti, tietäisi kuka ei ole myyrä. Ja nyt veikkaan, että Viivi äänesti Aaronia tai Karia. 

On tämä kaikki pohtimista ja spekulaatiota, mutta en ole samaa mieltä, etteikö olisi oikeita todisteita myös. Niitä on mielestäni tehtävissä, koska vaikka niitäkin sopivasti leikellään ja niistä tehdään tarkoituksella sekavia, niitä on silti osittain kuitenkin pakko näyttää niin kuin ne tapahtuvat.

Kaikki kameralle puhumiset taas voidaan leikata miten tahansa, katkaista vaikka lause kesken tai irrottaa asiayhteydestään, jolloin sillä annetaan ihan väärä käsitys.

Esim. "(Olen koko ajan tähän asti sanonut, että) PÄÄEPÄILTYNI ON VIIVI (mutta nyt muutin mieleni, enkä enää äänestä häntä)."  Siis ihan samaa mitä harrastetaan kaikkien ohjelmien tulevien jaksojen inserteissäkin...

Vierailija
885/3590 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmat huutajat, Ina ja Kari, ovat siten hyvinkin mahdollisia myyriä. Olen heitä molempia täällä jo kehunutkin aiemmin. Hiljaisempi Aaron on myös myyräillyt paljon. Onko jopa liian paljon? Oisko Tomas sitten keskittynyt jokerien etsimiseen.  Robert, miten hän on myyräillyt? 

Vierailija
886/3590 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmat huutajat, Ina ja Kari, ovat siten hyvinkin mahdollisia myyriä. Olen heitä molempia täällä jo kehunutkin aiemmin. Hiljaisempi Aaron on myös myyräillyt paljon. Onko jopa liian paljon? Oisko Tomas sitten keskittynyt jokerien etsimiseen.  Robert, miten hän on myyräillyt? 

Mun mielestäni Robert ainoana on selkeästi tehnyt parhaansa tehtävissä ja ollut hyvin ylpeä suoriutumisestaan voimaa ja fyysisyyttä vaativissa tehtävissä. Auttaa mielellään myös muita niissä. Ilmeisesti on myös jonkin verran tarkkanäköisyyttä muiden seuraamisessa, koska on vielä mukana pysynyt. On kyllä niin matalan profiilin mies, että ei paljon muiden tekemisiä tehtävissä osoittele ja on jäänyt vähän hämäräksi kuva hänestä.

Aaronista on jäänyt jotenkin outo vaikutelma, ei oikein pysy mukana hänen aivoituksissaan. Mahtaako itsekään aina pysyä. Vähän sellainen, että suunnitelma on erilainen kuin toteutunut lopputulos, esim. se Marin vaijerin kiskaisu.

Huutamisesta puheen ollen... päättipä Ina taas tässäkin jaksossa alkaa suureen ääneen kannustaa keinujaa niin, että jäi sanojen luettelijan ääni alle...

Vierailija
887/3590 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Robert ajattelee myös, että porukassa on jo sen verran monta valemyyrää, että niissä riittää jo vääriä epäiltäviä jokaiselle, ei ole tarpeen enää lisätä omaa lusikkaa soppaan ;) Ja tekee sen minkä paremmin osaa.

Vierailija
888/3590 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko muillekin tän uusimman jakson aikana fiilis että Tomas haluttiin nostaa selvästi uuden varman myyrän rooliin?

Vierailija
889/3590 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomas sanoi Inan alkavan nauraa, kun yrittää valehdella. Kai myyrän tärkeimpiä ominaisuuksia on se, että pokka pysyy

Vierailija
890/3590 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjotin tän jo aiemminkin, mutta en löydä kommenttia. Mutta niin: kirjottiko Kari sen räpin jo etukäteen? Tiesikö että ne menee kiikkuun?

Vierailija
891/3590 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katso tuomitun seksuaalirikollisen juontamaa ohjelmaa, enkä Salmisen takia katso itse asiassa mitään MTV:n ohjelmia.

Osallistut kuitenkin Salmisen juontaman MTV:n ohjelman kommentointiin...?? :D :D

Vierailija
892/3590 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tomas sanoi Inan alkavan nauraa, kun yrittää valehdella. Kai myyrän tärkeimpiä ominaisuuksia on se, että pokka pysyy

Se oli Tomaksen tulkinta. Siitäkö myyrän sitten voisi helposti tunnistaakin, että on joku jolla pokka aina pitää? Jokainen tuolla valehtelee, esittää valehtelevansa, kieltäytyy vastaamasta sekä nauraa. Olennaisempaa kai on, että ei mene muutoin pasmat muutoin sekaisin ja tule suusta sammakoita.

Vierailija
893/3590 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjotin tän jo aiemminkin, mutta en löydä kommenttia. Mutta niin: kirjottiko Kari sen räpin jo etukäteen? Tiesikö että ne menee kiikkuun?

Mä ihmettelin samaa kun katoin ohjelmaa!! Miten oli räppi valmiina?? En ihan tarkasti keskittynyt sanoihin; oliko ne yleisiä keinutehtävästä (ehkä aamulla kerrottiin mikä on päivän tehtävä)? Vai oliko sanoissa mainittu esim. parit nimeltä.

Vierailija
894/3590 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelin samaa kun katoin ohjelmaa!! Miten oli räppi valmiina?? En ihan tarkasti keskittynyt sanoihin; oliko ne yleisiä keinutehtävästä (ehkä aamulla kerrottiin mikä on päivän tehtävä)? Vai oliko sanoissa mainittu esim. parit nimeltä.

En määkää keskittynyt kunnolla sanoihin kun myötähäpeen takia oli vaikee kuunnella. Ehkä niille oli jotain sit sanottu etukätee koska olis aika röyhkee myyrältä tolla tavalla kertoo että tiesi mikä on homman nimi

Vierailija
895/3590 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli Tomaksen tulkinta. Siitäkö myyrän sitten voisi helposti tunnistaakin, että on joku jolla pokka aina pitää? Jokainen tuolla valehtelee, esittää valehtelevansa, kieltäytyy vastaamasta sekä nauraa. Olennaisempaa kai on, että ei mene muutoin pasmat muutoin sekaisin ja tule suusta sammakoita.

Belgian myyrässä näytetään paljon sitä myyrän valintaa ja kuinka hakijoita testataan. Nimenomaan katsotaan, kuka valehtelee uskottavasti. Ja nauraminen on varmaan yksi yleisimmistä valehtelun merkeistä.

Vierailija
896/3590 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hämmensi yksi asia: miksi Tomas jousitehtävässä etsi niin hanakasti jokereita? Kun ilmeisesti muut eivät, eikä asiasta edes puhuttu kilpailussa. 

Mä en ole epäillyt Tomasia myyräksi enkä tän jälkeen epäilekään; jos Tomas olisi myyrä, miksi kaikessa hiljaisuudessa etsiskelee jokereita, kun ei niitä myyränä tarvitsisi!? Ymmärtäisin jos muutkin kilpailijat olisivat tehneet näin. Tai jos olisi ollut jokin julkinen vinkki; "pidä silmäsi auki tehtävässä x, henkilökohtainen etu saatavilla" Mä en siis vieläkään usko, että Tomas on myyrä.

Ellei sitten ollut joku VAIN KATSOJILLE tehty hämäys...

Vierailija
897/3590 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua hämmensi yksi asia: miksi Tomas jousitehtävässä etsi niin hanakasti jokereita? Kun ilmeisesti muut eivät, eikä asiasta edes puhuttu kilpailussa. 

Mä en ole epäillyt Tomasia myyräksi enkä tän jälkeen epäilekään; jos Tomas olisi myyrä, miksi kaikessa hiljaisuudessa etsiskelee jokereita, kun ei niitä myyränä tarvitsisi!? Ymmärtäisin jos muutkin kilpailijat olisivat tehneet näin. Tai jos olisi ollut jokin julkinen vinkki; "pidä silmäsi auki tehtävässä x, henkilökohtainen etu saatavilla" Mä en siis vieläkään usko, että Tomas on myyrä.

Ellei sitten ollut joku VAIN KATSOJILLE tehty hämäys...

Tomas taisi sanoa että myös Aaron näytti etsivän jokeria. Eli ei ehkä ollut ainoa. Mutta varmaan useampi olisi etsinyt, jos jokerista olisi erikseen vihjattu

Vierailija
898/3590 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robbe on myyrä!

Vierailija
899/3590 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Belgian myyrässä näytetään paljon sitä myyrän valintaa ja kuinka hakijoita testataan. Nimenomaan katsotaan, kuka valehtelee uskottavasti. Ja nauraminen on varmaan yksi yleisimmistä valehtelun merkeistä.

Ehkä "heikkouttaan" voi myös hyödyntää ja kikatella sitten päinvastoin jatkuvasti. Inan tyyliselle se hyvin sopisi.

Arja ei sitten taida totta puhua juuri ollenkaan ;) Ei kuitenkaan ollut edes myyrä.

Vierailija
900/3590 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämä kaikki pohtimista ja spekulaatiota, mutta en ole samaa mieltä, etteikö olisi oikeita todisteita myös. Niitä on mielestäni tehtävissä, koska vaikka niitäkin sopivasti leikellään ja niistä tehdään tarkoituksella sekavia, niitä on silti osittain kuitenkin pakko näyttää niin kuin ne tapahtuvat.

Kaikki kameralle puhumiset taas voidaan leikata miten tahansa, katkaista vaikka lause kesken tai irrottaa asiayhteydestään, jolloin sillä annetaan ihan väärä käsitys.

Esim. "(Olen koko ajan tähän asti sanonut, että) PÄÄEPÄILTYNI ON VIIVI (mutta nyt muutin mieleni, enkä enää äänestä häntä)."  Siis ihan samaa mitä harrastetaan kaikkien ohjelmien tulevien jaksojen inserteissäkin...

Siis mun mielestä tavallaan kaikki on todistetta ja tavallaan ei mikään. Mikä vaan mitä tehdään tai sanotaan voi olla täysin totta, tai voi olla palanen irrotettu asiayhteydestä. Sekä inserteissä että tehtävissä. Itse valitsin nyt uskoa Viivin sanoja Johtolangoissa, ja osaa sanoista ohjelmassa, ja pohdin mitä se oli mitä jätti sanomatta. Sinänsähän mulle ei ole suurta väliä onko Aaron vai Kari ei-myyrä, kun olen pitkään pitänyt Inaa myyränä, mutta kiva sitä on silti pohtia.

Jos tosiaan Viivi laittoi, että myyrä keinui, niin sitten ehkä äänesti Aaronia. Kiitos vinkistä, noita ääniä en itse edes oikein katso, kun niistä en luota, että näytetään oikein. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi