Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viesti pettävästä puolisosta

Vierailija
30.07.2024 |

Sain viestin tuntemattomalta puolisoni salasuhteesta. En tiedä uskoakko vai ei, puolisoni väittää ettei olisi ollenkaan totta. Kuinka te toimisitte? En ymmärrä kuka tuollaisia viestejä lähettäisi jos ei olisi perää alkuunkaan.

Kommentit (206)

Vierailija
141/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä viesti tuli väärään numeroon.

Vierailija
142/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin siltä tuntemattomalta jotain lisätietoja todisteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ehkä tyhmä tai vaan nyt pää jumissa, mutta millä viestisovelluksella saa laitettua nimettömänä viestejä? Ettei siis paljastu. Jokin tekaistu sähköpostitili/instatili tms vai joku muu? 

Eikö ne kuitenkin ole jotenkin aina selvitettävissä ja varsinkin, kun joku mainitsi vastanneensa viestiin jotenkin, niin...

Vierailija
144/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ex-vaimo narahti niin, että yöllä alkoi kilistä viestiä puhelimeen. Hän nukkui, mut mä kuulin kun viestejä tuli. En niitä tietenkään nähnyt, mutta kun tuota oli jatkunut jo monta yötä niin sitten yhtenä päivänä sanoin, että joku viestittää sulle yöaikaan ja mulla on epäilys. Avaatko puhelimen ja ojennat niin poistetaan epäilykset. Eipä antanut. Siitähän se sitten monen mutkan kautta avioeroprosessi lähtikin käyntiin ja kaikki selvisi kyllä aikanaan. Miehen nimi kenen kanssa oli petetty, mitä kaikenlaista oli tapahtunut ja niin edelleen. Se vyyhti kyllä lähtee siitä sitten avautumaan tahtoi tai ei. Että näin miehenä yhdyn näihin kommentteihiin, että jos epäilys vain on, pyydät sattumanvaraisessa tilanteessa vain että avaa ja antaa sulle. M38

Entä jos ei ole pettänyt, mutta puhelimessa on jotain muuta salaista tai noloa, mitä ei halua näyttää.

Vierailija
145/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En usko huhuja, omaa asiaansa ajaa jokainen puhuja."  -Atomirotta

Eli, todisteitä pöytään tai ainakin todella luotettava lähde joka ei hyödy tiedosta millaan tapaa.

Vierailija
146/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ehkä tyhmä tai vaan nyt pää jumissa, mutta millä viestisovelluksella saa laitettua nimettömänä viestejä? Ettei siis paljastu. Jokin tekaistu sähköpostitili/instatili tms vai joku muu? 

Eikö ne kuitenkin ole jotenkin aina selvitettävissä ja varsinkin, kun joku mainitsi vastanneensa viestiin jotenkin, niin...

Prepaid-liittymä tai vaikka sähköposti Aku Ankan nimellä. Millä niitä selvittää. Poliisikaan ei tutki, kun asiaan ei liity rikosta.

Vierailija
147/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt miksi jotkut laittavat yksityisetsivän puolison perään, jotta saavat kiinni pettämisestä? Mitä hyötyä siitä on lopulta? Joka tapauksessa suhde on mennyttä, eikä ole mitään järkeä saada sillä keinolla suhde toimimaan. Parempi heittää hanskat nurkkaan ja erota, jos edes epäilee. 

Nohh kun ei se suhde välttämättä ole mennyttä. Ei sun mielipide ole ainoa oikea. Kyllä sen luottamuksen voi takaisinkin saada jos molemmat sitä haluaa, kokemusta on.

Vierailija
148/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Sen verran olen treffaillut miehiä, että hyvinkin monella on noita prepaideja. Siitä aina tietää, että mies on varattu, kun on lähettänyt viestin, mutta se ei mene perille puhelimeen. Puhelin on siis suljettu ja avataan sitten taas parin päivän päästä kun on hyvä hetki.

Arvioin, että varatuista miehistä vähintään kahdella, kolmella kymmenestä on erillinen puhelin, jossa on prepaid."

Hyvin monella sinkullakin on prepaid treffailukäyttöön, moni ei halua ihan heti antaa oikeaa numeroaan. Toki ehkä sinkulla ei ole niin tarvetta sammutella sitä jatkuvasti, jos ei nyt ole törkeä häntäheikki.

Vierailija
149/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen viestin voi lähettää myös joku, joka on mieheesi ihastunut. Joku jolla on nuppi vähän epätasapainossa ja ajattelee, että kun te eroatte, mies on hänen. 

