Mistä tietää, että on näkijä?
Mietin vain, että näen paljon unia, jotka tulkitsen omien kokemusten perusteella. Samoin jos tapaan jonkun ihmisen saatan tuntea jotain tuntemuksia ja ajatuksissa välähtää ajatuksia, joita sitten yhdistelen kokonaisuuksiksi.
Haluaisiko joku kysyä minulta jotain JO OLEMASSA olevaa asiaa noin kokeeksi? En ole ennustaja.
Kommentit (49)
Ikään kuin kaukokaipuuta.
ap
Vierailija:
Ovatko olleet sängyssä? Tapailevatko tai ovatko tapailleet? Missä ovat alunperin tutustuneet? Kiitos jos autat!!!
Eli kuinka monta lasta minulla on(sukupuolet), miten mieheni kanssa menee?? Tuleeko lisää lapsia? MItä tulevaisuus yleensäkin lupaa, onnea, surua?? Ja miksi??
Kiitos paljon:)
Olin ajatellut laittaa vaalean sinisen kerraston huomenna vaatteiden alle elikkäs laitan sitten sen. Ja todellakin stressaan vaikka yritän jopa olla ajattelematta asiaa (niin vaikeaa). Kiitos ja hyvää yötä. Kaikkea hyvää sinulle!
yhteistä aikaa on vähän arjessa. Kiire ei helpota vielä vuoteen.
ap
Vierailija:
Eli kuinka monta lasta minulla on(sukupuolet), miten mieheni kanssa menee?? Tuleeko lisää lapsia? MItä tulevaisuus yleensäkin lupaa, onnea, surua?? Ja miksi??
Kiitos paljon:)
entiseen pomoonsa. Jos, niin miltä ihastus vaikuttaa? Meille myös lapsiluku, lopullinen siis.
Kiitos, kun ennustit onnea<3 Meillä on kaksi pientä poikaa, eikä yhteistä aikaa ole ollenkaan. Mutta ihanaa olla näin:) Riitoja on todella paljon, mutta jotenkin ovat nyt vähentyneet:) Muutammekin pian uuteen asuntoon:)) Kiitos sinulle ja hyviä jatkoja:)
Eli olen eroamassa, ja työtön. Mitä on edessä?
Tulosta tulee, mutta hitaasti. Tärkentä olisi pysytellä rauhallisena, vaikka sinulla on taipumusta stressata.
ap
Vierailija: