Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 Days Fiance juonipaljastuksia

Vierailija
15.08.2024 |

Tässä uusi ketju, kun entinen on jo turhan pitkäkin. Nyt ripeästi tätä kommentoimaan, niin saadaan tämä jaloilleen.

Itse olin poissa tv:n äärestä, onko Emilyn ja Koben häät olleet jo? Eksähän ei tullut tapaamiseen, mikä on täysin ymmärrettävää, miksi olisi tullut? Milloinkahan tulee uusintana sen jälkeinen jakso?

Kommentit (740)

Vierailija
621/740 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Jenny ja Sumit ovat uudella Maailmalla kaudella? Hehän ovat jo vanha pari.

Eivätkö he kuulisi Häiden jälkeen sarjaan?

Vai onko minulla mennyt sarjat sekaisin?

Samaa ihmettelen. Onko niin rahapula, että tuotanto on säälinyt?

Jenny taitaa nyt elättää Sumitia ja appivanhempia, viimeisetkin rahat hupenevat älyttömään kahvilayritykseen. Voi, jenny parka.

Vierailija
622/740 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kemikaaleissa tai pöllyissä toi Tim on? Onko missään juonipaljastusta siitä?

Reddit: Kuulemma ptoosi vaivaa.  En sitten tiedä miten se vaikuttaa ääneen ja rauhallisuuteen.

Jaahas. Ja mikä mahtaa olla tämä ptoosi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/740 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Jovi ei loukannut Yaraa mitenkään viittaamalla tämän kauneusleikkauksiin, siinähän puhuttiin avoimesti Loreeninkin operaatioista, kaikkihan sen tietävät. Yaran nuoruudenkuvat on esitelty somessa. Nenänsä halusi korjauttaa ensimmäisenä, eihän siinä mitään, niin ovat monet tehneet. Muut korjailut siihen päälle. Jovihan kehui vaimoaan, että näyttää nyt paremmalta kuin ennen.  Yaralla taitaa liittyä siihen jotain muitakin traumoja, mihin vihjaisi. 

Vierailija
624/740 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eläytymistä. Sitähän näyttelijät tekee. Jotkut kuulema kaivaa surullisissa kohtauksissa jonkin oman elämän surun, jota käyttävät saadakseen kyyneleet vuotamaan. Jasmine taitaa kyllä itse uskoa omaan imagoonsa huonosti kohdeltuna naisena.

Näyttelijät käyttää mentholitikkuja jotta saa silmät ja nenän vuotamaan. Joskus tehostetaan käyttämällä pippuripitoista liuosta.

Ennen vanhaan käytettiin sipulia.

Jasmine saattanut kiskoa nenäkarvoja irti, jotta saanut kipeät itkut aikaiseksi, nenän vuotamisineen :D

Tää Jasmine on yksi etovampia tyyppejä ohjelmassa. Se rannalla syöminen sai kyllä oksennuksen suuhun. Ja aina kun hän puhuu on niin kuin kertoisi Mattille tarinaa mitä hänelle/heille on tapahtunut.

Niin näyteltyä ja teen

Jasminen menneisyydessä on paljon epäselvää, huhuttu, että on ollut pidätettynäkin ja maa alkanut polttaa jalkojen alla Panamassa.

Vierailija
625/740 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rob ja Sophie. Olen pitänyt enemmän Robista, joka kait rakasti juonittelevaa Sophieta enemmän kuin tämä miestä. Sophie äitinsä kanssa ovat viettäneet kiertelevää elämää miesten kustannuksella, Sophie pitää vieläkin Robia koukussa tapailemalla silloin tällöin. Robin menneisyys ei tosin ole auennut sarjassa, mutta vaikuttaa paremmalta mieheltä kuin siellä moni muu.

Vierailija
626/740 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "virallinen" uusi ketjuko ei nyt sit enää kelpaa kun tää näkyy olevanki se aktiivinen ketju?

Vierailija
627/740 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rob ja Sophie. Olen pitänyt enemmän Robista, joka kait rakasti juonittelevaa Sophieta enemmän kuin tämä miestä. Sophie äitinsä kanssa ovat viettäneet kiertelevää elämää miesten kustannuksella, Sophie pitää vieläkin Robia koukussa tapailemalla silloin tällöin. Robin menneisyys ei tosin ole auennut sarjassa, mutta vaikuttaa paremmalta mieheltä kuin siellä moni muu.

