Viesti pettävästä puolisosta
Sain viestin tuntemattomalta puolisoni salasuhteesta. En tiedä uskoakko vai ei, puolisoni väittää ettei olisi ollenkaan totta. Kuinka te toimisitte? En ymmärrä kuka tuollaisia viestejä lähettäisi jos ei olisi perää alkuunkaan.
Kommentit (206)
Mulla on usein puhelin vessassa , katon jotain sieltä samalla ku oon paskalla. Mulle tulee välillä yöllä viestiä, mutta ei salarakkaalta vaan lapsilta.
Ei oo pyydetty puhelinta näyttämään vaikka toki voisin jos pyydettäis.
Oon ollut joskus suhteessa missä on ollut pettämistä. Sanoisin, että selvemmät merkit on lisääntyneet menemiset ja silloin puhelimeen vastaamattomuus.
Vierailija kirjoitti:
Viestissä oli tämän naisen nimi jonka kanssa puolisoni pettäisi minua. Mieheni väittää ettei tiedä asiasta mitään, nainen työkaveri jonka nimeä en ole kuullutkaan ikinä! Miten ristikuullustelisitte puolisoanne? Ap
Mä ottaisin yhteyttä tuohon naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai puolisosi kiistää asian.
En nyt viestin vuoksi laittaisi lusikoita jakoon, mutta ottaisin tosissani kuitenkin. Etenkin, jos teillä ei kummallakaan ole "kiusaajaa"
Seuraisin merkkejä ja kuulostelisin omia tuntojani tarkasti.
Monesti jälkikäteen kaiken näkee selvästi, kaikki nähtävillä olleet merkit.
Oletko koskaan epäillyt, oletko miettinyt puolisosi jotenkin poikkeavaa käytöstä? Onko sinulla joskus ollut tunne, että kaikki ei ole ihan ok? Nämä kannattaa ottaa tosissaan, eikä ohittaa. Etenkin nyt, saamasi viestin jälkeen.
Olet todellinen Sherlock Holmes. Pettämisestä ei jää kiinni jos ei halua ja on vähän järkeä päässä.
Kyllä jää, aina. Naisen kannattaa luottaa vaistoonsa ja siihen, että totuus paljastaa itsensä yhtä varmasti kuin
Ei siitä jää kiinni jos ei halua, ja jos tosiaan vähän järkeä löytyy. Ei ne miehet ainoita ole.
T. N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestissä oli tämän naisen nimi jonka kanssa puolisoni pettäisi minua. Mieheni väittää ettei tiedä asiasta mitään, nainen työkaveri jonka nimeä en ole kuullutkaan ikinä! Miten ristikuullustelisitte puolisoanne? Ap
Mä ottaisin yhteyttä tuohon naiseen.
Jep. Ei kannata turhaan käyttää aikaa pettäjän kuulusteluun, vaan suoraan mene sen kolmannen osapuolen kanssa keskustelemaan ja mahdollisimman neutraalisti. Älä syytä kolmatta osapuolta. Hän ei välttämättä tiennyt miehen olevan varattu, tai vastaavasti mies on käyttänyt sitä samaa vanhaa "ollaan eroamassa vaimon/tyttöystävän kanssa, asutaan vaan yhdessä lasten takia" tekosyytä.
Vierailija kirjoitti:
Pettäjä paljastuu usein ihan vain sillä että sanoo "mulla on tietoa että sä petät mua". Sä näet kyllä heti naamasta onko asia niin vai ei. Nuoruudessa poikaystävän sain kiinni juuri noin. Kaverin kaveri oli nähnyt että jonkun toisen naisen kanssa oli ollut baarissa. Ei mitään sen enempää. Sain kuulla tuosta ja täräytin vain suoraan poikaystävlle pettämisestä ja ihan jo ilmeestä näin niin se nyt sitten tosiaan on. En enää muista mitä tarkalleen edes vastasi, muistan vaan että ilme oli jotenkin hätääntynyt. Sitten siinä ei jäänyt kyllä kysymysmerkkejä.
:D. Oliko sellainen peura ajovaloissa -ilme? Mä tiedän, mitä ilmettä siis tarkoitat.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea ymmärtää miksi joku lähettää tuollaisia viestejä. Kosto? Väärä numero? Mistään hyvyydestä tai laupeudesta tuskin on kyse.
Katkeruudesta joko pettäjää tai laajemmin pettäjiä kohtaan, katkeruudesta omaa suhdettaan kohtaan. Tientylaisesta naiseudesta että tietää toisen suhteesta kaiken ja haluaa sen myös kertoa.
Jos kyse olisi laupeudesta tämä ei herättäisi näin suuria tunteita. Viestittää tyytyisi siihen että viesti on viety eteenpäin ja vastaanottaja toimii sen jälkeen niin kun parhaaksi näkee.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt miksi jotkut laittavat yksityisetsivän puolison perään, jotta saavat kiinni pettämisestä? Mitä hyötyä siitä on lopulta? Joka tapauksessa suhde on mennyttä, eikä ole mitään järkeä saada sillä keinolla suhde toimimaan. Parempi heittää hanskat nurkkaan ja erota, jos edes epäilee.
Paskapuhetta ja pettäjän sellaista. Totta kai toimivassa ja hyvässäkin suhteessa voi olla epäilyjä, tai muuten olet aivan liian sinisilmäinen. Juuri tuollaisia kumppaneita kuin sinä juuri petetään. Se että on ns. hereillä mitä ympärillä tapahtuu on ihan tervettä. Hyvissä ja toimivissakin suhteissa petetään, valitettavasti. Ja onko olemassa suhdetta jossa EI olisi ongelmia? Niin. Kun niitä riitoja ja sellaisia on aivan kaikilla. Ei ole olemassa 100% onnellista suhdetta, missä kaikki on vain ruusun terälehdillä kävelyä. Missä tahansa suhteessa voi ilmetä pettämistä. Etenkin silloin jos liitto on pitkä. Se että on kiinnostunut siitä onko puoliso uskollinen on enemmänkin terveen suhteen merkki. Se ettei sua edes kiinnosta, niin sitten ollaan jo aika retuperällä. Jos mulle puoliso sanoisi, että tästä ja tästä syystä on noussut vähän epäluuloja, että voinko katsoa vaikka sun puhelimen ja poistaa ne epäluulot, niin todellakin antaisin katsoa. Mulla kun ei ole oikeasti mitään salattavaa. En mä siitä loukaantuisi. Ojentaisin puhelimen, että katso vaikka, ei ole oikeasti mitään peliä menossa. Ja asia olisi sillä kuitattu ja siirryttäisiin katsomaan Netflixin sarjaa yhdessä. Molemmat hyvällä fiiliksellä. Puoliso siitä että sai varmuuden ja mullakin oikeastaan hyvä fiilis siitä, että puolisoa selvästi kiinnostaa ja se välittää. Mä olen sille niin tärkeä. Toi on ihan ihme teoria, että vedetään muka herneet nenään jos toinen haluaa olla varma uskollisuudesta. Sanoisin aika varmuudella, että tässäkin ketjussa puhuu moni pettäjä. Heille on nyt kammoajatus se, että mitä jos mä oikeasti joutuisin näyttämään puhelimen. Herranjestas, mähän jäisin heti kiinni.
Se olisi kyllä laupeutta, jos joku lähettäisi minulle tuollaisen viestin kuin ap sai, jos mieheni tosiaan pettäisi. Haluaisin ehdottomasti kuulla siitä.
Vierailija kirjoitti:
Voisin milloin vain paljastaa syksyn 2018 salasuhteen tämän miehen vaimolle. Laittaisin juurikin nimettömänä sen viestin. En ole viitsinyt, vaikka moraalisesti olisi ihan oikein sille m***lle. Vaimon tilanne säälittää. On kaunis, hoikka nainen FB-kuvien perusteella.
Miksi et paljasta? Tekisit oikein.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin yhteyttä ko.työkaveriin.
Eron jälkeen ex tuli tuomaan lasta minulle vaikka oli hänen viikkonsa. No, ei siinä mitään exällä menoa ja tottakai lapsi saa tulla minulle.
Olin keittiössä laittanut lapselle välipalaa ja tulin takaisin olohuoneeseen, exä on räpläämässä puhelinta. Kysyin mitä se kuvittelee tekevänsä. Jatkoi selaamista ja nauroi. Otin puhelimen pois. Exä : "Kävitkö juuri muhun käsiksi!!!"
Kohta alkoi somessa öyhötys kuinka olen pettänyt jne
En tiedä uskooko yhä mun pettäneen mutta on niin sairas että ihan sama. Kunhan pysyy poissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en kertoisi puolisolle aluksi mitään, vaan jatkaisin päällisin puolin normaalisti. Tutkisin kuitenkin puolison puhelimet, selvittäisin mahdolliset harrastukset ja muut menemiset, esim iltaisin: pätevätkö kerrotut aikataulut? Lisäksi miettisin, onko puolison käytös muuttunut: onko enemmän omissa ajatuksissaan? Vältteleekö katsekontaktia, yhteistä tekemistä, keskustelua kanssasi? Onko alkanut esim. liikkua enemmän, syödä terveellisemmin tai panostaa pukeutumiseen aiempaa enemmän?
Mikä järki tässä nyt olisi? Saisit kuitenkin kenkää puhelimen tutkimisen vuoksi, joten miksei vain lopettaisi suhdetta?
Antaako joku puolisolle kenkää siksi että puoliso katsoo sun kännykkää? 😂 Tuohan kertoo jo kaiken, salattavaa todellakin on.
Rajaton puoliso saa aina kenkää.
Vierailija kirjoitti:
Eron jälkeen ex tuli tuomaan lasta minulle vaikka oli hänen viikkonsa. No, ei siinä mitään exällä menoa ja tottakai lapsi saa tulla minulle.
Olin keittiössä laittanut lapselle välipalaa ja tulin takaisin olohuoneeseen, exä on räpläämässä puhelinta. Kysyin mitä se kuvittelee tekevänsä. Jatkoi selaamista ja nauroi. Otin puhelimen pois. Exä : "Kävitkö juuri muhun käsiksi!!!"
Kohta alkoi somessa öyhötys kuinka olen pettänyt jne
En tiedä uskooko yhä mun pettäneen mutta on niin sairas että ihan sama. Kunhan pysyy poissa.
jatkoa: tästä alkoi sellainen hulabaloo että oksat pois.
Ensin väitettiin pettäjäksi. Ex myös lähetti kuinka monelle naiselle, joista suurinta osaa en tuntenut, uhkauksia ja erilaisia väitteitä minusta. Yhdessä vaiheessa levitteli hyväksikäyttöväitteitä lasta koskien sukulaisille ja muillekin.
Poliisijuttu. Homma kaatui siihen että ex päätyi hoitoon mt-syistä. Samat syyt olivat alun perin johtaneet eroon. Tästä on vuosia aikaa. Seurauksista kärsin tänäkin päivänä. Samoin lapsi, joka on aikuinen jo.
Mun puhelin on töistä. Sitä ei saa katsoa kuin esimieheni ja siitäkin pitää tehdä erikseen paperi.
Media-alan yrittäjä Henry Aflecht toimi aikanaan yli kymmenen vuoden ajan yksityisetsivänä henkilöseurantatehtävissä.
Karkean arvion mukaan lähes 85 prosenttia toimeksiannoista liittyi parisuhteiden uskottomuuteen, loput olivat vakuutusyhtiöiden ja muiden yritysten keikkoja, Aflecht mainitsee. Parisuhteiden etsivätoimintaa saatetaan toisinaan kritisoida, mutta etsivänä näki läheltä, kuinka suuri merkitys asioiden selviämisellä on.
Ihmiset ovat voineet menettää vuosien yöunet, koska epätietoisuus oman parisuhteen tilasta on niin suurta.
Aflechtin kokemusten mukaan miehet epäilevät puolisoitaan herkemmin, koska myös itse pettävät enemmän.
Kyllä se niin vaan on, että mies pettää useammin, Aflecht täräyttää oman mielipiteensä.
Aflecht sanoo uskottomuuskeikkojen toteuttaneen yleensä muutamaa tyypillistä kaavaa.
Kun tietty kaava lähtee pyörimään, sen jälkeen yleensä arvasi myös seuraavat käänteet.
Samoina toistuvat merkit viittaavat kaavan käynnistymiseen. Yhtäkkiä työssä alkaa olla entistä enemmän iltamenoja ja työmatkoja. Tai innostutaan käymään kuntosalilla, mikä tarjoaa mahdollisuuden olla poissa pari tuntia mikä tahansa päivä.
Yleensä tiesimme, että nyt on juttu käsissä, kun tuli ensimmäinen pienikin poikkeama siihen, mitä on kotona kerrottu tekemisistä.
Tyypillisiin tapauksiin kuului usein, että vähän matkan päässä auto tuli noutamaan kotoa lähteneen.
Se antoi aika varman merkin siitä, ettei nyt oltukaan menossa sinne, minne oli kotona kerrottu, kun hakija ei voinut tulla kotiin asti.
Tieto petetyksi tulemisesta on rankkaa kuultavaa.
Naisten reaktio oli yleensä aina itkunsekainen romahdus. Joskus jopa niin paha romahdus, että jouduttiin soittamaan paikalle läheisiä auttamaan.
Petettyjen miesten kohdalla tilanne saattoi olla uhkaava. Aflecht ei yleensä halunnut antaa loppuraporttia puhelimessa, jotta pystyi näkemään tilanteen vakavuuden.
Miesten reaktiot olivat usein aggressiivisia. Joskus pysyttiin päällisin puolin tyynenä, mutta katseesta tuli aivan tyhjä, ja sekin voi olla vaarallinen merkki.
Yksityisetsivänä toimiminen on vaatinut veronsa Aflechtin omissa parisuhteissa.
Se on vaikuttanut ihan äärimmäisen paljon. Ja on varmasti osasyy siihen, etten ole ollut parisuhteessa 15 vuoteen.
Aflecht sanoo työn vieneen sinisilmäisyyden.
Olen nähnyt varmaan kaikki mahdolliset tavat huijata ja olla uskoton. Kotona voi näyttää kaikki hyvältä, mutta kuitenkin käydään jyystämässä muualla.
Valehtelua Aflecht ei siedä lainkaan.
Jos jää kiinni pienestäkin valheesta, minun on hyvin vaikea luottaa ollenkaan. Puntaroin herkästi kaikkea, mitä minulle kerrotaan, ja teen sen ihan eri korvalla kuin tekisin ilman etsivän työn tuomaa kokemusta.
Aflecht sanoo lopettaneensa tapailun usein hyvin pienestäkin syystä heti, jos on huomannut vähäistäkin epäluotettavuutta.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000010593760.html
Vierailija kirjoitti:
Mun puhelin on töistä. Sitä ei saa katsoa kuin esimieheni ja siitäkin pitää tehdä erikseen paperi.
Hyvä tekosyy. Jos toi menee puolisollesi läpi, niin sinisilmäinen on. Sietääkin joutua sitten petetyksi. Eiköhän ison osan puhelimet ole töistä ja työasioita ei saa mennä urkkimaan. Mutta jos mä olisin sun puoliso, niin vaatisin että me katsomme sitten puhelinta siinä yhdessä, niin voi olla varma etten urki liikesalaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Media-alan yrittäjä Henry Aflecht toimi aikanaan yli kymmenen vuoden ajan yksityisetsivänä henkilöseurantatehtävissä.
Karkean arvion mukaan lähes 85 prosenttia toimeksiannoista liittyi parisuhteiden uskottomuuteen, loput olivat vakuutusyhtiöiden ja muiden yritysten keikkoja, Aflecht mainitsee. Parisuhteiden etsivätoimintaa saatetaan toisinaan kritisoida, mutta etsivänä näki läheltä, kuinka suuri merkitys asioiden selviämisellä on.
Ihmiset ovat voineet menettää vuosien yöunet, koska epätietoisuus oman parisuhteen tilasta on niin suurta.
Aflechtin kokemusten mukaan miehet epäilevät puolisoitaan herkemmin, koska myös itse pettävät enemmän.
Kyllä se niin vaan on, että mies pettää useammin, Aflecht täräyttää oman mielipiteensä.
Aflecht sanoo uskottomuuskeikkojen toteuttaneen yleensä muutamaa tyypillistä kaavaa.
Kun tietty kaava lähtee pyörimään, sen jäl
Jos epäilee puolisoa niin miksi ei olisi tietoa parisuhteen tilasta. Ei tuo nyt järin onnelliselta parisuhteelta kuulosta.
Vanha keino on parempi kuin pussillinen uusia. Mä en edes hoksannut tuota puhelimen pyytämistä, olisi pitänyt tajuta. Mutta puoliso lähti taas kerran omille menoillensa, niin mä lähdin perään. Sanoi menevänsä viettämään poikien iltaa ja kysyin että kenes luo menet. Hän sanoi kaverinsa nimen ja kyllä mä tiedän missä se asuu. Sen tiedän että miehet suojelee toisiaan, että aivan turha soittaa sille kaverilla ja kysyä oliko mieheni siellä. Se valehtelisi ihan pokkana. Niinpä lähdin seuraamaan miestäni että minne se oikeasti menee. Ja eihän se mennyt minne piti, vaan suuntasi baariin. Menin hetken päästä perässä sisälle ja siellähän se istui pöydässä jonkun daamin kanssa. Räpsäisin muutaman valokuvan siitä ja poistuin. En tiedä olisiko pitänyt mennä keskeyttämään, mutta ei jotenkin ollut pokkaa. Menin nukkumaan sohvalle ja aamulla kun ukko sitten tuli kyselemään, että miksi sä sohvalla nukuit. Mä kysyin vastakysymyksen että miten meni poikien ilta. Jotain se alkoi valedella että hyvin hyvin, juotiin kaljaa ja pelattiin. Sitten kysyin että mistä lähtien "Makella" on ollut pitkät vaaleat hiukset ja mistä lähtien se on asunut "Pub X:ssä". Sitten valahti naama vitivalkoiseksi ja alkoi kuule sellainen änkytys ettei toista. "en mä, en mä, en mä". Sitten sanoin että pakkaahan tavarasi vaikka tuohon putkikassiin, tämä oli tässä ja saman katon alla me ei enää nukuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo pitää keskustella puolison kanssa ja ei olla siinäkään liian sinisilmäinen. Pyydät vaikka nähdä kännykän viestit tai jos pettämisviestin lähettäjä on laittanut yksityiskohtia, niin niiden tarkistus, jos mahdollista. Jos mä itse jonkun narauttaisin, niin totta laittaisin siihen viestiin jotain millä viestin vastaanottaja voi väitteet todeksi tarkistaa. Kai siinä viestissä jotain yksityiskohtia sentään on. Jos ei ole ja puoliso on auliisti antamassa kännykkäänsäkin katsottavaksi, niin sitten toteaisin siinä kohtaa jo trolliksi ja kiusanteoksi.
Ei ole tullut mieleen, että mies voi hankkia prepaidliittymän ja kännykän josta et tiedä mitään. Ei se miehen kännykän ratsaus mitään todista.
99,99% todennäköisyydellä ei ole mitään prepaideja. Ei nämä pettämiset ole kuin loppu
Sen verran olen treffaillut miehiä, että hyvinkin monella on noita prepaideja. Siitä aina tietää, että mies on varattu, kun on lähettänyt viestin, mutta se ei mene perille puhelimeen. Puhelin on siis suljettu ja avataan sitten taas parin päivän päästä kun on hyvä hetki.
Arvioin, että varatuista miehistä vähintään kahdella, kolmella kymmenestä on erillinen puhelin, jossa on prepaid.
Ai luoja millaisessa suhteessa petettävä ihminen joutuu elämään.