Alkuraskaudes lämpöä 37,4, saisinkohan saikkua???
Eli palelee ihan kauheesti koko aika, ja viikkoja on jotain vajaa 7. Tekis mieli jäädä kotiin peiton alle vaan eikä mennä huomenna kuudeksi töihin... Mut jos siis mulla tuo lämpö johtuu vain tästä alkuraskaudesta niin voinkohan saada saikkua?!?!?!?!?!?!?
Kommentit (11)
silloin, kun on just sairastumassa. Olo on aivan naatti ja on aivan jäässä. Sinuna olisin pois töistä, jos ei siellä mitään supertärkeää ole.
Sitten vielä ihmetellään, ettei nuoret naiset työllisty.
ekasta poissaolopäivästä? Meillä saa olla poissa töistä kolme päivää ilman todistusta.
On ollu kerran 3 kk putkeen saikulla, koska mittari näytti joka aamu yli 37. Laiska mikä laiska!
Mulla ainakin tuo on jo ihan kuumetta. Virallinen raja on 37.5. Mutta tuo sun lukemakin on lämmönnousua. Olisin pois.
37 tuntuu jo tosi kurjalta ja jään kotiin. Tosin noin " korkealle" lämpöni kohoaa kerran tai kahdesti vuodessa.
oma normaalilämpösi. Minulla on 36.6 ja siinä 37.5 hujakoilla on jo aika kipeä olo. Jos tuntee olonsa kipeäksi, ei työntekokaan luultavasti suju. Etkä missään nimessä ole lusmu. Suomessa on se mentaliteetti että pitää mennä töihin vaikka pää kainalossa.
No eihän ihmisen normaalilämmöllä ole juuri mitään tekemistä raskaana olevan lämmön kanssa. Raskaana olevan lämpötila kyllä nousee ihan varmasti.
Mikäli sinulla ap ei ole mitään muita oireita kuin lämpö, niin sitten sulla varmaan on vaan raskaudesta johtuvaa tuo lämpö. Monilla naisilla on ihan ennen kuukautisiakin lämmöt tuolla tavalla koholla. Ainakin itsellä ollut aina alkukierrosta tosi alhainen lämpö ja loppukierrosta taas korkea. Ihan normaalia hormonivaihtelua tuommoinen. Mut jos taas on jotain muuta oiretta, niin jää heti sairaslomalle, sillä raskaana ollessa kannattaa jäädä vähän tavallista herkemmin sairaslomalle että et saisi jälkitauteja.
Töihin siitä, laiskimus....