Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää, että on näkijä?

Vierailija
06.02.2007 |

Mietin vain, että näen paljon unia, jotka tulkitsen omien kokemusten perusteella. Samoin jos tapaan jonkun ihmisen saatan tuntea jotain tuntemuksia ja ajatuksissa välähtää ajatuksia, joita sitten yhdistelen kokonaisuuksiksi.

Haluaisiko joku kysyä minulta jotain JO OLEMASSA olevaa asiaa noin kokeeksi? En ole ennustaja.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulosta tulee, mutta hitaasti. Tärkentä olisi pysytellä rauhallisena, vaikka sinulla on taipumusta stressata.

ap

Vierailija:

Mitä sininen väri tarkoittaa? Miten on saadaanko viisi vuotta toivottua tulosta siitä toisesta asiasta? Siihen aloitetaan valmistelut perjantaina. Ja olit oikeassa, ei huominenkaan läpihuutojuttu ole!

Vierailija
42/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikään kuin kaukokaipuuta.

ap

Vierailija:

Ovatko olleet sängyssä? Tapailevatko tai ovatko tapailleet? Missä ovat alunperin tutustuneet? Kiitos jos autat!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kuinka monta lasta minulla on(sukupuolet), miten mieheni kanssa menee?? Tuleeko lisää lapsia? MItä tulevaisuus yleensäkin lupaa, onnea, surua?? Ja miksi??

Kiitos paljon:)

Vierailija
44/49 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ajatellut laittaa vaalean sinisen kerraston huomenna vaatteiden alle elikkäs laitan sitten sen. Ja todellakin stressaan vaikka yritän jopa olla ajattelematta asiaa (niin vaikeaa). Kiitos ja hyvää yötä. Kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija
45/49 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-47

Vierailija
46/49 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteistä aikaa on vähän arjessa. Kiire ei helpota vielä vuoteen.

ap

Vierailija:

Eli kuinka monta lasta minulla on(sukupuolet), miten mieheni kanssa menee?? Tuleeko lisää lapsia? MItä tulevaisuus yleensäkin lupaa, onnea, surua?? Ja miksi??

Kiitos paljon:)

Vierailija
47/49 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

entiseen pomoonsa. Jos, niin miltä ihastus vaikuttaa? Meille myös lapsiluku, lopullinen siis.

Vierailija
48/49 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, kun ennustit onnea<3 Meillä on kaksi pientä poikaa, eikä yhteistä aikaa ole ollenkaan. Mutta ihanaa olla näin:) Riitoja on todella paljon, mutta jotenkin ovat nyt vähentyneet:) Muutammekin pian uuteen asuntoon:)) Kiitos sinulle ja hyviä jatkoja:)

Vierailija
49/49 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen eroamassa, ja työtön. Mitä on edessä?