Sophien esittämät paniikkikohtaukset ovat näköjään parantuneet itsestään.

Vierailija
628/740 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ihan uudesta kaudesta. Nyt ollaan siinä rajoilla, että mä alan vieroittamaan itseäni tästä sarjasta. Koko tämä kattaus tyyppejä joille on valmiiksi käsikirjoitettu ihme ongelmia jo ennen kauden alkua ja kenelläkään ei ole sellaista kivaa, normaalia suhdetta 😒

Uusi super inhokki on tämä tyhjäpäinen meikkipelle barbie. Luulin ensin, että kyseessä on joku 14-15 itseään täynnä oleva pissis, mutta onkin 27v muija jonka ainoa tavoite on mennä kihloihin 😬 Tämä airhead sukii koko ajan tukkaansa, sutii jo olemassa olevan sentin kerroksen päälle uutta pakkelia ja peilaa itseään joka kulmasta, joka paikassa ja jopa siskonsa auton peruutuspeilistä. Kihloissa oli jo yhden musun kanssa ja nyt taas uutta kehiin kun kihloihin on päästävä. Ei takuulla onnistu tämäkään suhde. Muija kun etsii sormusta, ei puolisoa jota rakastaa.

Laura. Just joo. Veah ja Sunny kuvio 2.0 tuli heti mieleen. Tämä on jo nähty. Sillä lisäyksellä, että on vielä roiskaistu tämä TLC:n vakiomauste vanha nainen ja paljon nuorempi mokkakorva soppaan. Takuu draamaa.

Autisti mies ja vielä näkymätön mysteerinainen. Niles ja Matilda 2.0. Ihan kuin olis tämäkin juoni jo nähty...

Alkoi ärsyttää jo tunnin kohdalla tämä uusi kausi ja tekemällä tehdyt valmiit draaman ainekset. Mä olen ehkä niitä harvoja jotka kaipaavat sitä ekojen kausien oikeaa fiilistä! Saman ikäiset ihmiset oikeasti rakastuivat ja halusivat elää yhdessä. Haasteet oli viisumin kanssa, tapojen yhteensovittamisessa jne. Sellaisia arjen oikeita pikku ongelmia. Nämä överidraamat ei vaan nappaa, ei mulle ainakaan. Varmaan tämä uusien katsojien sukupolvi, joka ei jaksa edes kahta minuuttia katsoa jotain TIk Tok videoklippejä ei kestä myöskään katsoa tavallista arkielämää, vaan pitää olla aina jotain draamaa. Siispä kanavat antaa mitä katsojat tilaa. 

En tiedä, tämä varmaan jakaa mielipiteet kahtia, toiset tykkää näistä tekemällä tehdyistä juonista, toiset kaipaa niitä vanhoja hyviä aikoja.

Sen verran pitää kyllä vielä katsoa, että näkee ne loput parit, tosin näytti olevan jos mahdollista vielä pahempaa huttua tulossa. Sen jälkeen päätös katselun suhteen.

Vierailija
629/740 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Silvan siskokset" ja "Loreeni" ovat muuttuneet ikävänoloisiksi. Näkevät itsensä aina hyviksinä. Kauankohan se Alex jaksaa kuunnella muijansa marinoita, kun tälle vatvoo miten taas on sanottu ja tehty väärin.

Sillä kuusikon lomareissulla koko ajan suipielet alaspäin.

Alan usko että ne kaikki leikkelyt ja kipulääkkeet tekevät ihmisestä h irviön. Aivan kuten Jasmine on jo pitkän aikaa ollut.

Se ilme mikä sillä autossa välähti kun olivat Mattin ystävää menossa katsomaan. Näki oikein että suunnitteli jo kiivaasti että mitä ja miten paljastaa salaisuuksia.

🙈

Tässä uudessa alkaneessa kaudessa eniten häiritsee se, että ihmiset ovat edellisien kausien toisintoja.

Toivon ainakin ettei sieltä vielä pomppaa jotain edelliskauden ylijäämäparia.

Vierailija
630/740 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEA. Mä jo luulin ettei mikään mitä mollohuuli Darcey tekee ärsyttäsi, vaan niinpä ärsytti. Ja niin ärsytti Jasminekin, josta myöhemmin. Ekaksi Darcey. Muijalla on ikää 50 vuotta ja kun ei kaikki mene mielen mukaan niin viestiketjuun otetaan mukaan vanha isä 😡 Ei helevetti oikeesti! Antaisi nyt jo isänsä elää rauhassa ilman, että kärrää omaa draamakakka lastia sinne vanhan ihmisen riesoiksi! Kyllä tuon ikäisen ihmisen pitää osata omat asiat hoitaa ilman sitä, että luikitaan hakemaan isi apuun. Ja vihoviimeinen osoitus siitä, että tuo eukko olisi hoidon tarpeessa oli tämä vaatevalinta illalliselle. Miten sille ei mene jakeluun, että Miami tai mikä vaan muu paikka, se EI ole tyylikästä tai sopivaa esitellä paljaana roikkuvia rintoja! 🤢 Se ei ole seksikästä, se ei ole hienoa, se on ainoastaan noloa ja täydellisen tyylitajutonta puuhaa.

Jasmine. Toinen jolla selvästi ei mene hissi ihan ylös asti. En ennenkään tykännyt näisesta ja lisää löylyä inhokki ämpäristä tässä jaksossa. Kuka kehuu sillä, että on ollut jo kaksi kertaa naimisissa? Oikein mainosti, että minä olen aviolitto materiaalia, olenhan ollut jo kaksi kertaa naimisissa 😲 Hyvin siihen Matt näpäytti, että ei kuule ole kehumisen paikka tuo. Toinen mikä ärsytti suunnattomasti oli se pinkki sänky. Kun Matt nätisti sanoi, että voisi jotain muutakin väriä olla välillä niin vastaus oli, että Minun lempiväri on pinkki. Kyllähän tämä itsekkyys tiedossa on jo ollut, mutta vähän voisi edes yrittää ottaa huomioon sen toisen toiveita eikä mennä kaikessa kun minä haluan edellä.

Elisabeth ja Andrei ne inhottaa aina vaan enemmän. Libby mokasi ja isosti siinä juhlissa alkaneessa riidassa, eikä ole hänellä mitään syytä esittää loukattua! Päinvastoin, anteeksi saisi pyytää ja kunnolla Lorenilta! Sen sijaan ilkeilee selän takana ja naureskelee toisen peloille. Meillä on sellainen periaate, oikeastaan kunniakoodi tyttöporukassa, että mitään mitä on luottamuksella joku kertonut EI ikinä näytetä viestiä omalle miehelle, sitä ei edes sanallisesti kerrota. Jos on pakko jotain sanoa, niin yleisellä tasolla vaikka niin, että "Annlla ja Juhalla on nyt vähän vaikea tilanne". Muuta ei koskaan sanota. Libby rikkoi luottamuksen ja sen lisäksi vielä tuplana alkoi Alekseille tilittää Lorenin luottamuksella puhumia asioita. V...u mikä lehmä! Näillä näytöillä tää muija olis potkittu pois meidän kaveriporukasta eikä takaisin olis ikinä enää asiaa!

Yaran vaatetus vähän ihmetytti. Kelkkamäkeen kaikki muut laittaa toppatakkia, toppahousuja, pipoja, kunnon ulkoiluvarusteet siis. Yara tulee paikalle avoimessa topissa kummallisen karvapuuhkatakin kanssa ja alaosassa näytti olevan legginsit 😲 Pää paljaana. Hmph. Ei ehkä ole oikea paikka ja aika esiintyä muotinukkena.

Brandon. Hetken jo meinas näyttää olevansa sittenkin mies, vaan jakso loppuu siihen, että pikku tissiposki itkee lattialla kun viininlipittäjä, joka asiaan sekaantuva äitinsä käy taas vaimonsa kimppuun. Jos olis mun mies, paitsi ettei ikinä olis, niin ellei mies osaa katkaista napanuoraa, niin avioeropaperit ilmestyisi nenän eteen ääntä nopeammin.

Vierailija
631/740 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä sanoa Ginosta. Ei voi olla paljon naurettavampaa ja säälittävää ruveta jotain kirjettä väsäämään ja vielä p.a muijalle laskua esittämään. Itsensä tuossa vaan nolaa. Nyt oli sentään korjannut sen kymppitonnin jota viimeksi väitti maksaneensa viisumikuluja. Loppusumma 1275. Noloa tuokin. Jos olisi yhtään älliä päässä olisi vähin äänin kannattanut poistua nuolemaan haavojaan. Mulle ei ikinä olisi tullut mieleen alkaa jotain avautumista kirjeellä laittaa pieleen menneen suhteen toiselle osapuolelle.

No, Gino on katkera ja sen huomaa. On kai jonkun verran sadistisia piirteitä itsellä kun tuskin maltan odottaa seuraavia jaksoja joissa Ginolle lävähtää karuakin karumpi todellisuus vasten kasvoja: Jenkkien lakien mukaan on elatusvelvollinen tulossa olevalle vauvalle ja virallisesti sen isä kun olivat naimisissa vauvan syntyessä 😂

Karsea laki tuollainen vaikka nyt täällä naurattaakin.

Sen verran oli tulevia jaksoja avattu Telsussa, että Julia onkin raskaana jo parin jakson päästä, Loren ja Elisabeth ystävyys loppuu kokonaan ja Yaran kanssa tulee joku riita myös. Ilmeisesti myös Darcey ja Georgi eroavat tämän kauden aikana. 

Vierailija
632/740 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ihan uudesta kaudesta. Nyt ollaan siinä rajoilla, että mä alan vieroittamaan itseäni tästä sarjasta. Koko tämä kattaus tyyppejä joille on valmiiksi käsikirjoitettu ihme ongelmia jo ennen kauden alkua ja kenelläkään ei ole sellaista kivaa, normaalia suhdetta 😒

Uusi super inhokki on tämä tyhjäpäinen meikkipelle barbie. Luulin ensin, että kyseessä on joku 14-15 itseään täynnä oleva pissis, mutta onkin 27v muija jonka ainoa tavoite on mennä kihloihin 😬 Tämä airhead sukii koko ajan tukkaansa, sutii jo olemassa olevan sentin kerroksen päälle uutta pakkelia ja peilaa itseään joka kulmasta, joka paikassa ja jopa siskonsa auton peruutuspeilistä. Kihloissa oli jo yhden musun kanssa ja nyt taas uutta kehiin kun kihloihin on päästävä. Ei takuulla onnistu tämäkään suhde. Muija kun etsii sormusta, ei puolisoa jota rakastaa.

Laura. Just joo. Veah ja Sunny kuvio 2.0 tuli heti mieleen. Tämä on jo nähty. Sil

No nyt ehdin mäkin mukaan tähän uuteen Ensitapaaminen-kauteen.  Kyllä on taas saatu sellainen kattaus että jestas sentään!😬 Se tyyppi joka hoitaa tän sarjan castingin vois ansaita jo Oscarin; joka kerta uusi kausi onnistuu ylittämään edellisen kauden outoudessaan. Kun me katsojat ollaan luultu jo nähneemme kaikki niin taas tulee uudet omituiset tyypit jotka friikkiydessään saa edellisen kauden tyypit näyttämään jo lähes normaaleilta. Mutta ihan just kuin mitä kirjoitit, samat aiheet toistuu niin kuin esim. noi uskontoriidat (pukeutuminen ja hellyydenosoitukset), ikäerot, kirjaindiagnoosit ja pinnalliset ulkonäkökeskeiset plastiikkimissit. Ja miten ihmeessä noi m.uslimien säännöt aina tulee noille yllätyksenä vielä vuonna 2025!!🙄(Oletan että tää on filmattu viime vuonna eikä ysärillä!). Yleissivistys oikein loistaa poissaolollaan. Pareja on lisäksi paljon, alkoi mennä jo tyypit, nimet ja maat sekaisin. Ja ilmeisesti seuraavassa jaksossa tulee uusia naamoja mutta pitää sulatella tätä muutama päivä ennen kuin katsoo sen kakkosjakson.

Vierailija
633/740 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vielä toi HEAn jakso näkemättä mutta kommentoin kuitenkin jo tuota "kolmen parin draamaa" sen verran että miten ihmeessä se kutistui Lorenin ja Libbyn riidaksi ja Yaran osuus jäi unohduksiin? Olihan siinä sopassa vahvasti myös Yaran lusikka hämmentämässä. 

