Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viesti pettävästä puolisosta

Vierailija
30.07.2024 |

Sain viestin tuntemattomalta puolisoni salasuhteesta. En tiedä uskoakko vai ei, puolisoni väittää ettei olisi ollenkaan totta. Kuinka te toimisitte? En ymmärrä kuka tuollaisia viestejä lähettäisi jos ei olisi perää alkuunkaan.

Kommentit (206)

Vierailija
161/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo meillä keskusteltaisiin puolison kanssa läpi.

En keskustele.

Ja sillehän on silloin syynsä. Jos olet rehellinen itseäsi kohtaan niin tiedät kyllä. Jos et pysty uskollisuudesta keskustelemaan, niin et ole ollut uskollinen. Ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
162/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistakaas tuon Aflechtin taustat. Miksi hänen oli esimerkiksi parempi ryhtyä yksityisyrittäjäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle aukeni lopulta totuus jota en halunnut uskoa, kun lopulta lähdin. Exxäni oli höylännyt lähes jokaista tuttavaani. Tiesin sen jo siitä kun oli joskus niin liukas.mutta sitten ns.ystäväni kertoi suoraan.

Olisin lähtenyt paljon aiemmin, mutta oli vaikea jättää 2 vuotias tyttölapseni.pohdin unettomia öitä hyväksyäkkö koko homma ja tehdä itse samoin, mutta näin asian niin että lapseni oli kuitenkin lopulta parempi elää äitinsä kanssa, vaikka sanoikin että parempi kuin ei olisi syntynytkään ei varmaan tarkoittanut kuitenkaan sitä.

Itselläni ei taustani takia olisi ollut mahdollisuutta saada huoltajuutta.

Vierailija
164/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo pitää keskustella puolison kanssa ja ei olla siinäkään liian sinisilmäinen. Pyydät vaikka nähdä kännykän viestit tai jos pettämisviestin lähettäjä on laittanut yksityiskohtia, niin niiden tarkistus, jos mahdollista. Jos mä itse jonkun narauttaisin, niin totta laittaisin siihen viestiin jotain millä viestin vastaanottaja voi väitteet todeksi tarkistaa. Kai siinä viestissä jotain yksityiskohtia sentään on. Jos ei ole ja puoliso on auliisti antamassa kännykkäänsäkin katsottavaksi, niin sitten toteaisin siinä kohtaa jo trolliksi ja kiusanteoksi.

Ei ole tullut mieleen, että mies voi hankkia prepaidliittymän ja kännykän josta et tiedä mitään. Ei se miehen kännykän ratsaus mitään todista. 

Mulla ei oo mitään muuta somea ku Wa, enkä todellakaan oo ainoa meidän kaveriporukasta

Vierailija
165/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin todennäköisesti pitää paikkaansa. Luuleeko ap että mies myöntäisi asian!!

Vierailija
166/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saa tuntemattomalta viestin, jossa puolison väitetään pettävän, on minusta parasta pysähtyä miettimään että uskooko syytöksissä olevan perää.

Jos puoliso on käyttäytynyt viime aikoina ihan samoin kuin aina ennenkin, ollut kotona normaaliin tapaan, pystynyt jättämään puhelimensa pitkiksikin ajoiksi vahtimatta ja puhunut omista asioistaan samoin kuin ennenkin, ei mielestäni ole selvää syytä epäillä pettämistä. Kyseessä voi olla tuolloin kiusanteko: joku haluaa ongelmia parisuhteeseenne syystä tai toisesta.

Jos taas puoliso on viettänyt viime aikoina selvästi vähemmän aikaa kotona, varjellut puhelintaan normaalia enemmän, jäänyt kiinni valkoisista valheista jotka ovat liittyneet hänen omiin menoihinsa, ei ole puhunut omista asioistaan entiseen tapaan ja on niistä kysyttäessä jopa hermostunut, on mielestäni syytä epäillä että viestissä on perää. Ehkä paras vaihtoehto olisi tuolloin istuttaa puoliso alas ja kysyä suoraan, että petätkö sinä minua. Antaa puolison vastata ensin, ja jos hän kiistää asian, sitten voi kertoa että olen saanut sellaisen viestin jonka mukaan sinä petät minua. Mahdollisimman vähän tietoa siis kerralla näissä kuulusteluissa niin on todennäköisempää saada toinen tunnustamaan asia.

Vierailija
167/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo pitää keskustella puolison kanssa ja ei olla siinäkään liian sinisilmäinen. Pyydät vaikka nähdä kännykän viestit tai jos pettämisviestin lähettäjä on laittanut yksityiskohtia, niin niiden tarkistus, jos mahdollista. Jos mä itse jonkun narauttaisin, niin totta laittaisin siihen viestiin jotain millä viestin vastaanottaja voi väitteet todeksi tarkistaa. Kai siinä viestissä jotain yksityiskohtia sentään on. Jos ei ole ja puoliso on auliisti antamassa kännykkäänsäkin katsottavaksi, niin sitten toteaisin siinä kohtaa jo trolliksi ja kiusanteoksi.

Ei ole tullut mieleen, että mies voi hankkia prepaidliittymän ja kännykän josta et tiedä mitään. Ei se miehen känn

Haluaisin mä silti enemmän tietoja miehestä kuin yhden numeron. En alkais minkäänlaiseen suhteeseen nimen ja numeron kanssa. Kyllä mä taustoja haluan tietää. Joku voi ehkä alkaa, minä en. Ja osin varmaan juuri siitä syystä, että tuolla on kaikenlaista liikkeellä. Ei pelkästään pettäjiä, vaan kaiken maailman kaheleita. Aika vaarallista olla suhteessa vain nimen ja numeron kanssa.

Vierailija
168/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin vastikään Poriin työkaverin vaimolle viestiä miehensä sekoilusta. Seurannut vuosia ton ilmaisen idiootin touhua. Kotona olis ihana vaimo ja lapsikin löytyy. Silti yritetään päästä panemaan ihan kaikkea mikä liikkuu ja liikkujan sitä kun tehdään reissuhommia.

Vierailija
169/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laitoin vastikään Poriin työkaverin vaimolle viestiä miehensä sekoilusta. Seurannut vuosia ton ilmaisen idiootin touhua. Kotona olis ihana vaimo ja lapsikin löytyy. Silti yritetään päästä panemaan ihan kaikkea mikä liikkuu ja liikkujan sitä kun tehdään reissuhommia.

Ja kun kysytte miksi tein näin kaverille. Siksi että toi touhu on sairasta, en voi sietää pettämistä. Enkä sitä että kyseinen tyyppi tekee sitä reissussa ihan täysin avoimesti. Ihan kun joku 15v poika retostelee kaadoillaan. Vaimolle esitetään rakastunutta.

Vierailija
170/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taidan tietää ketä tarkoitat.. Porista 40v tyyppi.

Vierailija
171/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-poikaystävän vaimo sai tällaisen viestin.

Aion lähettää laskun avioliiton penetraatiotestistä. 

Vierailija
172/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"

Sen verran olen treffaillut miehiä, että hyvinkin monella on noita prepaideja. Siitä aina tietää, että mies on varattu, kun on lähettänyt viestin, mutta se ei mene perille puhelimeen. Puhelin on siis suljettu ja avataan sitten taas parin päivän päästä kun on hyvä hetki.

Arvioin, että varatuista miehistä vähintään kahdella, kolmella kymmenestä on erillinen puhelin, jossa on prepaid."

Hyvin monella sinkullakin on prepaid treffailukäyttöön, moni ei halua ihan heti antaa oikeaa numeroaan. Toki ehkä sinkulla ei ole niin tarvetta sammutella sitä jatkuvasti, jos ei nyt ole törkeä häntäheikki.

Jos sillä sinkulla on vain yksi puhelin yhdellä sim-korttipaikalla? Silloin on pakko pitää prepaid poissa päältä enimmän aikaa, jotta normipuhelut toimivat.

Vierailija
173/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa taas huokaista helpotuksesta, että omassa suhteessa ei ole salaisuuksia, ei puhelimia joita pitäisi valvoa kuin valtionsalaisuuksia vaan ne on vaan puhelimia. On täysin normaalia ja sallittua käyttää toisen puhelinta tai katsoa sieltä jotain, siinä ei ole mitään väärää. Viimeksi 5 minuuttia sitten otin miehen puhelimen ja kävin ottamassa sillä pari kuvaa, menin whatsappiin ja lähetin kuvat omaan kännykkääni.

Viimeksi eilen mies etsi mun kännykästä aikuisen lapsemme viestin, sitä ennen taisi hakea sieltä puhelinnumeroita, joskus kävi sen kautta facessakin. Ylipäätään toisen puhelimen saa selata vaikka läpikotaisin, niissä ei ole mitään salaista. 

Kuten ei ole myöskään lompakoissa, laukuissa, kalentereissa, ei missään. Ihan sallittuja tavaroita, ei pelottavia salaisuuksia.

Vierailija
174/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa taas huokaista helpotuksesta, että omassa suhteessa ei ole salaisuuksia, ei puhelimia joita pitäisi valvoa kuin valtionsalaisuuksia vaan ne on vaan puhelimia. On täysin normaalia ja sallittua käyttää toisen puhelinta tai katsoa sieltä jotain, siinä ei ole mitään väärää. Viimeksi 5 minuuttia sitten otin miehen puhelimen ja kävin ottamassa sillä pari kuvaa, menin whatsappiin ja lähetin kuvat omaan kännykkääni.

Viimeksi eilen mies etsi mun kännykästä aikuisen lapsemme viestin, sitä ennen taisi hakea sieltä puhelinnumeroita, joskus kävi sen kautta facessakin. Ylipäätään toisen puhelimen saa selata vaikka läpikotaisin, niissä ei ole mitään salaista. 

Kuten ei ole myöskään lompakoissa, laukuissa, kalentereissa, ei missään. Ihan sallittuja tavaroita, ei pelottavia salaisuuksia.

No tuo on hyvä tilanne. Nykypäivänä on aika vaikea pettää niin, ettei siitä jää jälkiä puhelimeen. Aika vaikea pitää yhteyttä enää millään lankapuhelimilla tai savumerkeillä. Eikä virallinen tietokoneelta lähtetettävä sähköpostikaan ole kovin seksikäs.

Vierailija
175/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo on hyvä tilanne. Nykypäivänä on aika vaikea pettää niin, ettei siitä jää jälkiä puhelimeen. Aika vaikea pitää yhteyttä enää millään lankapuhelimilla tai savumerkeillä. Eikä virallinen tietokoneelta lähtetettävä sähköpostikaan ole kovin seksikäs.

Ja meillä tietokoneetkin on yhteisiä 😂 ja niissä yleensä molempien sähköpostit, facet ym auki. Olis kyllä kaameaa jos tällaisista pitäisi stressata.

Vierailija
176/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tarve on yleensäkkin selata muiden puhelimia muita kuin omaansa. Ei meillä ole mitään normaalia selata ja käyttää toistemme puhelimia ja tietokoneita. Melko koko ajan kun ollaan yhdessä niin ei sellaiseen ole mitään tarvettakaan.

Vierailija
177/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua mitä puhelimen tutkimisella saa selville?  Vai soitatteko joka yhteystiedolle että kukas oikeasti olet? Jos nimi on Martti niin uskotte että se kans on Martti? Vai onko ne pettäjät olet niin tyhmiä että nimet on tyyliin Pano 1 ja Pano 2 ja Liisa Salarakas? Ja viestejä ei poista sitä mukaa kun niitä tulee? Siis kuka helvetti edes tarvii kakkospuhelinta vai eikö teknologia oikein luonnistu vai mitä en nyt tajua?

Vierailija
178/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tarve on yleensäkkin selata muiden puhelimia muita kuin omaansa. Ei meillä ole mitään normaalia selata ja käyttää toistemme puhelimia ja tietokoneita. Melko koko ajan kun ollaan yhdessä niin ei sellaiseen ole mitään tarvettakaan.

Katsos kun meillä ne puhelimet ja läppärit ei ole sillä lailla "omia" kuin teillä selkeästi on. Ne on meillä vaan välineitä, tavaroita, joita voi selata yhtä lailla kuin omaansakin. Ihan kuin vaikka talouteen tulevaa sanomalehteä. Jos vaikka haluaa katsoa miten pitkä ajomatka on huomenna kohteeseen X, sen voi katsoa yhtä lailla toisen puhelimesta kuin omastaan, sillä ei ole mitään merkitystä. Ei siinä mitään "tarvetta" tarvitse olla, riittää että toisen puhelin on lähempänä kuin oma, tai jos vaikka oma on latauksessa niin voi ottaa sen toisen puhelimen ja tehdä sillä mitä milloinkin pitää tehdä, laittaa viestiä tai soittaa tai tarkistaa joku juttu fb ryhmästä tai mitä vaan.

Tietokoneissa taas ihkaomissa koneissa ei olisi meillä mitään järkeä. Ei sellaiseen ole mitään tarvetta.

Vierailija
179/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa kahlata ketjua läpi. Kertoiko tämä henkilö viestissä mitään tuntomerkkejä, joista voisi päätellä että sinun miehestä on kysymys? Löytyykö puhelinnumerolla lähettäjän nimeä tai osoitetta fonectasta? Olen joskus saanut tällaisen petturi viestin tuntemattomasta numerosta. En ollut silloin seksuaalisesti aktiivinen, joten jäi mietityttämään lähettäjän motiivi kun aivan väärälle henkilölle laittoi viestin ja vieläpä useampaan kertaan.

Vierailija
180/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin useilla ne ovat työpaikan omia. Työnantaja edellyttää salasanan käyttöä, eikä puhelinta saa luovuttaa muiden käyttöön. Henkilökohtainen käyttö on kuitenkin sallittu.

Toki pelimiehet hommaavat jonkun erillisen prepaid numeron ja kännykän harrastuksiinsa.