Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 Days Fiance juonipaljastuksia

Vierailija
15.08.2024 |

Tässä uusi ketju, kun entinen on jo turhan pitkäkin. Nyt ripeästi tätä kommentoimaan, niin saadaan tämä jaloilleen.

Itse olin poissa tv:n äärestä, onko Emilyn ja Koben häät olleet jo? Eksähän ei tullut tapaamiseen, mikä on täysin ymmärrettävää, miksi olisi tullut? Milloinkahan tulee uusintana sen jälkeinen jakso?

Kommentit (740)

Vierailija
581/740 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eläytymistä. Sitähän näyttelijät tekee. Jotkut kuulema kaivaa surullisissa kohtauksissa jonkin oman elämän surun, jota käyttävät saadakseen kyyneleet vuotamaan. Jasmine taitaa kyllä itse uskoa omaan imagoonsa huonosti kohdeltuna naisena.

Näyttelijät käyttää mentholitikkuja jotta saa silmät ja nenän vuotamaan. Joskus tehostetaan käyttämällä pippuripitoista liuosta.

Ennen vanhaan käytettiin sipulia.

Jasmine saattanut kiskoa nenäkarvoja irti, jotta saanut kipeät itkut aikaiseksi, nenän vuotamisineen :D

Tää Jasmine on yksi etovampia tyyppejä ohjelmassa. Se rannalla syöminen sai kyllä oksennuksen suuhun. Ja aina kun hän puhuu on niin kuin kertoisi Mattille tarinaa mitä hänelle/heille on tapahtunut.

Niin näyteltyä ja teennäistä. Aitoa rakkautta ei tuossa "suhteessa" ole.

Vierailija
582/740 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hip hei, tuuli joulun vei. Ehdin katsoa maailmalla jakson ja nyt on enemmänkin kysymyksiä kuin mitään varsinaista kommentoitavaa.

Siis tää Manon keissi. Mitä mulla on mennyt oikein ohi? Kun tää kausi alkoi niin ainakin mä ymmärsin sen niin, että Manonin oli tarkoitus jättää työt ja alkaa viettää aikaa sen pienen pojan kanssa. Miehen piti mennä töihin ja sen takia muuttivat Ranskaan.

Nyt sitten eilinen jakso käänsi kaiken päälaelleen. Ensin Manon huutaa autossa, että hän ei ikinä muuta vuokralle, oma talo pitää olla, hän ei ikinä muuta huoneistoon, oma talo pitää olla. Okei sille, vaan sitten selviää, että tällä miehellä ei ole mitään saumaa mennä minnekään töihin, heillä on rahaa "vain" satatonnia kaiken omaisuuden myynnistä siellä jenkeissä. Lainaa pitäis saada talon ostoa varten mutta tuloja ei ole mitään.

Eli mikä järki tossa Ranskaan muutossa oikein oli?! 😳 Jos tuo hermokireä nainen vaatii oman talon niin hehän on kohta siinä samassa pisteessä, että Manon tekee työt ja mies jää lapsen kanssa kotiin. Mikä muuttui? Ihan sama tilanne kuin oli jenkeissä. Mulle ei nyt kertakaikkiaan aukea mikä on koko tämän muuton pointti?

Kommenttia sen verran, että se Intian "kahvila" saa mulla kylmät väreet menemään pitkin selkäpiitä. Pieni ahdas loukko jossa ei tietoakaan hygieniasta. Jenny, liki 70v on vanhentunut ihan kamalasti ja yrittää toimia jonain baristana, ei apua. Toi ei voi päättyä hyvin.

Pattiya ja aussimies, en muista sen nimeä. Okei, ovat olleet vuosikausia on ja off suhteessa, mutta onko tämä pari taas näitä jotka oikeasti eivät ole enää yhdessä, esittävät vain paria? Koska siitä tän miehen baarilaulusta huolimatta mä en ainakaan pysty näkemään heidän välillään mitään aitoa kiintymystä.

Mun veikkaus on, että Tell Alliin kun päästään niin Greta ja Matthew on eronneet, tai siis hehän on jo, jota sanoin heti kun kausi alkoi, että tää pari eroaa 100% varmasti. Aussipari eroaa, Chloe ehkä vielä chillaa Aruballa, Jenny nyt jää Intiaan kuolemaan saakka, kahvila vaan on konkurssissa. Darcey ja Georgi on jo eronneet oikeassa elämässä, samoin Luke ja Madelein. Manon jää nähtäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/740 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa oon ihmetellyt, tuota Manonia siis. Muutenkaan eivät oikein istu tähän formaattiin.  Mietin jo että onks tuotanto vaan ajatellut että kun noi on kertakaikkiaan niin omituista sakkia ja muita ei satuttu saamaan niin otetaan  ne mukaan jotta katsojilla olisi edes jotain ihmeteltävää.  Ja koko se porukka, suku ja perhe siellä juhlissakin, tuntuivat niin kylmiltä, kuin olisi ollut ventovieraita toisilleen.  Onks ranskalaiset oikeesti  tuollaisia? 

Muutenkin koko kausi taisi olla enemmän tai vähemmän kokeilumielellä olleita pareja (no, mulla on joku jakso vielä näkemättä), haetaanko vain julkisuutta itselle tai jollekin itselle tärkeälle asialle (Greta >< eläinten oikeudet) tms. ? En tiedä. Ei kai mielipide lapsen hankinnastakaan heilahtele muutaman kuukauden välein tai jos heilahtaa niin pitäisihän se ottaa puheeksi kumppanin kanssa ennen kuin muuttaa lopullisest  toiselle mantereelle.

Lisää uudessa viestissä...

Vierailija
584/740 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, pitkä viesti hävisi kuin tuhka tuuleen... ei tullut edes viestiä että olisi juuttunut jonnekin jonoon... Täytyy katsoa huomenna jos jaksan kirjoittaa uudelleen.  (Tää on se syy miksi välillä pilkon tekstin pienempiin pätkiin!).

Vierailija
585/740 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein testin ja syy selvisi miksei viestiäni julkaistu

1. Epäilemäni sana oli um.pitun.nelissa

2. Epäilemäni sana oli bulgarialaisen tanssin nimi h.o.r.otanssi

Jompikumpi tai molemmat ilmeisesti kiellettyjen listalla. Ärsyttää kun pitkä viesti meni hukkaan!

Vierailija
586/740 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein testin ja syy selvisi miksei viestiäni julkaistu

1. Epäilemäni sana oli um.pitun.nelissa

2. Epäilemäni sana oli bulgarialaisen tanssin nimi h.o.r.otanssi

Jompikumpi tai molemmat ilmeisesti kiellettyjen listalla. Ärsyttää kun pitkä viesti meni hukkaan! 

Mä oon ruvennut tekemään niin, että kun saan viestin kirjoitettua mä otan siitä kopion ennen lähetystä juuri tuon takia, että jos jonkun sanan takia jää matkalle niin ei tarvi koko litaniaa kirjoittaa uudelleen. Muokkaa vaan tekstiä niin, että ottaa ne epäilemänsä sanat pois ja lähettää uudestaan.

Tuota edellistä viestiä piti kommentoida sen verran, että tuo Gretan mielenmuutos lapsiasiassa on melko varmasti käsikirjoitus. Syy jolla saadaan se suhde loppumaan tässä sarjassa.

Mietin jo silloin kun Greta muka muutti toiselle puolelle maailmaa, että mukana oli yksi matkalaukku ja lentolaukku 😲 Muutama tän sarjan tyyppi lähtee viikonloppumatkallekin isommilla matkatavaroilla. Siitä tiesi, että tää suhde on varmasti ohi viimeistään vikassa jaksossa. Greta ei sitä kotiaan tyhjentänyt mitenkään, ei puhettakaan myymisestä tai vuokraamisesta. Hyvä kun ei jättänyt lähtiessään valoja päälle odottamaan paluuta.

Nyt mä jään odottelemaan sitä viestiä joka katosi uudelleen kirjoitettuna 👍 

Vierailija
587/740 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ilmestynyt kadonnut viestini yön aikana takaisin. 😒 Kirjoitan nyt sitten useassa pätkässä jottei tarvi niin kovasti muistella jos joku taas katoaa. Oon katsellut noita sekaisin, välillä vain puoli jaksoa ja taas jotain muuta niin menee tässäkin varmaan kaudet sekaisin mutta toivottavasti ei ketään haittaa. 

Aloitan  Darceysta; H.or.o-tanssi. Okei. 😂😂😂 On siinä tanssilla nimi, suomeksi ois ehkä voinut vaikka yhdellä kirjaimella muuttaa!   Huvitti lisäksi kovasti se kohtaus kun poistuivat hääjuhlasta. Darcey u.m.p.itunnelissa, Georgi taluttaa käsipuolesta autoon, perässä Florian hipsii laahusta kannatellen kuin joku lakeija prinsessan peräss  ja jononjatkona Stacey laskuhu.malaisen näköisenä. Kuvausryhmällä on selvästikin huumorintajua ja on niillä varmaan ollut hauskaa näitä pareja kuvatessa. 

Vierailija
588/740 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cloen äiti Aruballa. Miten noin älykäs (???) ihminen ei tajua että kaikkialla maailmassa ei eletä kuin Usassa ja paasaa siitä 32 asteen kylpyvedestä?😩 Kokemuksesta tiedän että aurinko lämmittää hyvinkin lämpimäksi veden jonka säiliö on katolla ja putket pintavetoina. Ärsyttävää, selkeästi äiti haluaa löytää puutteita tai sitten TLC on kirjoittanut listan mistä kaikesta pitää valittaa.  Mun mielestä Johnyn asunto oli ihan kunnollinen koti poikamiehelle. Eikä kaikki muutenkaan tykkää puutarhahommista ja siinähän olisi Cloelle hyvää ajankulua kun pistäis pihan kuntoon. Komeroita saa lisää kun huomaa että homma alkaa toimimaan mutta tässähän mustasukkainen morsian onkin suurempi uhka suhteelle kuin rikkaruohoinen piha tai kaappien vähäisyys. 

Cloe kehui olleensa hyvässä työssä äidillään. Ei sitten tainnut jäädä mitään sukanvarteen kun on taloudellisesti noin riippuvainen muista?

Jatkuu joskus iltapäivällä...

Vierailija
589/740 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas...

FamilyCafe, heh. Juu, ei jatkoon... toivottavasti länsi-ihmiset kiertää kaukaa tuollaiset, vatsa on Intiassa kovilla muutenkin😆. Itse olen aika huolettomasti syönyt kaiken maailman (paitsi Intiassa en ole käynyt) katukeittiöissä saamatta vatsavaivoja mutta noudatan kahta sääntöä: 1) Suoraan grillistä kuumana ja läpikypsänä. 2) vain pullotettua juomaa jonka korkkaan itse.  Nyt tuli opetus että ei kahviakaan mistään pikkukioskista tai vastaavasta kun ei tiedä mikä sakki sitä kahvilaa pitää. Kummasti vaan Jennyn hermot kestävät tuota tilannetta, oma pinna olis katkennut jo aikoja sitten.  Ja tuota perheasumista en kestäisi kuin max viikon. 

Jatkuu...

Vierailija
590/740 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Vielä Jasminesta... Järkyttävän näköiset ne Jasminen  pikkubikinit siellä uimarannalla😅, ne oli varmaan tarkoitettu jollekin A tai B-kupeille ja kun tämä puki ne jättilollojensa päälle niin just ja just kriittiset kohdat peittyi. Toi pariskunta varmaan olisi herättänyt huomiota rannalla ilman kuvausryhmääkin.  Ja siellä ultrassa melkein kävi Jasmine sääliksi kun Matt vaikutti niin harmistuneelta vauvan sukupuolesta. Mutta vain melkein,  muistin aika äkkiä miten Jasmine on kohdellut muita ja täytyy kai tässä todeta että se karma! No, noi tais olla jo eronneet ja eiköhän se Jasmine jostain löydä taas uuden hömelön kus.etettavaksi ja elättäjäksi jos aviomies Gino onnistuu jotenkin sulkemaan rahahanat. En tiedä mitä noiden lainsäädäntö sanoo puolison elatusvelvollisuudesta tässä tapauksessa kun lapsen isä on todistettavasti joku muu kuin aviomies. No, eiköhän tuosta vielä kuulla...

No niin, nyt kohta alkaakin jo pitää paikkansa kun joku aiemmin tässäkin ketjussa väitti että joku mummo se vaan täällä juttelee itsekseen, paitsi etten ole mummo. 😂 Nyt vaikenen hetkeksi ja annan vuoron muillekin tuulettaa ajatuksiaan sarjasta. 

Vierailija
591/740 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meitä on sitten ainakin kaksi mummoa täällä juttelemassa yksinään (paitsi etten minäkään ole mummo) ja kummasti kuitenkin lukijoita näkyy olevan enemmänkin kuin me kaksi. Onkohan koko vanhainkoti tullut tänne lukemaan? 😉 

Jasminesta ja Ginosta mun mielipide taas on se, että Jasminesta en koskaan tule pitämään, koska kukaan normaali äiti ei lapsiaan hylkää niinkuin tää nainen hylkäsi poikansa sinne Panamaan, vaan Gino sai ihan sitä mitä ansaitsi! Mä en vaan voi sietää näitä nettiä selaavia käteen vetäjiä 🤢 Ei muka ole pettämistä kun ukko huohottaa netistä löytämiään kuvia ja samaan aikaan hiki päässä vatkaa nakkiaan. Hyi oksennus! Toinen yhtä iso sika oli Rob. Petti Sophieta minkä kerkis ja se nilviäinen kerjäsi livekuvaa muilta naisilta makkaran vatkausta varten. 

Jos mun ukko jäis edes kerran kiinni moisesta puuhasta niin se olis ex nopeammin kuin ehtis anteeksi sanoa. Mun kirjoissa nää nettihommat on pettämistä, piste. 

Ja Gino itse suostui avoimeen avioliittoon kun ei saanut lippua salkoon niin sanotusti, joten turha sen naamaa vääntelevän kalju kuulan on kitistä tulleensa petetyksi. Sori, verenpaine nousee 😉 Jos ei joku huomannut niin mä inhoan Ginoa! Sillä vielä kaiken muun "hauskan" lisäksi oli niitä pissi ja kakka leikkejä. Yök.

Ylipäätään tässä sarjassa ja ihan oikeassakin elämässä jos kohdalle osuu pettämistä niin siihen on vain yksi ratkaisu: Se on pystyttävä a) antamaan oikeasti anteeksi ja b) unohtamaan. Jos jompikumpi jää puuttumaan on parasta lopettaa se suhde siihen! Se tulee loppumaan anyway omaan mahdottomuuteensa jos aina riidan tullen nousee pintaan se pettäminen ja sen ruotiminen. Joko siitä pääsee yli ja se unohdetaan, tai mennään suoraan eri teille.

Vierailija
592/740 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenny lähtenyt Intiasta

Vierailija
593/740 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenny lähtenyt Intiasta

Feikki uutinen. Esimerkiski Jennyllä on nykyään tumma tukka ja tuossa vielä tekstiä aiheesta:

Jenny is still living in India with her husband, Sumit.

Recent Updates: As of December 2025, the couple continues to appear on 90 Day Fiancé: The Other Way.

Relationship Status: The couple celebrated their fourth wedding anniversary recently. 

Despite early reports suggesting they might have left, recent updates indicate they are still in India. 

Vierailija
594/740 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettelisi jos Jenny lähtisi. Ei ole mun mielestä näyttänyt onnelliselta pitkiin aikoihin näissä jaksoissa. Eihän tuommoinen asuminen suvun kanssa sovi vanhenevalle länsimaiselle naiselle yhtään, vielä kun anoppi on suunnilleen samaa ikäluokkaa. Minä en lähtisi edes yrittämään tuota kuviota vaikka olisin kuinka rakastunut!

Mullekin moni näistä 90-days-pareista on sellaisia etten pidä kummastakaan osapuolesta, just toi Jasmine-Gino paras esimerkki mikä oli tuossa edellä. Robista en aluksi tajunnut mikä on miehiään, enkä myöskään Jamalista. Nyt yksi mun suosikki on Aussi-Dylan mutta pelkään että eiköhän heidänkin tarinaan ole joku toinenkin koira haudattuna, Pattiyan holtittoman tuhlauksen lisäksi. Tykkään niin tuon Dylanin aksentista mutta hänellekin varmaan olis tarjontaa naisista niin paljon kuin haluaa.  Yks josta aikoinaan pidin oli Shawn (en ole varma onko nimi oikein) joka asui jossain Hollywoodin lähellä, kampaaja joka meni naimisiin nuoremman miesystävänsä kanssa. Vaan hänkin taisi olla sellainen jolla oli välisuhteita ennen kuin poikaystävä muutti Usaan.  Sitten Niles sekä se suomalaisen oloinen Mike joka oli (vai onko edelleenkin?) naimisissa Natalien kanssa. 

Vierailija
595/740 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasmine märsysi kuinka kaikki miehet tahtoo vain poikia? Unohtanut siis tyystin aiemmat lapsensa, muistaakseni poikia. Sisarta näyttelevä taisi olla muka vanhin tyttö.

Vierailija
596/740 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
597/740 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks josta aikoinaan pidin oli Shawn (en ole varma onko nimi oikein) joka asui jossain Hollywoodin lähellä, kampaaja joka meni naimisiin nuoremman miesystävänsä kanssa. Vaan hänkin taisi olla sellainen jolla oli välisuhteita ennen kuin poikaystävä muutti Usaan.  Sitten Niles sekä se suomalaisen oloinen Mike joka oli (vai onko edelleenkin?) naimisissa Natalien kanssa. 

Shawn oli just se vanhempi mies jonka poikaystävä halusikin muuttua tytöksi. Se poika-tyttö joka oli häistä liki 2 tuntia myöhässä ja ilmestyi sinne siinä hirveässä läpinäkyvässä rätissä kalsarit vilkkuen. Taisivat sopia avoimen avioliiton koska Shawn ei halunnut vaimoa vaan miehen, eli ovat naimisissa mutta Shawn jatkaa elämää miehiä tapaillen.

Mike on hakenut eroa mutta se on epäselvää onko Natalie allekirjoittanut ne paperit. Edelleen on Mike uuden tyttiksen Saran kanssa ja taitavat odottaa vauvaa. Se tosin on huhu, ei varma tieto.

Vierailija
598/740 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tietysti Sarper on yks mun suosikkini😁

Vierailija
599/740 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Miken ja tyttöystävän vauvakin jo syntynyt

Vierailija
600/740 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On Miken ja tyttöystävän vauvakin jo syntynyt

Ihanaa! Mikelle suo lopultakin hyvän elämän ja perheen Natalien jälkeen. Yksi tän sarjan karmeimmista harpuista tää Ukrainan lahja TLC:lle.