Työkaveri, teidän joku tuttu, sun kaveri, jopa sun sukulainen. 

Ja jos on vielä hullumpi päästään niin ei laittele edes tuollaisia viestejä, vaan puhuu pitkin kaupunkia miten on menossa naimisiin mieheni kanssa ja minä olen mustasukkainen enkä hyväksy heidän suhdettaan.... 😂 Kokemusta on. Hän ei vissiin hoksannut että jos molemmat on jo naimisissa niin ei he voi uudelleen naimisiin mennä.

Vierailija
150/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
151/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo meillä keskusteltaisiin puolison kanssa läpi.

turha sinun kanssa on mitään keskustella, kun olet jo etukäteen päättänyt kumpaa uskot

Vierailija
152/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjä paljastuu usein ihan vain sillä että sanoo "mulla on tietoa että sä petät mua". Sä näet kyllä heti naamasta onko asia niin vai ei. Nuoruudessa poikaystävän sain kiinni juuri noin. Kaverin kaveri oli nähnyt että jonkun toisen naisen kanssa oli ollut baarissa. Ei mitään sen enempää. Sain kuulla tuosta ja täräytin vain suoraan poikaystävlle pettämisestä ja ihan jo ilmeestä näin niin se nyt sitten tosiaan on. En enää muista mitä tarkalleen edes vastasi, muistan vaan että ilme oli jotenkin hätääntynyt. Sitten siinä ei jäänyt kyllä kysymysmerkkejä.

Mistä lähtien se on ollut pettämistä, että on kaverin kanssa baarissa :D

Vierailija
153/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"

Sen verran olen treffaillut miehiä, että hyvinkin monella on noita prepaideja. Siitä aina tietää, että mies on varattu, kun on lähettänyt viestin, mutta se ei mene perille puhelimeen. Puhelin on siis suljettu ja avataan sitten taas parin päivän päästä kun on hyvä hetki.

Arvioin, että varatuista miehistä vähintään kahdella, kolmella kymmenestä on erillinen puhelin, jossa on prepaid."

Hyvin monella sinkullakin on prepaid treffailukäyttöön, moni ei halua ihan heti antaa oikeaa numeroaan. Toki ehkä sinkulla ei ole niin tarvetta sammutella sitä jatkuvasti, jos ei nyt ole törkeä häntäheikki.

Joo no tuossa ei ollutkaan kyse sinkuista, vaan varatuista miehistä puhuttiin. Sinkut on sitten ihan toisen keskustelun aihe.

Vierailija
154/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjä paljastuu usein ihan vain sillä että sanoo "mulla on tietoa että sä petät mua". Sä näet kyllä heti naamasta onko asia niin vai ei. Nuoruudessa poikaystävän sain kiinni juuri noin. Kaverin kaveri oli nähnyt että jonkun toisen naisen kanssa oli ollut baarissa. Ei mitään sen enempää. Sain kuulla tuosta ja täräytin vain suoraan poikaystävlle pettämisestä ja ihan jo ilmeestä näin niin se nyt sitten tosiaan on. En enää muista mitä tarkalleen edes vastasi, muistan vaan että ilme oli jotenkin hätääntynyt. Sitten siinä ei jäänyt kyllä kysymysmerkkejä.

Entä jos naamasta näkyykin, että toinen ei ole pettänyt? Siinä sitten meni hyvä suhde vessasta alas. Mikä järki?

Vierailija
155/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en kertoisi puolisolle aluksi mitään, vaan jatkaisin päällisin puolin normaalisti. Tutkisin kuitenkin puolison puhelimet, selvittäisin mahdolliset harrastukset ja muut menemiset, esim iltaisin: pätevätkö kerrotut aikataulut? Lisäksi miettisin, onko puolison käytös muuttunut: onko enemmän omissa ajatuksissaan? Vältteleekö katsekontaktia, yhteistä tekemistä, keskustelua kanssasi? Onko alkanut esim. liikkua enemmän, syödä terveellisemmin tai panostaa pukeutumiseen aiempaa enemmän? 

Mikä järki tässä nyt olisi? Saisit kuitenkin kenkää puhelimen tutkimisen vuoksi, joten miksei vain lopettaisi suhdetta?

Antaako joku puolisolle kenkää siksi että puoliso katsoo sun kännykkää? 😂 Tuohan kertoo jo kaiken, salattavaa todellakin on.

Minulla on salattavaa ihan työnikin puolesta. Toisen puhelimen tutkiminen kertoo luottamuspulasta. En todellakaan haluaisi olla sellaisessa suhteessa.

Vierailija
156/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt miksi jotkut laittavat yksityisetsivän puolison perään, jotta saavat kiinni pettämisestä? Mitä hyötyä siitä on lopulta? Joka tapauksessa suhde on mennyttä, eikä ole mitään järkeä saada sillä keinolla suhde toimimaan. Parempi heittää hanskat nurkkaan ja erota, jos edes epäilee. 

Paskapuhetta ja pettäjän sellaista. Totta kai toimivassa ja hyvässäkin suhteessa voi olla epäilyjä, tai muuten olet aivan liian sinisilmäinen. Juuri tuollaisia kumppaneita kuin sinä juuri petetään. Se että on ns. hereillä mitä ympärillä tapahtuu on ihan tervettä. Hyvissä ja toimivissakin suhteissa petetään, valitettavasti. Ja onko olemassa suhdetta jossa EI olisi ongelmia? Niin. Kun niitä riitoja ja sellaisia on aivan kaikilla. Ei ole olemassa 100% onnellista suhdetta, missä kaikki on vain ruusun terälehdillä kävelyä. Missä tahansa suhteessa voi ilmetä pettämistä. Et

No, meillä puolisoni oli saanut päähänsä, että olen pettänyt ja haluaa nähdä puhelimeni. Kielsin, koska puhelimeni on täynnä ystävieni henkilökohtaisia viestejä ja lisäksi olimme aikaisemmin puhuneet, että noudatamme lakia. Puolisoni kävi kirjaimellisesti päälleni ja repi puhelimen kädestäni ja vaati lukituksen esto numeron. Annoin ja hän oli sen jälkeen tyytyväinen ja oletti, että jatkamme yhteiseloa sen jälkeen, kuin mitään ei olisi tapahtunut. Mutta oli tapahtunut! Minä en sen jäljeen voinut luottaa hänee. Ei todellakaan istuttu tyytyväisinä katsomaan yhdessä Netfliksiä. Muutama viikko myöhemmin erosimme. Vitsi olikin siinä, että en ole koskaan pettänyt seurustelukumppaneita tai puolisoa. 

Vierailija
157/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

turha sinun kanssa on mitään keskustella, kun olet jo etukäteen päättänyt kumpaa uskot

Jostain syystä se ilmeisesti sua ihan kamalasti harmittaa. En ihan ymmärrä miksi. Onko parisuhteesi jotenkin huono?

Vierailija
158/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo pitää keskustella puolison kanssa ja ei olla siinäkään liian sinisilmäinen. Pyydät vaikka nähdä kännykän viestit tai jos pettämisviestin lähettäjä on laittanut yksityiskohtia, niin niiden tarkistus, jos mahdollista. Jos mä itse jonkun narauttaisin, niin totta laittaisin siihen viestiin jotain millä viestin vastaanottaja voi väitteet todeksi tarkistaa. Kai siinä viestissä jotain yksityiskohtia sentään on. Jos ei ole ja puoliso on auliisti antamassa kännykkäänsäkin katsottavaksi, niin sitten toteaisin siinä kohtaa jo trolliksi ja kiusanteoksi.

Ei ole tullut mieleen, että mies voi hankkia prepaidliittymän ja kännykän josta et tiedä mitään. Ei se miehen kännykän ratsaus mitään todista. 

99,99% todennäköisyydellä ei ole mitä

Onko numero sulle riittävä suhteeseen? Mä ainakin kyllä haluan nähdä instan, facen jne. Kaikilla on joku sosiaalinen media nykypäivänä. Jos ei muka ole, niin valehtelee varmasti. En alkaisi mihinkään sellaisen ukon kanssa, jos mulle valehdeltaisiin jo heti alusta pitäen.

Vierailija
159/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En keskustele.

Vierailija
160/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskapuhetta ja pettäjän sellaista. Totta kai toimivassa ja hyvässäkin suhteessa voi olla epäilyjä, tai muuten olet aivan liian sinisilmäinen. Juuri tuollaisia kumppaneita kuin sinä juuri petetään. Se että on ns. hereillä mitä ympärillä tapahtuu on ihan tervettä. Hyvissä ja toimivissakin suhteissa petetään, valitettavasti. Ja onko olemassa suhdetta jossa EI olisi ongelmia? Niin. Kun niitä riitoja ja sellaisia on aivan kaikilla. Ei ole olemassa 100% onnellista suhdetta, missä kaikki on vain ruusun terälehdillä kävelyä. M

Ei käyny mielessä että sitä puhelinta olis voinut katsoa yhdessä?