Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhelinliittymän vaihto

Vierailija
08.10.2026 |

Olen tuossa näemmä tullut aikalailla nyhdetyksi Elisan taholta. Kk maksu on yli 35€  asiakkaana ollut jo Saunalahden ajoilta. 

Kuinka se nyt tapahtuisi siististi? Ja mitä suosittelisitte?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihdoin kesällä teliaan. Jätin telialle netin kautta soittopyynnön liirtymätarjouksiin liittyen. Pyysin tarjouksen kolmelle liitttmelle. He soittivat jq antoivat hintaan 22,99e/ liittymä ja tein sopimuksen. Samana päivänä elisalta tuli viestillä tarjous 19,90 ja parin päivän kuluttua 15,90. En tarttunut. 

Vierailija
2/11 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vaihdoin kesällä teliaan. Jätin telialle netin kautta soittopyynnön liirtymätarjouksiin liittyen. Pyysin tarjouksen kolmelle liitttmelle. He soittivat jq antoivat hintaan 22,99e/ liittymä ja tein sopimuksen. Samana päivänä elisalta tuli viestillä tarjous 19,90 ja parin päivän kuluttua 15,90. En tarttunut. 

Kiitos vastsuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ite oisin kyllä tarttunut kaikkein halvimpaan, mutta ei taida olla 5g noilla hinnoilla.

Vierailija
4/11 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ite oisin kyllä tarttunut kaikkein halvimpaan, mutta ei taida olla 5g noilla hinnoilla.

Oli 5g. En todellakaan halunnut jäädä Elisalle. Tökeröä hinnan nostoa oli eikä vanhoille asiakkaille mitään etuja. Saunalahdelta lähtien itsekin olin heidän asiakas. Täytyy vain joka vuosi nyt pyytää tarjous. Ensi vuonna dnalta. 

Vierailija
5/11 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5G on tarpeeton, ei mitään hyötyä. Itse en periaatteen vuoksi ota nykyisen operaattorin liittymää mikäli eivät kerralla tarjoa reilusti halpaa. Mikään ongelma ei ole operaatoria vaihtaa

Vierailija
6/11 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi näin: Olin Moin asiakas (50M - 15e + max. 4e puhelut /kk). Aika hidas liittymä. dna:lla oli tarjous: syötä numero, niin ... syötin - vastaus: Moilla hyviä liittymiä, kato ne. Katoin: pskt, nostaneet hintoja!

Sitten Telia teki tarjouksen, mistä en voinut kieltäytyä: 50M 6,99e/kk, mobiilivarmenne sis. hintaan. 24kk soppari. Mietin, et mulla ei tule soittoja kuin soteen, mistä aina takaisinsoitto. Muutaman kerran soitan parille tädille ("yhteydet" on pidettävä kunnossa).

Tuolla olen säästänyt .... aika paljon. Joskus, kun tulee isompia päivityksiä tietsaan (2 kpl.), niin ostan dna:lta "vuorokauden": 0,99e.

Ja tuo kaikki "kuljailu" vain siksi, koska olen pelkällä yltillä (pitkäaikaissairauksia). Jos ois varaa, niin ostaisin vaikka Gigabitin liittymän (tosin mun vehkeet ei luultavasti pystyisi siihen .... :))))

Vierailija
7/11 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi näin: Olin Moin asiakas (50M - 15e + max. 4e puhelut /kk). Aika hidas liittymä. dna:lla oli tarjous: syötä numero, niin ... syötin - vastaus: Moilla hyviä liittymiä, kato ne. Katoin: pskt, nostaneet hintoja!

Sitten Telia teki tarjouksen, mistä en voinut kieltäytyä: 50M 6,99e/kk, mobiilivarmenne sis. hintaan. 24kk soppari. Mietin, et mulla ei tule soittoja kuin soteen, mistä aina takaisinsoitto. Muutaman kerran soitan parille tädille ("yhteydet" on pidettävä kunnossa).

Tuolla olen säästänyt .... aika paljon. Joskus, kun tulee isompia päivityksiä tietsaan (2 kpl.), niin ostan dna:lta "vuorokauden": 0,99e.

Ja tuo kaikki "kuljailu" vain siksi, koska olen pelkällä yltillä (pitkäaikaissairauksia). Jos ois varaa, niin ostaisin vaikka Gigabitin liittymän (tosin mun vehkeet ei luultavasti pystyisi siihen .... :))))

Ai niin, jäi sanomatta, että puheliittymä on Elisan lataus (rekisteröity prepaid; siihenkin saa mobiilivarmenteen, maksaa 3e/kk).

- sama

Vierailija
8/11 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pääsee teliasta irti, kun muihin liittymiin soittaa makaa jo melkosesti mu7hin operaattoreihin verrate,

Tarja

Vierailija
9/11 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oomi ja Moi on halvimmat. Mulla Moi ja ei ole hidas, on 5g. En huomaa mitään eroa edelliseen liittymään. 

Vierailija
10/11 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa nopeus. Ihan oma vika jos ottaa hitaan liittymän.

Vierailija
11/11 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihdoin DNA:han viime keväänä. Seuraavana päivänä Elisalta soitettiin ja tarjottiin halvempaa. 22 e/kk. Tai no, se sama 34 €, mutta siinä on puhelimen osari mukana vielä muutaman kuukauden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä