Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää, että on näkijä?

Vierailija
06.02.2007 |

Mietin vain, että näen paljon unia, jotka tulkitsen omien kokemusten perusteella. Samoin jos tapaan jonkun ihmisen saatan tuntea jotain tuntemuksia ja ajatuksissa välähtää ajatuksia, joita sitten yhdistelen kokonaisuuksiksi.

Haluaisiko joku kysyä minulta jotain JO OLEMASSA olevaa asiaa noin kokeeksi? En ole ennustaja.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskea tukka minulla on, mutta mitään vihreää ei ympärillä. Vihreä on tosin minun lempiväri :-)

Sinusta tulee tunne, että olet keskellä jotain hyvin valkoista. Sellainen viaton vaikutelma. Vai oletko hyvin positiivinen ihminen?

ap

Vierailija:

Kun luin sun viestiä, niin mulle tuli tunne ruskeasta suorasta tukasta, ja jotain vihreätä. Ehkä sun päällä tai sohva tai peitto.

Jos vielä avaat viestin. Kerro tuleeko sulle musta jotain tuntemuksia.

Vierailija
2/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

no kerropa montako lasta minulla on ja missä minä nyt olen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näen enneunia ja aavistan asioita, esim. että joku kohta soittaa ja samassa puhelin soi tms.

Vierailija
4/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelu on sinulle ajankohtaista nyt.

ap

Vierailija:

No kertokaa minusta jotain?

Itse näen enneunia ja aavistan asioita, esim. että joku kohta soittaa ja samassa puhelin soi tms.

Vierailija
5/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Opiskelu on sinulle ajankohtaista nyt.

ap

Vierailija:

No kertokaa minusta jotain?

Mutten opiskele tällä hetkellä kyllä muuta kuin ihanan lapseni kehitystä ja elämää. Eli kotona olen ja välillä töitä teen.

Vierailija
6/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nin repivä ja raastava tilanne, etten enää tiedä mitä tekisin. Paino laskee kuin lehmän häntä, öisin ei saa nukuttua. Vatsassa on suuri möykky, joka vaikeuttaa hengittämistä.

Näkeekö kukaan, koska tilanne laukeaa? Meneekö tässä vielä kauan? Eikö mistään omista ponnisteluista ole hyötyä? Tapahtuiko tänän jotain hyvää?

Tiedän, että tällaiset keskusteluennustukset ovat hömppää, mutta tuntuisi jotenkin helpottavalta jos joku " näkisi" tapahtuuko muutoksia ja millaisella aikataululla....

Vierailija
7/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tulkitset niitä?

Mulla toistuu usein tiettyjä - hämmentäviä unia. Usein herättyäni mietin, mitä ihmettä ne tarkoittaa. Nämä liittyvät parisuhteeseeni. Millä tavalla oppisin tulkitsemaan niitä?

Mutta usein olen nähnyt tiettyihin ihmisiin liittyviä unia, ja unikirjasta katsonut symbolit ja niin ne on ne todeksi käyneet.

Vierailija
8/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä jäät " tuleen makaamaan" eli et näe puita metsältä ja takerrut pahaan oloon. Olet hyvin lähellä asioiden ratkeamista, vaikka se vaatiikin loppuponnistuksen.

ap

Vierailija:

Olen kysellyt tätä tänään jo useammin; mitkä vibat saatte tästä:

Mulla on nin repivä ja raastava tilanne, etten enää tiedä mitä tekisin. Paino laskee kuin lehmän häntä, öisin ei saa nukuttua. Vatsassa on suuri möykky, joka vaikeuttaa hengittämistä.

Näkeekö kukaan, koska tilanne laukeaa? Meneekö tässä vielä kauan? Eikö mistään omista ponnisteluista ole hyötyä? Tapahtuiko tänän jotain hyvää?

Tiedän, että tällaiset keskusteluennustukset ovat hömppää, mutta tuntuisi jotenkin helpottavalta jos joku " näkisi" tapahtuuko muutoksia ja millaisella aikataululla....

Vierailija
9/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näet minulle? Montako lasta ja sukupuolet? Millaisessa työssä näet minut nyt olevan? Ja annan palautetta sillä haluan tietää miten hyvin pitää paikkaansa.

Vierailija
10/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että vastauksessasi on perää, vaikka tämä tällainen harjoitteluennustusketju onkin.

Se ahdistunut, henkisen väkivallan uhri

Vierailija
11/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan lukenut unikirjoja, joten en tiedä niistä.

Yhteen aikaan minulla vieraili unessa tyttö nimeltä " Sue" (eli lausutaan suu) joka kertoili minulle miten asiat menee. Oli ikään kuin totuuden torvi/suu.

ap

Vierailija:

7 kysyy ap:tä noista unista...

Kuinka tulkitset niitä?

Mulla toistuu usein tiettyjä - hämmentäviä unia. Usein herättyäni mietin, mitä ihmettä ne tarkoittaa. Nämä liittyvät parisuhteeseeni. Millä tavalla oppisin tulkitsemaan niitä?

Mutta usein olen nähnyt tiettyihin ihmisiin liittyviä unia, ja unikirjasta katsonut symbolit ja niin ne on ne todeksi käyneet.

Vierailija
12/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisaalta saan vaikutelman sinusta keskellä pahvilaatikoita. Oletko muuttamassa?

ap

Vierailija:

Mä haluan kokeilla kanssa tätä miten toimii?

Mitä näet minulle? Montako lasta ja sukupuolet? Millaisessa työssä näet minut nyt olevan? Ja annan palautetta sillä haluan tietää miten hyvin pitää paikkaansa.

Vierailija
13/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mitä näet lapsilukuuni?

Vierailija
14/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mietin vain, että näen paljon unia, jotka tulkitsen omien kokemusten perusteella. Samoin jos tapaan jonkun ihmisen saatan tuntea jotain tuntemuksia ja ajatuksissa välähtää ajatuksia, joita sitten yhdistelen kokonaisuuksiksi.

Haluaisiko joku kysyä minulta jotain JO OLEMASSA olevaa asiaa noin kokeeksi? En ole ennustaja.

Miltä näyttää parisuhteeni nyt?

Vierailija
15/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä asia on päällimmäisenä mielessäni ollut viimeviikot?

Vierailija
16/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkasit kaksi lasta ja huonokuntoisten kanssa työskentelyä. No, pikkusen pieleen meni. Vain yksi lapsi ja olen leipuri. En ole tällä hetkellä muuttamassa mutta haaveena olisi muutto omakotitaloon. Pahvilaatikko kotoa löytyy juuri nyt mutta lapsen leikeissä ollut mukana.

Vierailija
17/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta, mutta yksi ei ole oma. Tai sitten siinä on jotain muuta erikoista, ehkä teillä on vain hankalat välit? Sanoisin, ettei ole oma.

ap

Vierailija:

Kerro kerro kuvastin, että onko minulla siskoja tai veljiä?

Vierailija
18/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kolme lasta, mutta yksi ei ole oma. Tai sitten siinä on jotain muuta erikoista, ehkä teillä on vain hankalat välit? Sanoisin, ettei ole oma.

ap

Vierailija:

Kerro kerro kuvastin, että onko minulla siskoja tai veljiä?

Mulla on yksi isoveli, seitsemän vuotta vanhempi ja emme ole läheisiä, oikeastaan aika etäisiä, ja yksi isosisko jonka kanssa ollaan läheisiä, eli meitä on kolme sisarusta. Ja mulla on yksi lapsi.

Vierailija
19/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija:

Mitä näet minulle talvea rakastavalle ihmiselle?

Mikä asia on päällimmäisenä mielessäni ollut viimeviikot?

Vierailija
20/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut vähän parisuhdehäikkää miehen kanssa. Viime kesästä lähtien mennyt paremmin, itse asiassa aika hyvin. Näetkö mistä parisuhdehäikkä johtui ja miten meillä tulee jatkossa olemaan?