90 Days Fiance juonipaljastuksia
Tässä uusi ketju, kun entinen on jo turhan pitkäkin. Nyt ripeästi tätä kommentoimaan, niin saadaan tämä jaloilleen.
Itse olin poissa tv:n äärestä, onko Emilyn ja Koben häät olleet jo? Eksähän ei tullut tapaamiseen, mikä on täysin ymmärrettävää, miksi olisi tullut? Milloinkahan tulee uusintana sen jälkeinen jakso?
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (567)
Tuli eilen illalla TLC:llä mainos siitä uudesta B90 Days kaudesta ja vilkaisu Telsuun tuotti tulokseksi sen, että uusi kausi alkaa Tapaninpäivänä 🙂 Nyt onkin sitten paljon näitä uusi kausia. Maailmalla on menossa vasta jakso 9/22, HEA 12/22 ja se uusi pitää sisällään 21 jaksoa eli monta viikkoa on luvassa vain uusia kausia. Pääseekin sitten oikein urakalla laittamaan tänne jaksoselostuksia 😉😂
Jenny on vastikään saanut jonkin aivotapahtuman mutta palannut kyllä Intiaan kun ehti käydä 90 days joulubileissä tässä ihan hiljattain
Vierailija kirjoitti:
Jenny on vastikään saanut jonkin aivotapahtuman mutta palannut kyllä Intiaan kun ehti käydä 90 days joulubileissä tässä ihan hiljattain
Tarkoittaako toi aivotapahtuma jotain kohtausta tai sairautta? Ai kamala jos nyt kävisi jotain ja Sumit joutuisi hoitamaan Jennyä! Mutta se on aina riski, varsinkin jos puolisoilla on erittäin paljon ikäeroa.
Vierailija kirjoitti:
Tuli eilen illalla TLC:llä mainos siitä uudesta B90 Days kaudesta ja vilkaisu Telsuun tuotti tulokseksi sen, että uusi kausi alkaa Tapaninpäivänä 🙂 Nyt onkin sitten paljon näitä uusi kausia. Maailmalla on menossa vasta jakso 9/22, HEA 12/22 ja se uusi pitää sisällään 21 jaksoa eli monta viikkoa on luvassa vain uusia kausia. Pääseekin sitten oikein urakalla laittamaan tänne jaksoselostuksia 😉😂
Hyvä kun tulee uutta porukkaa tilalle, alkaa jo noi vanhat kesto"suosikit" kyllästyttää. Jos tulee vielä joku uusi terapiakausi niin en todellakaan aio katsoa, edellisestäkin kaudesta riitti pari osaa. Päiväkirjoja voisin katsella paitsi ne jaksot joissa on Gino, Jasmine, Andrei, Kara, Yara, Emily jne.
Mulla on vielä monta tuntia katselematonta materiaalia boxilla kun ei oikein ole ollut aikaa katsella niitä pois, mutta silti on kiva käydä aina välillä täällä lukemassa näitä "juonipaljastuksia"... 😂
Pika juonipaljastus 😉 Mullakin on just vielä kesken tää HEA jakso vaan pakko oli tulla avaamaan sanainen arkku kun alkoi ärsyttää.
Kara. Mä oon aina vaan enemmän team G. Jotenkin kauhean kalsea eukko Kara. Tärkeintä on vaan sukia tukkaa ja peilailla. En tykkää.
Libby ja Andrei, niitä kahta mä suorastaan inhoan! Ja nyt taas nousi ärsytyskäyrä kun Libby siellä jeesusteli miten hän ei tiedä voiko olla enää Lorenin kaveri. WTF?! Sinä mietit? Sinä joka olet antanut toisen sulle Luottamuksella laittamat viestit sun kuspää miehesi luettavaksi. Häpeä! Ja pilaat Yaran juhlat, hyökkäät Aleksein kimppuun paljastamalla toisen sulle luottamuksella sanomia asioita vain siksi kun sun kuspää miestä on sanottu kamalaksi kuspääksi. Arrggghhh, mun pää hajoaa! Tää on vaan käsikirjoitettu hömppis, silti meni ihon alle 😜
Seutaava kiukku tuli kun Jovi puuhaa muuttoa takas rämeelle. Wtf sillekin. Jovi itse on puolet vuodesta pois kotoa siellä lautoilla joten eiköhän se ole tärkeintä missä Yaran on paras olla niiden tyttären kanssa? Jos Miamissa on maanmiehia ja siellä on hyvä olla, niin sinne tulee koti. Asiasta ei neuvotella. Sanon minä 😁
Nyt takas jatkamaan jaksoa vaan sen verran yleinen huomio, että Jasmine itki ihan oikeasti. Nää silmien hieromiset ja nyyhkimiset on aina teeskentelyä, mutta silloin kun itkee oikeasti niin nenä alkaa vuotaa! Jasminella valui sekä kyyneleet, että räkä nenästä, eli kyllä se itki. Taito se on sekin jos onnistui kuvausta varten tiristämään oikean itkun 👍 Lisää juttua kunhan on taas jakso katsottu loppuun, jälkkäri + maailmalla jakso ja jälkkäri.
Yes! Vihdoinkin koitti se päivä kun Ron sanoi Bettylle, että nyt ole hiljaa! 👍 Ja Betty totteli. Tää joka paikkaan nokkansa tunkeva ärsytys sai kerrankin nenilleen. Ihan liian kauan se on häärännyt Brandonin ja Julian elämässä ja nytkin oli jo laittamassa siihen lapsiasiaan lusikkansa soppaan, vaan Ron laittoi eukon kuriin. Ihan oikein Ron myös sanoi, että Julian keho, Julian päätös. Turha se Brandoninkaan oli ottaa kierroksia, että kyllähän minä pitelen kädestä ja tulen mukaan. Leikkauspöydälle meistä jokainen menee yksin.
Tehtyjä juonikuvioita mutta silti välillä osuu ja uppoaa. Alkaa olla ihan myssyä myöten täynnä näitä tyyppejä, eli ei voi tulla yhtään liian pian se uusi kausi ja uudet naamat ja kuviot! Nämä HEA:t vois kokonaan lopettaa kun siellä kiertää samat tyypit kaudesta toiseen. Jotenkin musta on tullut vainoharhainen, vaan näytti ihan siltä, että tässä vikassa jaksossa oli useammalla vaikeuksia pitää pokkaa 😒 Libby ja Andrei, molemmilla suupielet nyki kun piti esittää vihaista ja nopeasti käänsivät selän ja lähtivät kahlaamaan. Jopa Gino näytti siltä, että se purskahtaa nauruun siinä kun Jasmine kertoi uutisia. En tiedä, ehkä pitäis ottaa pieni tauko koko sarjasta. Ainakin noi jälkipyykit joutuu suurelta osin kelaamaan pikana yli kun en vaan jaksa enää Emilyä ja Kobea, niitä tuntuu olevan nyt joka jakso täynnä ja kaikkea muuta typerää sählätään paitsi ei katsota ja kommentoida jaksoa. Mulla on jo yliannos tätä paria. Uusia naamoja siihenkin sarjaan kiitos.
Seuraavaksi maailmalla käsittelyyn, josko se ei niin paljon ärsyttäisi, paitsi että siellä on Madelein, voi ääh.
Mistähän säkin tiedät kuka on mummo ja kuka ei? Mäkään en ole mummo, silti luen tätä ketjua ja jopa kirjoittelenkin tänne, mitäs siihen sanot?! Amazing Racea en ole koskaan seurannut enkä sen ketjua lukenut saati että olisin kirjoitellut sinne.