Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffeillä nainen kysyi minulta, haluanko tarjota hänelle

Vierailija
08.08.2024 |

Tutustuin Tinderissä nelikymppiseen naiseen. Hän itse alunperin vihjaisi että haluaisi tavata minut. Päätettiin yhdessä, että tavataan treffeillä. Minä ehdotin erästä artesaanipizzeriaa, koska siellä on tosi hyvä ruoka ja se on varsin kohtuuhintainen. Käytiin siis syömässä siellä ja otettiin alkuruoat, pizzaa ja jäätelöä. Loppusumma oli n.30€/hlö. Siellä oli ala carte pöytiintarjoilu, mutta lasku piti mennä maksamaan kassalle. Mentiin sitten lopuksi yhdessä kassalle,nainen minun edelläni ja tarjoilija kysyi häneltä, että maksetaanko samasta vai erikseen, jolloin nainen kääntyi minuun päin ja kysyi: Haluatko sä maksaa molemmat vai maksetaanko erikseen? Minä vastasin tarjoilijalle, että maksetaan erikseen. 

minulle tuli tuosta huono fiilis ja turn off, että hän noin suoraan ehdotti ja suorastaan toivoi, että minä tarjoaisin hönelle. Minun mielestäni ensitreffeillä kumpikin maksaa omansa. Ja jos jollakin ei ole varaa mennä ravintolaan, niin sitten se pitää sanoa suoraan ja ehdottaa jotain edullisempaa tekemistä esim. Kahvittelua. Jos mä olisin halunnut tarjota, niin kyllä mä olisin sen jo kassalle mennessä sanonut. Ja kaiken lisäksi tämä nainen on ammatiltaan diplomi-insinööri ja minä taasen päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, joten mielestäni aika törkeää häneltä odottaa, että minä pienempituloisena tarjoaisin hänelle. Hänelläkin bruttopalkka saattaa hyvinkin olla lähes 4000€/kk Ihan sama kuin jos minä menisin ensitreffeille kaupan osa-aikaisen myyjän kanssa ja kysyisin häneltä, että haluaako hän tarjota minulle.

Kommentit (275)

Vierailija
221/275 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta kyl viimeistelee kaikki halut tapailla suomalaisia naisia :) 

Jos meinaat, ettet halua, että miehen odotetaan tarjoavan, niin muissa maissa on kyllä tilanne siltä kantilta vielä selkeästi huonompi.

Vierailija
222/275 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulet tosissasi, ettei ulkomaisille naisille tarvitse tarjota treffeillä? Söpöä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/275 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä teen juuri noin. Vaadin erilliset laskut, jos mies ei miellytä enkä aio tavata toista kertaa. Jos taas pidän miehestä, annan tarjota ja seuraavilla treffeillä mä tarjoudun maksamaan. 

tuntuu ihan oudolta lukea näitä juttuja, että joillekin naisille on miehet useasti tarjonneet ensitreffeillä, kun minä itse olen käynyt ruokailemassa lounaalla/illallisella 28 kertaa ensitreffeillä ja näistä vain neljä kertaa mies halusi tarjota minulle. Ja kahvilassa olen käynyt ensitreffeillä kolmesti ja siellä kukaan ei halunnut tarjota. 

Siis apua, minulla ovat miehet AINA tarjonneet. Ei tulisi toisia treffejä jos ei sen vertaa ole valmis panostamaan. 

Voisin lyödä 1000 € vetoa että olet merkittävästi paremman näköinen kuin

Aika hemmetin surullista jos pitää paikkaansa, että ei-niin-hyvännäköiset naiset eivät saa mukavaa käytöstä treffeillä. Toisaalta olen kiitollinen että itse olen saanut, mutta kyllä kaikennäköiset naiset ovat mielestäni ansainneet ihan samanlaisen kohtelun, etenkin kun kerta kiinnostusta on ollut, jos on treffeille asti päässyt. 

Vierailija
224/275 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyyneleet valuvat valtoimenaan poskillani, nuo surun vesiputoukset 

Vierailija
225/275 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kätilökin kysyy varmasti, että synnytättekö puoliksi.

onhan se nyt tasa-arvo oltava. mies siihen viereen pylly pystyssä ja kätilö työntää nyrkkinsä miehen perseeseen samalla kun toisella kädellä vetää vauvaa ulos naisesta. pitää miehenkin osallistua.

Vierailija
226/275 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kysymys oli äärimmäisen tökerö. Pitäisi edes antaa kolme vaihtoehtoa, eli mies maksaa molemmat, nainen maksaa molemmat tai kumpikin maksaa omansa.

Tai sitten olla kysymättä mitään ja molemmat maksavat omansa.

Jos edellytys on, että mies maksaa aina, osa naisista voisi elää pelkästään treffailemalla.

227/275 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

tuntuu ihan oudolta lukea näitä juttuja, että joillekin naisille on miehet useasti tarjonneet ensitreffeillä, kun minä itse olen käynyt ruokailemassa lounaalla/illallisella 28 kertaa ensitreffeillä ja näistä vain neljä kertaa mies halusi tarjota minulle. Ja kahvilassa olen käynyt ensitreffeillä kolmesti ja siellä kukaan ei halunnut tarjota. 

Siis apua, minulla ovat miehet AINA tarjonneet. Ei tulisi toisia treffejä jos ei sen vertaa ole valmis panostamaan. 

Sehän olisikin mielenkiintoista saada tietää, että ovatko ne miehet, joiden kanssa minä olen käynyt treffeillä ja maksettu vain omat ruuat, tarjonneet sitten muille naisille...  Ainakin kaksi niistä neljästä miehistä, jotka minulle tarjosivat, sanoivat, että hän haluaa aina tarjota naisille ensitreffeillä, koska "hän haluaa olla herrasmies". Ja yksi sanoi, että hän haluaa tarjota minulle siksi, koska hän itse kutsui minut treffeille.

Vierailija
228/275 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen kysymys oli äärimmäisen tökerö. Pitäisi edes antaa kolme vaihtoehtoa, eli mies maksaa molemmat, nainen maksaa molemmat tai kumpikin maksaa omansa.

Tai sitten olla kysymättä mitään ja molemmat maksavat omansa.

Jos edellytys on, että mies maksaa aina, osa naisista voisi elää pelkästään treffailemalla.

Tökeröä oli se, ettei mies ensin vastannut sille kassahenkilölle. Jos olisi vastannut, ei naisen olisi tarvinnut sanoa mitään tossa omituisessa tilanteessa.

229/275 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on aika typerää toivoa, että pienempituloisemman pitäisi tarjota sille isompituloiselle. En ainakaan itse kehtaisi pyytää.

Vierailija
230/275 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se tarjoilija kysynyt, että yhdessä vai erikseen. Jos menee samalle laskulle, niin senhän voi maksaa kumpi vaan. Tuo kysymys sinällään ei ole vanhentunut.

Jos olisin ollut tuo nainen, niin olisin maksanut kyselemättä omani. Nykyisin perusoletus, että kumpikin maksaa omansa. Jos toinen haluaa tarjota, niin kertoo siitä sitten etukäteen.

231/275 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin ollut tuo nainen, niin olisin maksanut kyselemättä omani. Nykyisin perusoletus, että kumpikin maksaa omansa. Jos toinen haluaa tarjota, niin kertoo siitä sitten etukäteen.

Olen samaa mieltä. Minäkin yleensä ensitreffeillä ravintolassa sanon tarjoilijalle,  kun ollaan lopettelemassa ruokailua, että saataisiinko laskut ja maksetaan erikseen. Jos se mies haluaa tarjota, niin voihan hän itse siinä tilanteessa sanoa, että tuo vaan yksi lasku. 

232/275 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla menisi fiilikset heti jos mies ei eka treffeillä tarjoa. Ja kyllä, aina on miehet tarjonneet ihan ilman neuvottelua. 

kiva lukea tuollaisia kommentteja, kun minulle on 15% miehistä tarjonnut ensitreffeillä, vaikka suurin osa heistä on ollut minua isotuloisempia, eli rahasta se ei ole ollut kiinni.

Vierailija
233/275 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se haluu olla tradwife ja testas oisko susta provideriksi?

Vierailija
234/275 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mun mielestä on aika typerää toivoa, että pienempituloisemman pitäisi tarjota sille isompituloiselle. En ainakaan itse kehtaisi pyytää.

Ai toimiiko parinvalinta sosialismin periaatteilla? Ilmankos homma ei toimi, pareja ei synny ja olemassa olevat parit eroaa. Nyt selkis.

Vierailija
235/275 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tämä trolliketju?

Vierailija
236/275 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kannattaa maksaa ihan itse omat kahvinsa, ja pullansa, koska suomalaiset miehet kuvittelevat, että kun he maksavat, niin pillua on sitten saatava. 

P.S Mites, kun te palstainkkelit pääsette niidenihanien Itä-Euroippalaistrn,tai Aasialaisten naisten kanssa treffeille, niin vaaditteko silloinkin, että nainen maksaa omat kahvinsa ja pullansa, vai tarjoatteko? Nimittäin noissa kulttuureissa mies maksaa, AINA.

Vierailija
237/275 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kannattaa maksaa ihan itse omat kahvinsa, ja pullansa, koska suomalaiset miehet kuvittelevat, että kun he maksavat, niin pillua on sitten saatava. 

P.S Mites, kun te palstainkkelit pääsette niidenihanien Itä-Euroippalaistrn,tai Aasialaisten naisten kanssa treffeille, niin vaaditteko silloinkin, että nainen maksaa omat kahvinsa ja pullansa, vai tarjoatteko? Nimittäin noissa kulttuureissa mies maksaa, AINA.

Silloin se onkin ok, kun kyseessä ei ole -hui kauhea- tasa-arvoa odottava feministi.

Vierailija
238/275 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Minäkin yleensä ensitreffeillä ravintolassa sanon tarjoilijalle,  kun ollaan lopettelemassa ruokailua, että saataisiinko laskut ja maksetaan erikseen. Jos se mies haluaa tarjota, niin voihan hän itse siinä tilanteessa sanoa, että tuo vaan yksi lasku. 

Odota jatkossa, että mies vastaa itse, miten maksu hoidetaan. Tottakai joudut maksamaan omasi, jos ihan itse sanot heti tarjoilijalle, että maksetaan erikseen. Anna miehelle ne ohjat tilanteessa, ensitreffit ei ole päsmäröinnin paikka. Ei mies ala väittämään vastaan, jos olet päättänyt maksaa omasi. 

239/275 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

240/275 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi