90 Days Fiance juonipaljastuksia
Tässä uusi ketju, kun entinen on jo turhan pitkäkin. Nyt ripeästi tätä kommentoimaan, niin saadaan tämä jaloilleen.
Itse olin poissa tv:n äärestä, onko Emilyn ja Koben häät olleet jo? Eksähän ei tullut tapaamiseen, mikä on täysin ymmärrettävää, miksi olisi tullut? Milloinkahan tulee uusintana sen jälkeinen jakso?
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (740)
Vierailija kirjoitti:
Piti vielä sanoa Ginosta. Ei voi olla paljon naurettavampaa ja säälittävää ruveta jotain kirjettä väsäämään ja vielä p.a muijalle laskua esittämään. Itsensä tuossa vaan nolaa. Nyt oli sentään korjannut sen kymppitonnin jota viimeksi väitti maksaneensa viisumikuluja. Loppusumma 1275. Noloa tuokin. Jos olisi yhtään älliä päässä olisi vähin äänin kannattanut poistua nuolemaan haavojaan. Mulle ei ikinä olisi tullut mieleen alkaa jotain avautumista kirjeellä laittaa pieleen menneen suhteen toiselle osapuolelle.
No, Gino on katkera ja sen huomaa. On kai jonkun verran sadistisia piirteitä itsellä kun tuskin maltan odottaa seuraavia jaksoja joissa Ginolle lävähtää karuakin karumpi todellisuus vasten kasvoja: Jenkkien lakien mukaan on elatusvelvollinen tulossa olevalle vauvalle ja virallisesti sen isä kun olivat naimisissa vauvan syntyessä 😂
Karsea laki tuollainen vaikka nyt täällä naurattaakin.
Sen verran oli tulevia jaksoja av
Hysteerinen itkijänainen Jasmine sanoi Ginolle, ettei hän niitä häitä halunnut. Muistan toisin, kun pääsi Ginon luo, alkoi ulkona häistä. Panamassa jo alkoi vaatia naimisiin ja Gino lähetti hääpukurahat, jotka nainen pisti kirjaimellisesti takapuoleensa.
Minusta Rob on paras, kun on alusta saakka nähnyt, mikä Jasmine on naisiaan ja uskaltaa sanoa sen ääneen.
Jasmine ja leikellyt kaksoset voisi poistaa sarjasta, eihän heitä jaksa erkkikään.
Ei Jasminen touhu hyvältä näytå, ensin naimisiin sitten avoin liitto, lapsi. Luuli että voi tehdä mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Jasmine ja leikellyt kaksoset voisi poistaa sarjasta, eihän heitä jaksa erkkikään.
Samaa mieltä. Jasminen lapsen isäkin on nyt jo ihan kypsä koko ihmiseen. Varmasti kaduttaa, että on painanut paljaalla ja nyt on loppuelämänsä kiinni tuossa ruikuttajassa.
Leikellyt kaksoset on aivan järkyttäviä. Kuvittelevat oikeasti olevansa hyvännäköisiä. En ymmärrä, mitä ihmettä se Georgi on nähnyt tuossa noita-akassa. Georgi vaikuttaa kuitenkin mukavalta mieheltä.
Yara on myös oikea outolintu. Ruma mies - omituinen naama ja vähän h i n t ah tava. Jovi on kuitenkin ihan kaunis nainen, joten olisi pystynyt parempaankin.
Maailmalla jaksosta. Nyt oli kyllä omituinen jakso. Tämä Greta ja Matthew. Heidän tarinasta puuttuu nyt kyllä jotain, tai siis itseasiassa aivan kaikki! Pähkinänkuoressa heidän stoori: Päivää, kiitos ja näkemiin. Puoli vuotta kuuluu kuluneen, vaan katsojille ei ole näytetty mitään 😲 Mä olen varma, että kaikki jaksot olen nähnyt ja muistin kanssa ei ole ollut mitään isoja ongelmia, eli muistaisin kyllä jos heitä olisi enemmän näytetty, vaan kun ei ole. Mä sanoin jo heti alussa, että tämä pari eroaa 100% varmasti, mutta nyt en kyllä tajua miksi he ylipäätään olivat mukana tässä sarjassa? Näytettiin kun Greta matkusti britteihin ja nyt näytetään kun se itkee ja haluaa erota. Jep jep. Olipa Tosi mielenkiintoinen tarina tällä parilla...😉
Gretasta vielä sen verran, että voipi olla ankea loppuelämä naisella jos hänen vaatimukset parisuhteelle on se, että pitää tuntua siltä, että lentää! 👎 Kas kun ei vaatinut taivaan tähtiä tuikkimaan pään päälle ja torvisoittokuntaa 24/7 hänen viereen. Jos ei hyvä mies ja normaali turvallinen parisuhde kelpaa, niin joutaakin jäämään yksin!
Pattiya ja aussipoika. Eipä heistäkään irronut oikeastaan mitään 😒 Vain sen verran, että tässäkin sarjassa HEA:n lisäksi on yksi äidin helmoissa kaksin käsin roikkuva tissiposki Brandonin lailla. Lähtisi vaan suosiolla takaisin jenkkeihin Pattiya koska eihän heillä se suhde koskaan ole täysin toiminut ja nyt alkaa olla daamilla jo sen verran ikää, että olisi hyvä laittaa itselleen joku kiva vanhuuden ja loppuelämän koti ja elämä, joka on hyvä hänelle. Ei yrittää väkisin vieraassa maassa mamman pikku tissiposken elämän reunalla roikkumista.
Chloe ja Johny. Eipä yllätä yhtään tieto siitä, että ovat eronneet Johnyn kanssa. Chloe edelleen reissaa Aruballe, se rakkaus paikkaan säilyi, mies vaan putosi pois matkasta. Ei tuokaan suhde lupaavalta vaikuttanut, joten olisi kannattanut lyödä vetoa näistä epäonnistujista 😁
Jäi nyt päällimmäiseksi fiilis, että eikö ne enää saa tähän ohjelmaan mukaan oikeita pareja? Sellaisia jotka on tosissaan haluamassa ja yrittämässä yhteiselämää? Ehkä kannattaisi pitää pieni tauko TLC:n eikä tunkea liukuhihnalta uusia kausia ulos. Joskus se laatu kun olisi 100 kertaa parempi kuin määrä. Nyt tää taso alkaa olla luokattoman huono.
Mistä keksit että Greta olisi asunut UK:ssa nyt "muuttonsa" jälkeen puoli vuotta? Siinähän oli haavakin kädessä kun kävivät omenoita poimimassa, aikajänne tässä on max. pari viikkoa jos sitäkään.
Ja edellisellä kommentoijalla meni Jovi ja Yara -kaksikon sukupuolet sekaisin nimien kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Mistä keksit että Greta olisi asunut UK:ssa nyt "muuttonsa" jälkeen puoli vuotta? Siinähän oli haavakin kädessä kun kävivät omenoita poimimassa, aikajänne tässä on max. pari viikkoa jos sitäkään.
Ja edellisellä kommentoijalla meni Jovi ja Yara -kaksikon sukupuolet sekaisin nimien kanssa!
Lisään vielä että Gretahan sanoi että olivat aikaisemmin olleet paljon yhteyksissä mutta lopputenttiensä takia ennen muuttoa hyvin vähän ja puoli vuotta vierähtänyt viime UK:n vierailustakin että olivat edes nähneet.
Vierailija kirjoitti:
Greta itse sanoi tuossa jaksossa, että puoli vuotta on mennyt. Tuossa jaksossa näytettiin kyllä takautuvasti se kohtaus missä sika puree Gretaa, mutta itse sarjassa, meille katsojille esitetyissä jaksoissa, ei ole tätä paria näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Greta itse sanoi tuossa jaksossa, että puoli vuotta on mennyt. Tuossa jaksossa näytettiin kyllä takautuvasti se kohtaus missä sika puree Gretaa, mutta itse sarjassa, meille katsojille esitetyissä jaksoissa, ei ole tätä paria näkynyt.
Hän sanoi etteivät olleet nähneet puoleen vuoteen
Manonista vielä. Jestas, että osaakin olla raskas ihminen! Tuollainen jatkuva negatiivisuus ja kaikki on huonosti asenne on todella vastenmielistä! Ja kun siihen päälle vielä selvästi luulee olevansa muita parempi alkaa tämä nainen tympiä ja isosti. Käsikirjoitustahan tämä on suurimmaksi osaksi, vaan en kyllä sen miehenä jaksaisi tuota jatkuvaa dissausta. Tekee Anthony mitä vaan, niin kaikki on Manonin mielestä väärin. Hokee vaan, että et ymmärrä mistä Minä pidän. Avioliitto on kompromisseja, ei elämistä vain toisen tykkäämisten mukaan.
Tosiaan tympeää katsoa ja kuunnella ihmistä jolla on aina kaikki huonosti ja vain jotain negatiivista sanottavaa. Onneksi on kaukosäädin ja mahdollisuus kelata yli inhokit.
B90 jaksosta. Onko tämä Emma joku sketsihahmo?! Ei voi olla ketään noin tyhjä päistä ihmistä olemassa! 😤 Aivojen tilalla massiivinen tuulitunneli. Mimmi vinkuu, että onhan tämä nyt niin epistä kun en saa kysyä onko mun tissit hyvät 🙄 Jotenkin noin ja kesken riidan kaivaa laukusta huulipunan ja alkaa mättää uutta kerrosta jo valmiiksi maalattuihin huuliin. Ja se jatkuva peruukin sukiminen sormet tikkusuorina, että kai kaikki näkee mun tekokynnet. Pakko olla joku sketsihahmo! Harvoin mulla menee pata jumiin jonkun tämän sarjan tyypin kanssa, vaan tämä tytteli on ehdottomasti ärsyttävin bimbo tähän mennessä! Airhead kuvaa täydellisesti tämän mimmin olemusta kun kaikki älykkyys suorastaan loistaa poissaolollaan.
Forrest. Hänethän esiteltiin autistina, vaan ainakin nyt nähdyn perusteella Forrestin äiti vaikuttaa olevan enemmän kirjolla kuin poikansa. Tätä ei varmaan saisi sanoa, mutta ensimmäinen ajatus mikä tuli päähän kun näytettiin isäpuoli: Istuva härkä 😁 Jos ikinä joku näyttää inkkarilta niin tämä isäpuoli. Ja juu, tiedän ettei ole korrektia sanoa niin. Kirjolla vaikuttaisi olevan isäpuolikin. Ainakin lentokentillä Forrest tuntui paimentavan kahta lasta, ei niin päin, että vanhemmat tässä saattelee autistipoikaa.
Mitä tulee tähän itse tarinaan, niin hauska kun on kerrankin niin ettei tuontimorsio ole rahan perässä, vaan morsian yrittää tienata viisumirahat 👍 Mielenkiintoista nähdä ne rahat nyysivät Sheenan vanhemmat. Onko siinä tämän kauden "pahikset"?
Kiva nähdä uusia paikkoja kuten esim. Madagaskar. Ja ensi jaksossa tuleekin taas uusia naamoja. Josta pakko sanoa, että jestas mikä nenä sillä yhdellä naisella seuraavassa jaksossa 😲 Siinä olisi ihan oikeasti paikka pienelle plastikkakirurgialle. Tai no, kai se on pääasia, että nenällä haistaa, ei miltä se näyttää. Naisella vaan moinen tullenhalkoja on aika turn off mitä miesten makua ajattelee. Mutta katsotaan mitä tuleman pitää, ehkä tämän naisen mies tykkää juuri miehekkäistä piirteistä 😉
Vierailija kirjoitti:
B90 jaksosta. Onko tämä Emma joku sketsihahmo?! Ei voi olla ketään noin tyhjä päistä ihmistä olemassa! 😤 Aivojen tilalla massiivinen tuulitunneli. Mimmi vinkuu, että onhan tämä nyt niin epistä kun en saa kysyä onko mun tissit hyvät 🙄 Jotenkin noin ja kesken riidan kaivaa laukusta huulipunan ja alkaa mättää uutta kerrosta jo valmiiksi maalattuihin huuliin. Ja se jatkuva peruukin sukiminen sormet tikkusuorina, että kai kaikki näkee mun tekokynnet. Pakko olla joku sketsihahmo! Harvoin mulla menee pata jumiin jonkun tämän sarjan tyypin kanssa, vaan tämä tytteli on ehdottomasti ärsyttävin bimbo tähän mennessä! Airhead kuvaa täydellisesti tämän mimmin olemusta kun kaikki älykkyys suorastaan loistaa poissaolollaan.
Forrest. Hänethän esiteltiin autistina, vaan ainakin nyt nähdyn perusteella Forrestin äiti vaikuttaa olevan enemmän kirjolla kuin poikansa. Tätä ei varmaan saisi sanoa, mutta ensimmäinen ajatus mikä tuli päähän kun näytett
Ainakin lentokentillä Forrest tuntui paimentavan kahta lasta, ei niin päin, että vanhemmat tässä saattelee autistipoikaa.
Minusta se kohta oli hieman liian tarkoitushakuisesti käsikirjoitettu. Isä muka hukkaa puhelimensa, vanhemmat meinaa joutua karkuteille lentoasemalla, lähtevät joka suuntaan kuin pikkulapset. Haluttiin tuoda vanhushuumoria. Ei toiminut ainakaan mulle. Eikä ollut realistista.
Greta vaikuttaa tyypiltä, joka ei halua minkään tai kenenkään sotkevan ympyröitään. Ei edes orgasmin, varmaan, kun tilanteen hallinta menisi. Hieman jännittyneeltä vaikutti, kontrollifriikiltä ehkä? Taattua elämänsä yksinelävän kissanaisen tyyppiä. Vaikea kuvitella häntä työntöpoltoissa tai synnytyksen jälkeen rinnat maitoa valuvina, vauva ahnaasti kiinni käymässä.
Chloen iho ei tule kestämään tropiikkia kovin monta vuotta, on niin vaalea ja koko ajan helakanpunainen mikä kertoo, että iho on jo palamassa, verenkierto lisääntynyt, kun keho yrittää normalisoida tilannetta. Tiedän tyypin, joka harrasti surffausta etelässä vuosikausia, kunnes päätyi tilanteeseen, että ei voi enää olla suorassa auringonvalossa lainkaan. Harrastus loppui siihen.
Kun Yara itki Joville siellä allasosastolla asiaa ja syytti tätä, se yhtäkkiä näytti ihan vanhalta itseltään. Nenä näytti jostain syystä pitemmältä. Itäisen Euroopan naisillahan nenä usein lähestyy ylähuulta ja juuri sen ominaisuuden Yara halusi poistaa.
Jovi on ihan ulapalla koko ajan, ei tajua, miten hänen sanansa loukkavat. En kyllä minäkään.
Koko sarjan ajan Jovi on saanut enemmän haukkumista Yaralta kuin haleja yms. Jos vertaa vaikka Brovarnikkeihin. Milloinkahan tuo pariskunta osoittaa toisilleen rakkautta ja hellyyttä? Ukr ainalaiset naiset vaikuttavat aika kylmiltä, minkä Yara on itsekin sanonut.
Hea. Pitkästä aikaa täällä taas kirjoittamassa (lukemassa oon välillä käynyt) kun en ole ehtinyt sarjaa hetkeen katsomaan. Kiva kun on tullut paljon viestejä luettavaksi! Itse katsoin juuri sen jakson jossa Jasmine tapasi Mattin kaverin Davidin. Ja miten voi olla ihmisellä, siis Jassulla, noin huono tilannetaju??! Matt haluaisi vähän siloittaa heidän ja sukunsa yhteistä tulevaisuutta mutta tämä Jassu oikein korostaa vauvavatsaa, kehuu naimisissa oloaan ja lyö kaikki faktat tiskiin heti kättelyssä! 😂 Oli vähän niin sanotusti too much information... Varmaan se Davidkin tunsi myötähäpeää, sekä Jasminen että Mattin puolesta. Nauratti sekin kun Mattin piti kiskoa kireitä vaatteita Jasminen vauvavatsan päälle, Jasmine varmaankin kieltäytynyt mistään löysemmistä äitiysvaatteita, pitäähän muotojen näkyä!
Maailmalla. Raivostuttaa tuo Rick 52v joka pokkana selittää että on elänyt nyt niin kauan yksin että haluaa vakiintua ja yllätys yllätys morsio Trish onkin 25v. Eipä mies tullut ajatelleeksi että ehkä tyttöystäväkin haluaisi elää vielä hieman villiä nuoruutta, kohta haluaisi mahdollisesti perheenlisäystä ja on aivan eri elämäntilanteessa kuin hän. No joo, jää nähtäväksi kauanko tuota rakkautta kestää...
...jatkuu kohta...
Vierailija kirjoitti:
Hea. Pitkästä aikaa täällä taas kirjoittamassa (lukemassa oon välillä käynyt) kun en ole ehtinyt sarjaa hetkeen katsomaan. Kiva kun on tullut paljon viestejä luettavaksi! Itse katsoin juuri sen jakson jossa Jasmine tapasi Mattin kaverin Davidin. Ja miten voi olla ihmisellä, siis Jassulla, noin huono tilannetaju??! Matt haluaisi vähän siloittaa heidän ja sukunsa yhteistä tulevaisuutta mutta tämä Jassu oikein korostaa vauvavatsaa, kehuu naimisissa oloaan ja lyö kaikki faktat tiskiin heti kättelyssä! 😂 Oli vähän niin sanotusti too much information... Varmaan se Davidkin tunsi myötähäpeää, sekä Jasminen että Mattin puolesta. Nauratti sekin kun Mattin piti kiskoa kireitä vaatteita Jasminen vauvavatsan päälle, Jasmine varmaankin kieltäytynyt mistään löysemmistä äitiysvaatteita, pitäähän muotojen näkyä!
Maailmalla. Raivostuttaa tuo Rick 52v joka pokkana selittää että on elänyt nyt niin kauan yksin että haluaa vakiin
Elänyt kauan yksin ja ne hänen nuorimmat lapset oli ihan sylivauvoja
..jatkuu... Täytyy pilkkoa teksti taas osiin ettei ihan kaikki häviä jos viesti häviää...
Hea. Kyllä oli kiusallista meininkiä Lake Placidissa! 🙄 Ja taas uudestaan provosoitiin Jovi toistamaan samat sanomiset altaalla ja taas uusi mielensäpahoittaminen Yaralta (joka näytti esittelevän silikone... eh... istui altaan reunalla). Pakko olla käsikirjoitettua! Lisäksi ihmetytti Andrei joka haukkui Lorenin kieroksi, käärmeeksi ja Libby joka nautti Lorenin peloista ja haukkui häntä jänishousuksi. Oon kyllä team-Loren tässä tapauksessa. Ihmettelin myös noita hotellihuoneita, olen kuvitellut Lake Placidia joksikin luxuspaikaksi mutta jotenkin huoneet näyttivät vanhanaikaisilta kuin jostain kasarilta. Eikä paikka muutenkaan näyttänyt sellaiselta jonne tullaan näyttäytymään.
Muuten, pisti silmään että Gino oli Jasminen puhelimessa nimellä Gino Narcissit😂
Missä v- ussa ne juonipaljastukset, kuten otsikko lupaa????
Ihmettelivät jälkipyykissä, miten tuo nukkenainen haluaa taas marokkolaisen miehen, vaikka edellinen karahti kiville samoista syistä kuin nytkin.
Joku heitti, että onko nainen itsekin marokkolaista syntyperää?