Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 Days Fiance juonipaljastuksia

Vierailija
15.08.2024 |

Tässä uusi ketju, kun entinen on jo turhan pitkäkin. Nyt ripeästi tätä kommentoimaan, niin saadaan tämä jaloilleen.

Itse olin poissa tv:n äärestä, onko Emilyn ja Koben häät olleet jo? Eksähän ei tullut tapaamiseen, mikä on täysin ymmärrettävää, miksi olisi tullut? Milloinkahan tulee uusintana sen jälkeinen jakso?

Kommentit (740)

Vierailija
601/740 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkävihaisia noi Patrick ja Thais. Jälkipyykissä kun kuulivat että Lorenilla ja Libbyllä erimielisyyttä niin heti vaan että Libby nyt Yaran luo ja jätä se Loren! 🙄 Siitä TellAllista jossa ottivat yhteen on kulunut jo vuosia, eikös? Ja joo, en pidä Thaisista, Patrick menettelee, veljensä John mukava. 

Vierailija
602/740 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pitkävihaisia noi Patrick ja Thais. Jälkipyykissä kun kuulivat että Lorenilla ja Libbyllä erimielisyyttä niin heti vaan että Libby nyt Yaran luo ja jätä se Loren! 🙄 Siitä TellAllista jossa ottivat yhteen on kulunut jo vuosia, eikös? Ja joo, en pidä Thaisista, Patrick menettelee, veljensä John mukava. 

Tämä. Ja kun viskelevät vihoja syyttä suotta. Just tuli uusintana se Tell All jakson jälkipyykki ja Thaishan raivosi Lorenille siitä, että olet puhunut minusta pahaa jälkipyykissä ja sitten laitat viestin onnea vauvasta. Haloo! Yara ja Jovi oli samassa jälkkärissä ja Yara nauroi Thaisin raivoa, että minähän olen puhunut vaikka kuinka paljon enemmän pahaa Thaisista kuin Loren ikinä, miksi se hänelle huutaa. 

Ja mitä pahaa siinä on kun toivottaa onnea vauvasta?! Hullu eukko Thais, en ole koskaan pitänyt siitä. Ja se Lorenin pahan puhuminen oli se kun sanoi pitävänsä Johnista ja Thaisin olevan liian kireä. 

Mä olen heittämällä team John! Patu vielä menee, mutta eukkonsa vois kadota jonnekin Brasilian viidakkoon 😉 Mutta vois jättää sen isänsä meille silmän iloksi 😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/740 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenny on vastikään saanut jonkin aivotapahtuman mutta palannut kyllä Intiaan kun ehti käydä 90 days joulubileissä tässä ihan hiljattain

Aika vähäisiä ovat olleet Jennyn "aivotapahtumat" tähän saakka, siis ajattelu. Mitä mahtaa olla aivotapahtuma amerikanenglanniksi? Ärsyttää tuollaiset sisältöä karttavat epämääräiset sanat, ne on nykyaikaa. 

Vierailija
604/740 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjältä, Ukrainasta ja lähikulmilta tulevat naiset ovat ihmesakkia. Itsekkäitä kuin 3-vuotiaat ( anteeksi 3-vuotiaat!). Omanarvontuntoisia,  toisia hyväksikäyttäviä. Ukot eivät kysy, mitä mieltä rouvat ovat Venäjästä. Ja akat eivät häpeä. Taitavat tykätä Putinista.

Vierailija
605/740 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vielä pahasti jäljessä pyhien takia mutta pakko kommentoida tuota viime viikon HEA jaksoa sen verran, että mä alan olla kurkkuani myöten täynnä Darcya ja Stacya! Darcey varsinkin. Miten voi ihminen olla noin sairaan minäkeskeinen?! 😡 Alkeelliset tavat olis edellyttänyt, että hyvästelee Georgin siskon perheineen vaan ei, makkarapötkönaama häipyi niskoja nakellen kun minä päätin taas kerran vetää kierrokset tyhjästä. 

Toinen mikä oiken tökkäsee on se, että nämä siskokset "herää" täydelliset meikit naamassa. Nyt tässä vikassa jaksossa Darceylla just levitetty virheetön huulikiilto niissä kauheissa puoli naamaa peittävissä ulokkeissa. Ja mä en voi edes katsoa niiden naamoja kun on leikelty ihan muodottomiksi 😱 Silmät pienet vinot tihrut, leukaperät kuin vanhalla Ridge Forresterilla ja kauheuden kruunaa ne irvokkaat nahkakäärykeet keskellä naamaa. Hyi helevetti en paremmin sano!

Gino vois työntää sen laskukoneen hanuriinsa! Joo, se maksoi paljon kaikkea muuta Jasminelle, mutta ei tod. kymppitonnia K1 viisumista! Se vemputtaja kun teki sen itse, eli ei maksanut mitään as.ajajan kulujakaan. Pika vilkaisu nettiin antoi hinta arvion K1 kuluille 1000-2000 total. Joten se nariseva sääliö liiottelee minkä kerkiää! Hyvin sanoi Emily (jota myös inhoan 😉) jälkipyykissä, että Gino valehteli Marco-sedälle minkä kerkisi. Omaa osuuttaan ei tuonu esiin ollenkaan. Okei, ukko on katkera, se on selvä, mutta ärsyttää nää uhriutujat joiden pitäis katsoa peiliin sen parkumisen sijaan.

Viimeinen eilisen illan ihmetys on tää Brandonin vanhempien farmi. Mistä se nyt taas ilmestyi?! Brandonin ja Julian ekalla kaudellahan ne myi kaikki eläimet ja farmin kun B + J muutti pois. Eli eivät sitten myyneetkään? Oliko keksitty juttu sekin ja elikot roudattiin takaisin kun kamerat sammui? Kaikki näkyy nyt ärsyttävän mua, mutta ei kai nyt olis iso vaiva TLC:n tarkistaa mitä ne on aiemmilla kausilla esittäneet? Argh.

Vierailija
606/740 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gino vois työntää s..

Gino laski vaan vähän tuntipalkkaa itselleen...🤭 

Noloa...

Vierailija
607/740 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa jo käymään sääliksi nämä Silvan kaksoset.

Mahtoikohan ne ampaista matkaan jo aiemmin koska Darcey häpesi kännitoilailujaan, ja Georgi jäi yksin hyvästelemään siskonsa perhettä.

Loreen on muuttunut tekopyhäksi, ja kaikki muut käyttäytyvät huonosti, ja hän on niin hyvä.

Jasminen ja sen uuden miehen alku näyttää jo nyt haastavalta.

Se pieni mies on ääliö ja ulkonäkö vastenmielinen.

Mietin että onko se Yaran mies aina päästellyt sammakoita suustaan, mutta oli todella noloa kommenttia vaimonsa lapsuuden/nuoruudenkuviin.

Uusi alkanut kausi ei vielä säväyttänyt, mutta miksi piti ottaa kaksoset sarjaan?

Se Manon ja miehensä ovat tylsää seurattavaa. 🙈🙉

Vierailija
608/740 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaijai (opin tämän Mattilta😂), Georgi jäi kuin nalli kalliolle kun Darcey lähti hotellilta. Onneksi jäi kallis YSL.n laukku kaulaan roikkumaan että kaikki varmasti näkee että rahaa ja tyylitajua löytyy... 🤭 Jotenkin toi isojen logojen esittely ei oikein nappaa enää vaikka olisivatkin muotia taas (en tiedä...). Nämä on niin jo nähty ysärillä enkä haluais nähdä enää. 

Vierailija
609/740 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmalla ajan tasalla. Manon. Mistä ne on löytäneet tähän sarjaan ihmisen joka on aina naama norsun veellä, ajasta ja paikasta riippumatta?! Mikään ei ole tällä naisella hyvin, kaikesta pitää valittaa ja sitten uhriutua ja alkaa vääntää tekoitkua 😒 Käytös siellä vuohifarmilla oli törkeää! Jotain kunnioitusta sitä omistajaa kohtaan eikä ala yökkiä ja ruiskia hajuvettä. Tän eukon osalta toivottavasti tämä kausi jää ainoaksi kun sitä nähdään!

Onpa ikävä kaveri Sumitilla. Onhan se "cafe" ihan naurettava viritys, vaan kaverin luulisi kannustavan, ei tulevan sinne haukkumaan. 

Luken pisteet laskee koko ajan. Miksi se roikkuu siinä susirumassa pikku pissiksessä?! Ja nyt vielä sille 2000$ koiranpentu kun muutenkin on rahasta tiukkaa. Eikö mies tajua mitään? Pissaliisa huutaa ilkeyksiä huonolla englannilla aina kun se vaan suunsa avaa, mitään hyvää sanottavaa sillä ei ole mistään. Nythän se sanoi suoraan odottavansa, että hänelle maksetaan kaikki, mies on elättäjä, hän on kuningatar, Ziisus! Jos ei tossa kohtaa tajua kundi kerätä itsekunnioituksen rippeitään katuojasta niin on ihme! Mutta mitä voi odottaa kaverilta joka on antanut hevosnaamaisen pikkutytön pyörittää itseään ja pari vuotta mennen tullen. Se, että kundi hiihtelee Kolumbian helteissä koinsyömä turkinreuhka päällä kuin jollain halvan B-luokan leffan parittajalla kertoo kyllä sekin omaa kieltään, eikä mitenkään hyvällä tavalla...

Chloe ja Johny. Ei tule onnistumaan Chloen äidin yritys saada pariskuntaa Bostoniin! Ei millään pahalla, ihan ok tuntuinen kaveri tämä merirosvolaivan vetonaula, vaan siinäpä se! Kaverilla ei mitään sen enempää koulutusta, ainoa taito on roikkua ko. laivan köysissä ja tehdä temppuja turistitytöille. Turistisaarella kasvanut, siellä koko ikänsä asunut ja elänyt auringon ja meren avulla elantonsa hankkinut mies Ei ikinä lähde jonnekin Bostoniin! Ei pärjäisi siellä, ei viihtyisi siellä ja koko oma identiteetti murenisi kun ei olekaan enää kuin viidakon kuningas Tarzan liaanissa roikkumassa, niin sanotusti.

Nää Karibian ja muiden trooppisten alueiden tuontipuolisot kuihtuu kasaan jenkeissä elleivät muuta johonkin Miamiin tai vastaavaan paikkaan jossa on se aurinko ja meri saatavilla. Voidakseen elää ja menestyä kylmän ja lumen kanssa sinne pitää syntyä ja tottua jo pienestä pitäen sellaiseen ilmastoon. Mun mielipide, saa olla eri mieltä 🙂

Vierailija
610/740 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko sarja on näyteltyä roskaa, mutta oikeasti Jasmin on aiheuttanut itse tilanteensa. Menee järjestämään itsensä paksuksi, eikä kumpikaan mies halua sitä lasta, eikä Ginon luokse ole paluuta. Nyt se pelkää, jos Gino saa avioliiton purettua, nainen voidaan oikeasti karkottaa. 

Ellei Matt mene äkkiä naimisiin sen kanssa, kun Ginon ero on selvä.

Ilmeisesti niin on käynytkin, koska on esitetty kuvia, missä ovat vauvan kanssa perheenä.

Vierailija
611/740 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ohjelma on hyvä opettavaisessa mielessä. Suurin osa näistä ulkomaan morsiamesta ja sulhasista on huijareita ja hyväksikäyttäjiä. Ohjelma näyttää varottavia esimerkkejä, kuinka ihmiset antavat vetää itseään nenästä.

Vierailija
612/740 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko sarja on näyteltyä roskaa, mutta oikeasti Jasmin on aiheuttanut itse tilanteensa. Menee järjestämään itsensä paksuksi, eikä kumpikaan mies halua sitä lasta, eikä Ginon luokse ole paluuta. Nyt se pelkää, jos Gino saa avioliiton purettua, nainen voidaan oikeasti karkottaa. 

Ellei Matt mene äkkiä naimisiin sen kanssa, kun Ginon ero on selvä.

Ilmeisesti niin on käynytkin, koska on esitetty kuvia, missä ovat vauvan kanssa perheenä.

Voi harmi. Mä jo ehdin innostua, että se parkuja karkoitetaan. Onko hän unohtanut muut lapsensa?

Vierailija
613/740 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Jenny ja Sumit ovat uudella Maailmalla kaudella? Hehän ovat jo vanha pari.

Eivätkö he kuulisi Häiden jälkeen sarjaan?

Vai onko minulla mennyt sarjat sekaisin?

Vierailija
614/740 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta ohjelma on hyvä opettavaisessa mielessä. Suurin osa näistä ulkomaan morsiamesta ja sulhasista on huijareita ja hyväksikäyttäjiä. Ohjelma näyttää varottavia esimerkkejä, kuinka ihmiset antavat vetää itseään nenästä.

Kaikki on käsikirjoitettua soopaa ja naurettavaa kun ihmiset tapittavat moista jännittyneinä.  Säännöllisin väliajoin täällä opastetaan,  kuinka tuohon kaikkeen tulee suhtautua, ovathan jotku noista tokin ihan hyviä rooleissaan. Nyt on tosin paha alamäki alkanut. 

Vierailija
615/740 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cloen äiti Aruballa. Miten noin älykäs (???) ihminen ei tajua että kaikkialla maailmassa ei eletä kuin Usassa ja paasaa siitä 32 asteen kylpyvedestä?😩 Kokemuksesta tiedän että aurinko lämmittää hyvinkin lämpimäksi veden jonka säiliö on katolla ja putket pintavetoina. Ärsyttävää, selkeästi äiti haluaa löytää puutteita tai sitten TLC on kirjoittanut listan mistä kaikesta pitää valittaa.  Mun mielestä Johnyn asunto oli ihan kunnollinen koti poikamiehelle. Eikä kaikki muutenkaan tykkää puutarhahommista ja siinähän olisi Cloelle hyvää ajankulua kun pistäis pihan kuntoon. Komeroita saa lisää kun huomaa että homma alkaa toimimaan mutta tässähän mustasukkainen morsian onkin suurempi uhka suhteelle kuin rikkaruohoinen piha tai kaappien vähäisyys. 

Cloe kehui olleensa hyvässä työssä äidillään. Ei sitten tainnut jäädä mitään sukanvarteen kun on taloudellisesti noin riippuvainen muista?

Jatkuu joskus iltapäiväll

Miksi Chloen äiti tarjoaa parille elatusta jos muuttavat Bostoniin.Hehän ovat aikuisia ihmisiä,miksi heitä pitäisi elättää.Aruballa elättäminen tulisi varmaan halvemmaksi kuin Bostonissa.Äiti haluaa tyttärensä lähelleen, mutta onneksi nuoripari haluaa mieluummin olla itsenäisiä toistaiseksi.

Vierailija
616/740 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vielä pahasti jäljessä pyhien takia mutta pakko kommentoida tuota viime viikon HEA jaksoa sen verran, että mä alan olla kurkkuani myöten täynnä Darcya ja Stacya! Darcey varsinkin. Miten voi ihminen olla noin sairaan minäkeskeinen?! 😡 Alkeelliset tavat olis edellyttänyt, että hyvästelee Georgin siskon perheineen vaan ei, makkarapötkönaama häipyi niskoja nakellen kun minä päätin taas kerran vetää kierrokset tyhjästä. 

Toinen mikä oiken tökkäsee on se, että nämä siskokset "herää" täydelliset meikit naamassa. Nyt tässä vikassa jaksossa Darceylla just levitetty virheetön huulikiilto niissä kauheissa puoli naamaa peittävissä ulokkeissa. Ja mä en voi edes katsoa niiden naamoja kun on leikelty ihan muodottomiksi 😱 Silmät pienet vinot tihrut, leukaperät kuin vanhalla Ridge Forresterilla ja kauheuden kruunaa ne irvokkaat nahkakäärykeet keskellä naamaa. Hyi helevetti en paremmin sano!

Gino vois työntää s

Silvan kaksoset tarvitsisivat kunnollista terapiaa, etenkin Darcy. Vaikka se on teatteria, Darcy saa aikaan riidan oman peilikuvansakin kanssa. Tasaista ei ole koskaan.

Vierailija
617/740 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Jenny ja Sumit ovat uudella Maailmalla kaudella? Hehän ovat jo vanha pari.

Eivätkö he kuulisi Häiden jälkeen sarjaan?

Vai onko minulla mennyt sarjat sekaisin?

Samaa ihmettelen. Onko niin rahapula, että tuotanto on säälinyt?

Vierailija
618/740 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaijai (opin tämän Mattilta😂), Georgi jäi kuin nalli kalliolle kun Darcey lähti hotellilta. Onneksi jäi kallis YSL.n laukku kaulaan roikkumaan että kaikki varmasti näkee että rahaa ja tyylitajua löytyy... 🤭 Jotenkin toi isojen logojen esittely ei oikein nappaa enää vaikka olisivatkin muotia taas (en tiedä...). Nämä on niin jo nähty ysärillä enkä haluais nähdä enää. 

Silvan kaksoset ovat vanhoissa kuvissa ennen sarjaan tuloa nättejä, siroja ja pienikokoisia naisia luonnollisissa hiuksissaan. Mikä heidät on saanut pakkomielteeseen ensin näyttämään Barbieilta, nykyisin tosi oudon näköisiltä. 150-senttiset 5-kymppiset naiset kantavat nykyään monta kiloa painavia silikonitissejä ja täytettyjä takapuolia. Muutama vuosi sitten tehtiin rasvaimuja, kun haluttiin olla hoikkia.  Nyt vielä tuo kasvojen muokkaus, halutaan tehdä vinot kissansilmät eli pienentää niitä. Onko tuotantoyhtiö niin edesvastuuton, että yllyttää tuohon saadakseen enemmän seuraajia? Rahaa on palanut hurjia summia, ovatko itse maksaneet kaiken? 

Georgi heitti Darcylle viimeisessä meillä näytetyssä jaksossa, etteihän sinulla mitään rahaa ole. Isänsä luokse suoraan Bulgariasta taas menivät. 

Georgi on saanut omaa rahaa, kun sai oleskeluluvan ja pääsi töihin, Stacey ja Darcey vaativat Georgin rahoja itselleen. Florianin piti jo päästä omille jaloilleen, mutta näköjään on edelleen Staceyn talutusnuorassa ja vie palkkapussin mammalle. Molemmat avioliitot ovat aivan sairaalla pohjalla.

Vierailija
619/740 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gino vois työntää s

Brandonparka on tossun alla. Vanhempien hellästi kasvattama silmäterä on liian helppo suupala kovatahtoiselle Julialle. Mitenköhän tuossakin vielä käy...

Vierailija
620/740 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kemikaaleissa tai pöllyissä toi Tim on? Onko missään juonipaljastusta siitä?

Reddit: Kuulemma ptoosi vaivaa.  En sitten tiedä miten se vaikuttaa ääneen ja rauhallisuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi