Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää, että on näkijä?

Vierailija
06.02.2007 |

Mietin vain, että näen paljon unia, jotka tulkitsen omien kokemusten perusteella. Samoin jos tapaan jonkun ihmisen saatan tuntea jotain tuntemuksia ja ajatuksissa välähtää ajatuksia, joita sitten yhdistelen kokonaisuuksiksi.

Haluaisiko joku kysyä minulta jotain JO OLEMASSA olevaa asiaa noin kokeeksi? En ole ennustaja.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toki juhliakin muutamaan otteeseen miettinyt, mutta se ei ole ainakaan minun mielestäni päällimäisenä ollut ajatus. Olen ajatellut kovin erästä miestä, joka on koskettanut minua ennennäkemättömällä tavalla :)

Näetkö siitä jotain?

Vierailija
22/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai näetkö jotakin lapsirintamalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt hän on päässyt tasapainoon omien halujensa kanssa. Tulossa on soutaa-huopaa-kausi niin, että natisette liitoksissanne. Pysytte yhdessä silti, koska haluatte niin.

ap

Vierailija:

Meillä on ollut vähän parisuhdehäikkää miehen kanssa. Viime kesästä lähtien mennyt paremmin, itse asiassa aika hyvin. Näetkö mistä parisuhdehäikkä johtui ja miten meillä tulee jatkossa olemaan?

Vierailija
24/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta nyt hän on päässyt tasapainoon omien halujensa kanssa. Tulossa on soutaa-huopaa-kausi niin, että natisette liitoksissanne. Pysytte yhdessä silti, koska haluatte niin.

ap

Vierailija:

Meillä on ollut vähän parisuhdehäikkää miehen kanssa. Viime kesästä lähtien mennyt paremmin, itse asiassa aika hyvin. Näetkö mistä parisuhdehäikkä johtui ja miten meillä tulee jatkossa olemaan?

Vierailija
25/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on kauhistuttanut omat uneni viimeaikoina, parisuhteeni liittyen. Näen unia pettämisestä ja niin, että mies pettää?

Osaatko vastata jotain tähän?

Kerron enemmän...

t. 7

Vierailija
26/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen miehen näen, että olisko seuraavaksi vauva tiedossa.

ap

Vierailija:

Olen toki juhliakin muutamaan otteeseen miettinyt, mutta se ei ole ainakaan minun mielestäni päällimäisenä ollut ajatus. Olen ajatellut kovin erästä miestä, joka on koskettanut minua ennennäkemättömällä tavalla :)

Näetkö siitä jotain?

Vierailija
27/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pienen miehen näen, että olisko seuraavaksi vauva tiedossa.

ap

Vierailija:

Näetkö siitä jotain?

Lähellä sydäntäni on kyllä pienikin " mies" , oma alle 1-vuotias poikani. Häitä ei taida valitettavasti olla tuttavapiirissäni tiedossa, olisi kyllä mukavaa päästä juhlimaan ja syömään hääkakkua ;)

Vierailija
28/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on joskus kauan sitten pettänyt sinun luottamuksesi, mutta hän ei enää tee niin. Enemmän unesi liittyvät pelkoosi.

ap

Vierailija:

Mua on kauhistuttanut omat uneni viimeaikoina, parisuhteeni liittyen. Näen unia pettämisestä ja niin, että mies pettää?

Kerron enemmän...

t. 7

Vierailija
29/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö minulle lapsia?

Entäs milloin soivat hääkellot?

Olenko oikean miehen kanssa?

Vierailija
30/49 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luin sun viestiä, niin mulle tuli tunne ruskeasta suorasta tukasta, ja jotain vihreätä. Ehkä sun päällä tai sohva tai peitto.

Jos vielä avaat viestin. Kerro tuleeko sulle musta jotain tuntemuksia.

Vierailija
31/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ehkä hän on joskus kauan sitten pettänyt sinun luottamuksesi, mutta hän ei enää tee niin. Enemmän unesi liittyvät pelkoosi.

ap

Vierailija:

Kerron enemmän...

t. 7

Ehkä hän on joskus tehnyt niin tai sitten se on on vain omaa pelkoani. Olen mustasukkainen luonne ja nyt, kun meillä on mennyt hyvin niin jotenkin ne omat pelot on nousseet pintaan. Pelkään menettäväni hänet.

Toivon kaikkea hyvää sinulle ap! Pusuja ja haleja!

Vierailija
32/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuule kelloja, mutta jospa teidät vihitään maistraatissa tai kotona

:-) Tosiaan rauhallista, olet tainnut löytää levollisen olotilan.

ap

Vierailija:

Näetkö minulle lapsia?

Vierailija
33/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasaisen rauhallista näkyy.

En kuule kelloja, mutta jospa teidät vihitään maistraatissa tai kotona

:-) Tosiaan rauhallista, olet tainnut löytää levollisen olotilan.

ap

Vierailija:

Näetkö minulle lapsia?

Häistä on jo sovittu, että ne maistraatissa pidetään.. Kun keretään.. :) Hui, kun oikein sydämessä asti tuntui tuo " olet tainut löytää levolisen olotilan" . On nimittäin aivan totta!!! Taustalla kaikkea pahaa, viinaa, miehiä, pahaa oloa.. Mielisairaala reissujakin. Nyt olen rauhoittunut miehen kanssa yhteiseen kotiin ja olen kuin toinen ihminen, ja oikein onnellinen!!!

Vierailija
34/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liukuhihnahommaa tuo ei ole, mutta hyvin kaikki sujuu.

Päivän väri on sininen.

ap

Vierailija:

Onko huominen lääkärissä käynti turha? Entä mites menee toinen toimenpide, tuleeko toivottu tulos?

Vierailija
35/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna nimiseen naiseen viimeisen vuoden aikana? Mitenkäs omat työkuvioni? Mikä on meidän tämänhetkinen lapsiluku? Entä lopullinen lapsiluku? Kiittää hän.

Vierailija
36/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee pian 10 v. ensi tapaamisesta. Pidetäänkö häät vai kannattaako - ollaanko ne oikeat toisillemme?

Tuleeko lapsia?

Vierailija
37/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työasiasi järjestyvät, sinun ei tarvitse kantaa niistä huolta. Kaksi lasta.

ap

Vierailija:

onko mieheni ollut ihastunut Hanna nimiseen naiseen viimeisen vuoden aikana? Mitenkäs omat työkuvioni? Mikä on meidän tämänhetkinen lapsiluku? Entä lopullinen lapsiluku? Kiittää hän.

Vierailija
38/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sininen väri tarkoittaa? Miten on saadaanko viisi vuotta toivottua tulosta siitä toisesta asiasta? Siihen aloitetaan valmistelut perjantaina. Ja olit oikeassa, ei huominenkaan läpihuutojuttu ole!

Vierailija
39/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko olleet sängyssä? Tapailevatko tai ovatko tapailleet? Missä ovat alunperin tutustuneet? Kiitos jos autat!!!

Vierailija
40/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää pienet häät. Lapsista en osaa sanoa.

ap

Vierailija:

Mitäs ap sanot minulle? Meille tulee pian 10 v. ensi tapaamisesta. Pidetäänkö häät vai kannattaako - ollaanko ne oikeat toisillemme?

Tuleeko lapsia?