Ja Yarahan esiintyi laskettelupuvussa kun soitti ystävättärilleen, ...taisi sitten vaan sovitella hienoa pukua (sai kauniin pinkin asun sarjaan ja ehkä somekuviin) jos kerran rinteessä on ollut ihan muu vaatetus. Ehkä hänen tarkoitus olikin vaan mennä näyttäytymään ja luomaan verkostoja ja laskettelu oli sivuseikka. Noh, oli vähän ilkeästi ajateltu mutta tulipa mieleen...😆 

Vierailija
634/740 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se "virallinen" uusi ketjuko ei nyt sit enää kelpaa kun tää näkyy olevanki se aktiivinen ketju?

En tiedä muita ketjuja, se alkuperäinenhän on ihan kuollut.

Vierailija
635/740 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tyyppi joka hoitaa tän sarjan castingin vois ansaita jo Oscarin; joka kerta uusi kausi onnistuu ylittämään edellisen kauden outoudessaan. Kun me katsojat ollaan luultu jo nähneemme kaikki niin taas tulee uudet omituiset tyypit jotka friikkiydessään saa edellisen kauden tyypit näyttämään jo lähes normaaleilta.

Sinä se sanoit! Sitä on alkanut pitää vain vähän outoja ja hulluja ihan normi tyyppeinä kun seuraavalla kaudella pamahtaa kehiin astetta kahjompia tapauksia 😃 Mä mietin vaan, että aika halpaa on tuo 1000-1500 taalaa per jakso siihen, että ihmiset suostuvat näyttelemään jotain kajahtanutta latvarosoa, tai totaali bimboa. Se on kuitenkin valtava yleisömäärä joka alkaa somessa viskellä vihoja, häiriköidä niiden normaalia elämää ym. yhtä inhaa.

Mä en suostuisi omaa naamaani, elämääni ja yksityisyyttä myymään ihan noin pikkurahalla! Mutta joo, jos ei niitä ihmisiä olisi, ei olisi meilläkään mitään mistä puhua täällä vauvalla 😁

Vierailija
636/740 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä airhead sukii koko ajan tukkaansa, sutii jo olemassa olevan sentin kerroksen päälle uutta pakkelia ja peilaa itseään joka kulmasta, joka paikassa ja jopa siskonsa auton peruutuspeilistä

Ja tämäkin nuori nainen on huolella peittänyt kaiken yksilöllisen kasvoistaan: huulten kaaret, kulmakarvojen uniikit linjat, ja kasvot meikkinaamion peitossa, joka peittää mikoilmeet. Miksi ketään kiinnostaisi elottomat nuken kasvot, ainakaan pitempään? Minusta näyttää, että esim. Jovi on jo kyllästynyt Yaran synteettiseen ulkomuotoon. 

Vierailija
637/740 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinähän se elämä menee aina vaan eteenpäin 

Vierailija
638/740 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä minä olen ollut ja nyt kaikki taas tuntuu niin vaikealta en halua enempää kirjoittaa siitä mutta eteenpäin on vaan mentävä kävi miten kävi

Vierailija
639/740 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menee hermot! Mitä v...ua ne on taas kaivanu naftaliinista ton pikku-Edin 😡 Se pallo on pyöriny jo ihan liian kanssa näissä eri kausissa ja siitä piti olla jo päästy eroon, niin nyt se kakkakasa on istutettu vielä jälkipyykki kasvoksi. Kim, Jamal ja Ed yhdessä niin siinä oli sitten kaksi inhokkia samalla sohvalla. Piti kaukosäädin olla koko ajan kädessä, että sai kelattua niiden osuudet yli. Jamal ja Ed täysin turhia enää kumpaakaan roikottaa mukana. Kai ne sitten seuraavaksi ottaa Angelan takaisin riehumaan jonkun raukan kanssa jälkipyykkiin.

Vierailija
640/740 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallo Edi pyörii ja Jamal äitinsä kanssa? Mitä ihmettä Jamal äitinsä kanssa sarjaan tuo, äitinsä haikailee sojapojua oppinut toki nauramaan näyttämällä tekohampaitaan. Jamal menee naimisiin Edin kanssa🤓

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän